Partnerzy serwisu:

Małopolskie: Korzystnie oceniamy wariant podziału PR

Paweł Rydzyński 01.05.2014 122

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-05-01 10:11:56 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
Ach co za piękny kibel na tym zdjęciu. A czy w tym kiblu przez kibel widać jeszcze kamyki na torach, jak to dawniej było ?
Bo dawno tym cudem techniki nie jechałem, a tymbardziej z ubikacji tam nie korzystałem.

Najważniejszym zadaniem jest pytanie jak to zrobić, żeby chociaż część pasażerów którą kolej w Polsce utraciła, zechciała powrócić do pociągów.
2014-05-01 10:24:18 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Tak, korzystnie - dla busów.
2014-05-01 12:12:33 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@Huciński

Spytaj się tych którzy są odpowiedzialni, dlaczego ci wszyscy politycy komunistyczno-solidarnościowi, którzy między soba podzielili władzę w 1988, od upadku komuny nie kupowali nowych pociągów???

Teraz już 300 kibli na 1000 wszystkich istniejących jeszcze(z tego ponad 100 stoi w krzakach) ma nowe toalety, niczym nieróżniące sie od tych w pociagach Siemensa czy Alstomu.

To wszystko zmodernizowano w ciagu ostatnich 8 lat. Gdyby było więcej kasy na kolei, to możnaby unowocześnić jeszcze więcej tych starych pociągów - chociaż 30 lat to jeszcze nic, na zachodzie jeżdża 50-letnie i ludzie jakoś nei narzekają.

Powoli kupuje się nowe pociagi osobowe polskeij produkcji.

To wszystko w sytuacji, kiedy rząd centralny olewa kolej ciepły moczem.
2014-05-01 12:57:16 Autor: ble
---.free.aero2.net.pl
podkarpacie to pseudowojewodztwo stac na wlasna spolke ? Czy powolaja koleje galicyjskie ? Bo malopolska tez kasa nie s.r.a . A ta ich kolejka to kolej aglomeracyjna a nie kolej malopolska. To co ? dogadacie sie wreszcie ? Zniesie ktos ta reforme i powola wreszcie regiony w ksztalcie w jakim powinny istniec ? Bo na razie to 16 spoleczek jest glupota. Malopolanie kochaja Kaczke Dziwaczke wiec pewnie przyklaskuja idei powolania 17 wojewodztwa .. to w przyszlosci bedzie 17 spoleczek ? Czy jak ?
2014-05-01 13:02:35 Autor: ble
---.free.aero2.net.pl
Moze zniesiemy wreszcie model centralny na rzecz federacyjnego, przestanmy placic podatki i ponosich koszty is komasowania a pozniej powrotnej redystrybucji za pomoca tysiecy leniwcow w warsiafie , jak kasa bedzie przeplywac poziomo a nie pionowo to moze cos z tego bedzie co ? Mniej wojewodztw - mniej urzedaskow i tylko super kripo nam brak, zeby w razie gdyby sie urzedaskom zachcialo krasc - szybko zostana otrzezwieni brutalna reakcja owych sluzb. Ktore to beda mialy mniej roboty- mnej lewusow , mniej do pilnowania. A nie, to polska , nie Szwajcaria. Zapomnialem....
2014-05-02 10:53:52 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
No ale wtedy będzie biadolenie, że rozbicie dzielnicowe i niedasię dojechać z Żywca do Suchej.
2014-05-02 13:55:39 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Panie Ciepela, kiedy jechałeś ostatnio pociągiem? Bo chyba nigdy. Jeśli chcesz podejmować decyzję o kolejach to jeździj przynajmniej 2000 km miesięcznie kolejami regionalnymi. Wtedy zrozumiesz po co są relacje typu KRaków - Rzeszów czy Kraków - Katowice, dlaczego powinien być 1 bilet, wspólne oferty i nigdy więcej Sławkowów i Kalisk Kujawskich.

Lepszym modelem jest spółka PR złożona z 4-5 dużych, mających dużą autonomię, oddziałów. Do tego likwidacja wszelkich kolejek marszałkowskich typu KD, KW czy KŚ. PR powinny mieć ok 50-60% kursów (nie linii), a na pozostałe kursy ogłosić przetargi, ale tak, że ma być 1 bilet i wspólne oferty.

Poza tym musi wrócić wspólny bilet dla wszystkich przewoźników kolejowych. Kto tego nie rozumie niech nie zabiera głosu na tematy kolejowe, o decydowaniu nie wspomnę...
2014-05-02 22:10:17 Autor: hahaha
---.g-net.pl
No tak, nowe możliwości ustawienia przy kolejnym korycie swojaków. Lajkonikom aż się oczy świecą. Dno.
2014-05-04 10:29:06 Autor: Sfinx.Slask
---.ngm.net.pl
Urzędnicy którzy zamierzają podzielić PR powinni się najpierw przejechać pociągami przez granice paru województw (koniecznie osobówkami najlepiej starymi kiblami i koniecznie z przesiadkami) to może zaczną myśleć. Podział tak - ale z głową na 3-4 duże kompanie kolejowe, a nie na 16 wojewódzkich spółek. Niektóre województwa już posiadają swoje spółki kolejowe, co po rozbiciu PR daje ponad 20 przewoźników lokalnych w kraju i kompletną dezintergację taryfową, prawdopodobną likwidację połączeń stykowych oraz brak synchronizacji połączeń pomiędzy przewoźnikami.
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony