Partnerzy serwisu:

Małopolska integruje transport

jp, TOR Konferencje 03.03.2015 92

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-03-03 11:16:17 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Czy busy z Krakowa do Tarnowa też w tym zintegrowanym systemie som?
2015-03-03 11:16:30 Autor: JaceK
---.dynamic.chello.pl

JaceK
Integracja transportu w małopolskiem polega na zastąpieniu każdego innego transpotru kołowego (z wyjątkiem własnego) puszkami śmierci, zwanymi dla niepoznaki busami...
2015-03-03 11:20:39 Autor: haha
---.g-net.pl
Świetnie.

A teraz zamiast kopiowana propagandy robionej za pieniądze podatników, zresztą ciężko wypracowane, to proszę Wielce Szanowną Redakcję o zadanie Marszałkowi następującego pytania:

Jakie odcinki linii kolejowych będą poddawane pracom remontowym w ramach RPO Województwa Małopolskiego w perspektywie 2014-2020 i jaki będzie zakres tych prac.

Przypominam, że na finansowanie budowy oraz modernizację linii kolejowych i zakup taboru kolejowego i węzłów przesiadkowych Małopolska otrzymała 100 mln euro:
http://www.malopolskie.pl/Wydarzenia/?id=13140

Czy tych kilka parkingów (czemu nie są finansowane *także* ze środków drogowych?) oraz zakup 10 ezetów (czemu nie z POIŚa?) ma zjeść 100 mln euro?
2015-03-03 11:21:56 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Z wczesnego dziecińswa pamiętam budyneczek w Rabce z wielkim szyldem: DWORZEC AUTOBUSOWY. Gdy parę lat temu wdepnąłem tam znów przy okazji Parowozjady - widniał tam napis: DWORZEC BUSÓW.
2015-03-03 11:27:49 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
w małopolsce 2 busy zintegrowały się z jednym drzewem
2015-03-03 11:32:55 Autor: No nie...
---.internetdsl.tpnet.pl
Proszę nie róbcie kabaretu takimi tekstami...
Ewenement w skali kraju-linia Oświęcim -Skawina - Kraków wyremontowana, z prędkościami szlakowymi do 100km/h , a marszałkowskie urzędniki nie widzą potrzeb innych Małopolan na szybki transport więc po co zamawiać pociągi...
Całe dziesięciolecia dało się dojechać do Libiąża, Chełmka z Krakowa w weekend po 20:00, od niedawna uwalono pociągi więc cofamy się do średniowiecznych bryczek bo sprawdzałem na e-podróżniku i też nic nie jeździ z transportu kołowego w tamte strony ale co tam , władze się tym nie przejmują...
Brawo, niech władze małopolski integrują tylko chyba własną nieudolność i idiotyczne pomysły...
2015-03-03 11:37:46 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
Na placu targowym, Kraków - Rybitwy, stoi ze sto busów, wypełnionych PO dach worami z cebulą, burakami, marchwią, ziemniakami, grochem i kapustą...
Zupełnie jak transPOrt publiczny, POd patronatem jednej z opcji POlitycznych, w MŁP. Wypełnione dostawczaki, żywymi ludźmi PO dach.

Czy ludzie odpowiadający za transport publiczny w MŁP. jedzą zupę na obiad na przykład łopatą ?
2015-03-03 11:41:52 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Może już niebawem odczekamy się Kulek Rębibusiarskiech na obszarze ograniczonym stacjami: Tarnów, Wieliczka, Skawina, Trzebinia, Miechów. Reszta albo do zaorania, albo dla PR-ów o ile będzie im się jeszcze chciało jeździć na trasach Tarnów - Dębica, Tarnów - Krynica, Kalwaria - Zakopane, Kalwaria - Wadowice, Miechów - Sędziszów, bo Skawina - Oświęcim to już zdecydowanie nie. Oczywiście, zero integracji taryfowej, więc taki Zakopiec można będzie z całą pewnością zakopać.
2015-03-03 11:45:03 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@Huciński...: te krakowskie busy na które tak narzekasz - to nic innego jak nawiązanie do całych tabunów góralskich furek, takich z furczącymi na wietrrze plandekami jakimi jeździło się do końca XIX wieku z krakowskiego rynku aż do Zakopanego. Wracają tamte czasy w nowej oprawie.
2015-03-03 11:46:55 Autor: Kflik
---.60.129.178
@No nie..

Nie zamawianie połączeń przez samorządy to nie tylko wina tych samorządów.
To JEST także WINA tych co siedzą w rządzie i stworzyli (czy też: nie zmienili) takich a nie innych przepisów.
Które powodują, że niby-się-wydaje, że jest taniej jeśli pociąg częsciej stoi w krzakach nich jeździ, jesli szuka się oszczedności przez likwidację połączeń- bez likwidacji linii kolejowych i zwolnień pracowników. Te błędy są już od lat 90-tych albo dłużej.
Na słabszych liniach powinien być system ryczałtowy: płacisz jakiś tam udział w kosztach (który ma być znany dla każdej linii!) i uruchamiasz ile chcesz. Jeden szynobus w godzinach otwarcia linii kolejowej kosztów nie zmienia! A dla zamawiająego (i podatników!) to ile będzie połączeń za ich kasę jest kluczowe.

Czy tez magsitrale: tutaj samorzady ponosza ZBYT duże koszty ich utrzymania - dopłacając do połączeń regionalnych.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony