Partnerzy serwisu:

Lubuskie zainteresowane integracją z Niemcami

UMWL 25.03.2015 136

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-03-25 17:13:05 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
Fajnie, że lubuskie chcą się "integrować" z Niemcami. Szkoda tylko, że samo województwo nie jest "zintegrowane" w należyty sposób wewnątrz i z najbliższymi sąsiadami - brak połączenia Głogowa z Żaganiem i Lesznem, alibizugi do Tuplic, marazm z Lubskiem, odsuwanie na św. Dygdy problemu tras Wolsztyn - Nowa Sól czy Kostrzyn - Stargard...
2015-03-25 18:42:52 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
@wasiu
Zejdź na Ziemię. Przecież tych dwóch linii już prawie nie ma. Tak jak odcinka linii 357 Sulechów - Wolsztyn
2015-03-25 18:44:28 Autor: hahaha
---.play-internet.pl
Tak tak na pewno sie zintegrują Linkami z Pesy serii 600 które wg umowy miały dostać pełną homologację na Niemcy a do dzisiaj Pesa nie dała UM papierów.

Ja się pytam kto w końcu rozliczy Pesę za niewykonanie umowy?
2015-03-25 18:51:26 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
@haha
A skąd wiesz, że lubuskie linki nie dostaną homologacji w Niemczech? Zresztą nawet jeśli to się nie uda, to pesa podmieni linki na te z homologacją. Czyli problem będzie dotyczył terminowości, więc ewentualne kary umowne Pesa załatwi jakimiś gadżetami i to wszystko.
2015-03-25 19:09:48 Autor: haha
---.play-internet.pl
Ja się pytam kiedy to będzie i kto wyegzekwuje umowę. Póki co to widać zamiatanie problemu pod dywan.

Może wreszcie w tym kraju będzie porządek czy kontynuujemy burdel?
2015-03-25 19:48:41 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post podrozny113:
"@haha
A skąd wiesz, że lubuskie linki nie dostaną homologacji w Niemczech? Zresztą nawet jeśli to się nie uda, to pesa podmieni linki na te z homologacją. Czyli problem będzie dotyczył terminowości, więc ewentualne kary umowne Pesa załatwi jakimiś gadżetami i to wszystko."
A to Pesa ma jakieś Linki z homologacja na siec DB ? Nie potrafi uzyskać dopuszczenia u EBA nawet dla produktów przeznaczonych wyłącznie na sieć niemiecką.
2015-03-25 19:55:57 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Jeśli to prawda co słyszałem, że przynajmniej 1/5 mieszkańców Zielonej Góry pracuje w Niemczech to integracja kolejowa z tym krajem powinna być chyba większa nawet niż z innymi województwami... Po prostu tam ludzie zapewne chcą jeździć i... jeżdżą ale autostradami bo oferta kolejowa jest fatalna. Czasami odnoszę wrażenie że w czasie PRL i problemów z paszportami, połączenia kolejowe z Polski do innych krajów były lepsze niż obecnie.
2015-03-25 20:46:54 Autor: mietek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post hahaha:
"Tak tak na pewno sie zintegrują Linkami z Pesy serii 600 które wg umowy miały dostać pełną homologację na Niemcy a do dzisiaj Pesa nie dała UM papierów.

Ja się pytam kto w końcu rozliczy Pesę za niewykonanie umowy?"
Człowieku nie rozpowszechniaj bzdur, bo Pesa ma na to 2 lata. Lubuskie kupiło Linki głównie dla regionalnego ruchu i ten się odbywa. Te papiery na Niemcy to niejako przy okazji, skoro była i jest nadal dostępna taka oferta. Zachodniopomorskie i KW też na tej zasadzie kupiło te pojazdy.
2015-03-25 21:41:35 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ z torów plk
Racje masz częściową, bo rzeczywiście stan linii Wolsztyn - Nowa Sól - Żagań jest tragiczny (rozkradzione szyny, agonia mostu w Stanach) jednak:
1. Odcinek NS - Żagań to część międzynarodowego korytarza C-59/1, którego nie można sobie ot tak zlikwidować i wykreślić z mapy, nawet w Polsce. Ponadto wygrał on w plebiscycie Kolej 2022 na rewitalizację i zamknięcie pętli torowej ZG - NS - Żagań - Żary - ZG. O ile 15 lat temu trasa ta była zbędna, teraz po znacznej rozbudowie strefy przemysłowej w Nowej Soli i planach rozwoju Kożuchowa nabiera większego sensu.
2. Odcinek NS - Wolsztyn już dobrych parę lat jest przymierzany jako kolej turystyczna, a ponadto samorządy Nowej Soli, Konotopu czy Otynia chętnie widziałyby ją jako dowozówkę do nowosolskich zakładów. Tu sprawa jest jednak trudniejsza, bo raz że trasa stykowa z Wielkopolską, dwa - most w Stanach...
O korytarzu Żary - Głogów - Leszno i całkowitym odcięciu Wschowy od sieci kolejowej nie będę się rozwodził, bo każdy czuje że to wstyd i hańba.
A co do integracji i połączenie pasażerskiego Zielonej z Niemcami - nic prostszego - wystarczy wahadłowo kursujący szynobus do Guben, skomunikowany z pociągami na trasie Cottbus - Frankfurt n/O. Tylko czy wśród tej 1/5 mieszkańców Zielonej pracujących w Niemczech są aby na pewno ludzie, którzy kierują się do tych właśnie miast?
2015-03-25 22:35:20 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"Zresztą nawet jeśli to się nie uda, to pesa podmieni linki na te z homologacją"

Uda się, nie uda....
Tak, oczywiście, z kapelusza wyciągnie....

No coraz większe głupoty można tu wyczytać.
Przy tym peany scorpio i mu podobnych to pikuś.
2015-03-26 01:42:38 Autor: erto
---.play-internet.pl
"(...) zanotowano znaczący wzrost ilości podróżnych" - LICZBY podróżnych, a nie ilości...
2015-03-26 09:46:55 Autor: rimek...
---.adsl.alicedsl.de
z Szczecina co poltorej godziny za 10 euro z Kostrzyna co godzine za 5 euro co prawda oficjalna cena 11.80 ale jezdza takie panie co mozna taniej... chcecie jeszcze poprawiac? bida i to bardzo z Rzepinem i Zielona Gora. chdz mysle ze jak by Rzepin mial wiecej polaczen to bywplynelo narozwoj miasta bonarazie to dziura chdz z potencjalem. ale mysle ze to tez wina gospodazy miasta.. porownajcie Rzepin zKostrzyniem ktory mogl wykozystac ze jest przy granicy.
2015-03-26 20:06:33 Autor: -Kamil-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lubuskie zainteresowane integracją z Niemcami...

A tymczasem Dolnośląskie postanowiło, że od 1 marca 2015 roku (do kiedy? do odwołania) decyduje się nie mieć połączeń kolejowych z Niemcami.
2015-03-26 23:25:53 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
I bardzo dobrze, że Lubuskie nie ogląda się na Dolny Śląsk i Wielkopolskę, choć w tym ostatnim winę główną ponosi MIR.
Oby jak najwięcej nowoczesnych połączeń z Lubuskiego do Niemiec! 3mcie się :D.
2015-03-28 12:06:33 Autor: matthew
---.dynamic.chello.pl
Ci ktorzy doradzaja Marszalkowi powinni dawno poleciec na zielona trawke tam nic nie jezdzi, a na ich sztandardzowym pociagu Impuls to juz od kilka dni jak jezdze do Poznania to smiejemy sie ze znajomymi ze to Pociag donikąd. Zadna monitory sie nie pala. Jak nastepny pociag bedzie wygladal i jezdzil jak ten obecny Pani Marszalek moze sobie go postawic przed Urzedem.
2015-04-07 07:41:51 Autor: Romek
---.adsl.inetia.pl
I PO co? Komu tak zależy na związywaniu Polski z niemcami?
Newag
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony