Partnerzy serwisu:

Macedończycy czekają na pierwszy pociąg z Chin

IRJ/Railway Gazette/lp, Rynek Kolejowy 15.07.2015 107

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-15 12:36:19 Autor: hmmm
---.play-internet.pl
Całkiem niezły pociąg. Śmiem powiedzieć ze lepszy niż polskich producentów. Czekam na Chińczyków w Polsce jak na jedyna firmę która jest w stanie wymienić nasze en57 na wysokiej klasy sklady
2015-07-15 12:51:17 Autor: Finn
---.252.29.38.internetia.net.pl
Nie ma to jak się wypowiadać na temat jednostki po zobaczeniu jednego zdjęcia. hHeh.

"Nie znam się, to się wypowiem."
2015-07-15 13:01:12 Autor: prat
---.play-internet.pl
Redakcja mogłaby odrobić zadanie domowe i załatwić jakieś szczegóły tego ezeta. Chociaż nazwę? Pudło jest z aluminium? Jaka jest cena? Maksymalna prędkość?
2015-07-15 13:26:31 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Składy trójczłonowe na 200 pasażerów, 160 km/h (w kontrakcie było 140 km/h - gratisa im Chińczycy strzelili?), na system 25 kV.

Więcej tutaj:
http://www.wantchinatimes.com/news-subclass-cnt.aspx?id=20150712000003&cid=1102

http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/crrc-rolls-out-its-first-passenger-train-for-europe.html

http://www.independent.mk/articles/19441/New+Chinese+Trains+to+Arrive+in+Macedonia+in+August
2015-07-15 14:18:10 Autor: ggg
---.play-internet.pl
W środku bieda ze aż oczy bolą. Ale tsi ma czego nie można powiedzieć o elfach
2015-07-15 18:25:53 Autor: 87
---.internetdsl.tpnet.pl
Czyżby to był koniec epoki Pesy?
2015-07-15 19:21:44 Autor: Eurotram
---.dynamic.gprs.plus.pl
@87: Nie sądzę. Otóż obecne CRRC staje od lat na głowie by osiągnąć drobny szczególik,po uzyskaniu którego natychmiast zalaliby Europę swoim szmelcem i wyrżnęli praktycznie całą porządną konkurencję. Tak,boję się tego dnia,bo od niego licząc będzie tylko chiński chłam i nic więcej. Sęk w tym,że (o ile węgierska dziwka Orban znów się nie wyłamie i po raz kolejny nie sprzeda UE za chwilowy interes Węgier) tego szczególiku za cholerę nie dostaną. Tym szczególikiem są referencje na dostawy danego taboru do państw UE :D
2015-07-15 23:29:13 Autor: Kristofor
---.146.55.63.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ggg
Czy taka bieda w środku? To są pociągi mające przewozić pasażerów na odległości które w Polsce nazwalibyśmy ruchem regionalnym, więc tak źle chyba nie jest. Dla mnie najważniejszym jest, że są wysokie fotele z zagłówkami i podłokietnikami, więc podróż od godziny do dwóch powinna ujść znośnie. W porównaniu z takimi ED 74 PESY (chyba dobrze piszę) które jeżdżą na trasie Kraków - Warszawa ten chiński wyrób prezentuje się w mojej ocenie całkiem nieźle. Nie ukrywajmy też - Chińczycy budują tak jak się im zapłaci, a podejrzewam iż zlecenie z Macedonii koncentrowało się za zachowaniu niskiej ceny sprzedaży, co pewnie osiągnięto.

Z rynku regionalnego - w Czarnogórze wprowadzono EZT hiszpańskiego CAF i wnętrze wygląda dosyć skromnie. Bratni Macedończykom Bułgarzy nabyli sporą ilość składów Desiro, które może w środku są ładne, ale siedzenia mają fantastycznie niewygodne, szczególnie z uwagi na ich twardość. A oba te kraje są raczej zamożniejsze od Macedonii, która poza Skopje i Ohrydem jest co prawda ślicznym, jednak dosyć zaniedbanym miejscem.
2015-07-16 11:26:13 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Co ciekawe, ze zdjęcia w Railway Gazette wynika, że jest tam miejsce tylko dla jednego mechanika (położone centralnie). Przy prędkości 160 km/h. Chyba że ktoś ma inne informacje.
2015-07-16 12:51:02 Autor: kjnkj
---.metrolink.pl
w Macedonii nie ma tras na więcej niż 120
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony