Lubuskie chce wzrostu roli kolei i reaktywacji połączeń
pr, Rynek Kolejowy ⚫ 28.08.2014 ⚫
139
Archiwum RK
Komentarze:
2014-08-28 15:14:38 Autor: Yoker
---.free.aero2.net.pl
Marszałek dolnośląski złożył wniosek - jak rozumem lejąc wodę po roku 2025 - cytując rozwojowy scenariusz planu transportowego UMWD ?
2014-08-28 15:58:11 Autor: pat
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Pojemność dwuczłonowego pojazdu jest zróżnicowana w zależności od typu/serii i obejmuje od 132 do 146 miejsc siedzących oraz od 264 do 290 miejsc łącznie. W przedmiotowym zdaniu zmieniono zapis na: „około 300 osób"." Manipulacja UMWL?
2014-08-28 17:15:30 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Prawie nie ma w godzinach 18-21 pociągów do Zielonej Góry z Poznania, Wrocławia i Szczecina.
2014-08-28 19:45:23 Autor: sc cdsc
---.swiebodzin.vectranet.pl
Ciekawe, na ile to zostanie zrealizowane. Te warianty rozwojowe raczej mało realne. Plany powiatów i gmin też często uwzględniają rozwój kolei, nawet na liniach zamkniętych. A nic się w tym kierunku nie dzieje.
Ale fajnie by było, gdyby ruch na kilka linii wrócił, a na czynnych połączeń było nieco więcej...
Ale fajnie by było, gdyby ruch na kilka linii wrócił, a na czynnych połączeń było nieco więcej...
2014-08-28 21:18:04 Autor: Rumunia
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Zmoderowano: słowo niecenzuralne] lubuskie tak ułożły rozkłd jazdy że jadąc z Żagania w Zielonej nie ma jak się przesiąść na Głogów
2014-08-28 21:32:28 Autor: gostek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Rumunia:
"[Zmoderowano: słowo niecenzuralne] lubuskie tak ułożły rozkłd jazdy że jadąc z Żagania w Zielonej nie ma jak się przesiąść na Głogów"
Z Żagania do Głogowa pociągiem to chyba tylko kolejarz za darmochę jeździ 2014-08-29 11:04:36 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
w planie piszą, że optymalne jest minimum 6 par a później planują 5 par, 4 pary lub 2 pary. gdzie tu logika?
2014-08-29 12:09:16 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
2 pary na trasie Zielona Góra - Guben to chyba jakaś kpina? Kto ma niby jeździć tymi pociągami, skoro stacje w Gubinie i Krośnie oddalone znacznie od centrów miast i jeszcze taka bieda z ofertą? Wątpię, czy nawet w Wężyskach czy Nietkowie pasażerowie będą usatysfakcjonowani.
Szkoda, że nawet najbardziej optymistyczne warianty nie zakładają reaktywacji Lubska czy Myśliborza.
Szkoda, że nawet najbardziej optymistyczne warianty nie zakładają reaktywacji Lubska czy Myśliborza.
2014-08-29 20:27:48 Autor: pikaczu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślibórz i Lubsko zaorane, nie ma czego reaktywować.
2014-08-29 23:33:55 Autor: nbv
---.free.aero2.net.pl
Zacznijmy od tego że Lubsko - nie jest zaorane.
2014-08-29 23:35:01 Autor: nbv
---.free.aero2.net.pl
Bynajmniej nie na tyle by uniemożliwiało to prowadzenie tam lokalnego ruchu z Żar czy Zielonej Góry.
2014-08-31 14:56:59 Autor: conen
---.jedrzejow.vectranet.pl
Znowu Rzepin-Międzyrzecz dwie pary - pytanie dla kogo? Oczywiście jazdy z Gorzowa do Poznania przez Szamotuły lub Rokietnicę nikt nie bierze pod uwagę bo po co? Ważniejsze są a jakże 2 pary do Gubina.
2014-09-08 21:16:51 Autor: ego
---.239.2.253
a może - patrząc jaką popularnością cieszą się szynobusy z Kostrzyna do Poznania - czas pomyśleć o odbudowie trasy Międzychód-Szamotuły i utworzyć połączenia Kostrzyn-Gorzów-Międzychód-Szamotuły-Poznań
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |