Partnerzy serwisu:

Lubuskie chce wzrostu roli kolei i reaktywacji połączeń

pr, Rynek Kolejowy 28.08.2014 134

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-08-28 15:14:38 Autor: Yoker
---.free.aero2.net.pl
Marszałek dolnośląski złożył wniosek - jak rozumem lejąc wodę po roku 2025 - cytując rozwojowy scenariusz planu transportowego UMWD ?
2014-08-28 15:58:11 Autor: pat
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Pojemność dwuczłonowego pojazdu jest zróżnicowana w zależności od typu/serii i obejmuje od 132 do 146 miejsc siedzących oraz od 264 do 290 miejsc łącznie. W przedmiotowym zdaniu zmieniono zapis na: „około 300 osób"." Manipulacja UMWL?
2014-08-28 17:15:30 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Prawie nie ma w godzinach 18-21 pociągów do Zielonej Góry z Poznania, Wrocławia i Szczecina.
2014-08-28 19:45:23 Autor: sc cdsc
---.swiebodzin.vectranet.pl
Ciekawe, na ile to zostanie zrealizowane. Te warianty rozwojowe raczej mało realne. Plany powiatów i gmin też często uwzględniają rozwój kolei, nawet na liniach zamkniętych. A nic się w tym kierunku nie dzieje.
Ale fajnie by było, gdyby ruch na kilka linii wrócił, a na czynnych połączeń było nieco więcej...
2014-08-28 21:18:04 Autor: Rumunia
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Zmoderowano: słowo niecenzuralne] lubuskie tak ułożły rozkłd jazdy że jadąc z Żagania w Zielonej nie ma jak się przesiąść na Głogów
2014-08-28 21:32:28 Autor: gostek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Rumunia:
"[Zmoderowano: słowo niecenzuralne] lubuskie tak ułożły rozkłd jazdy że jadąc z Żagania w Zielonej nie ma jak się przesiąść na Głogów"
Z Żagania do Głogowa pociągiem to chyba tylko kolejarz za darmochę jeździ
2014-08-29 11:04:36 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
w planie piszą, że optymalne jest minimum 6 par a później planują 5 par, 4 pary lub 2 pary. gdzie tu logika?
2014-08-29 12:09:16 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
2 pary na trasie Zielona Góra - Guben to chyba jakaś kpina? Kto ma niby jeździć tymi pociągami, skoro stacje w Gubinie i Krośnie oddalone znacznie od centrów miast i jeszcze taka bieda z ofertą? Wątpię, czy nawet w Wężyskach czy Nietkowie pasażerowie będą usatysfakcjonowani.
Szkoda, że nawet najbardziej optymistyczne warianty nie zakładają reaktywacji Lubska czy Myśliborza.
2014-08-29 20:27:48 Autor: pikaczu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślibórz i Lubsko zaorane, nie ma czego reaktywować.
2014-08-29 23:33:55 Autor: nbv
---.free.aero2.net.pl
Zacznijmy od tego że Lubsko - nie jest zaorane.
2014-08-29 23:35:01 Autor: nbv
---.free.aero2.net.pl
Bynajmniej nie na tyle by uniemożliwiało to prowadzenie tam lokalnego ruchu z Żar czy Zielonej Góry.
2014-08-31 14:56:59 Autor: conen
---.jedrzejow.vectranet.pl
Znowu Rzepin-Międzyrzecz dwie pary - pytanie dla kogo? Oczywiście jazdy z Gorzowa do Poznania przez Szamotuły lub Rokietnicę nikt nie bierze pod uwagę bo po co? Ważniejsze są a jakże 2 pary do Gubina.
2014-09-08 21:16:51 Autor: ego
---.239.2.253
a może - patrząc jaką popularnością cieszą się szynobusy z Kostrzyna do Poznania - czas pomyśleć o odbudowie trasy Międzychód-Szamotuły i utworzyć połączenia Kostrzyn-Gorzów-Międzychód-Szamotuły-Poznań
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony