Partnerzy serwisu:

Lublin – Warszawa: 160 km/h w perspektywie 2014-2020

Dziennik Wschodni, 3 sierpnia 2011 03.08.2011 119

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-08-03 09:53:43 Autor: fixall
---.164.0.42
Hmm... Przedłużony zostanie pierwszy peron. Ciekawe po co skoro już teraz w Lublinie coraz mniej pociągów
powyżej 10 pudeł a nawet jak są to i tak się mieszczą. Czy to nie jest wyrzucanie pieniędzy w błoto?
2011-08-03 10:10:02 Autor: Krakowiak
---.150.70.130
Skrocenie czasu przejazdu to wiecej chetnych, a to oznacza koniecznosc dluzszych pociagow. Nie mysl o wszystkim dzisiejszymi kategoriami- sprawy ida do przodu, teraz dluzszy peron jest niepotrzebny, ale za 5 lat juz moze byc.

Kierowcy Contbusa moga sobie szukac nowej pracy.
2011-08-03 10:31:00 Autor: zygmunt
---.xdsl.centertel.pl
Jak pociągi regionalne oraz TLK tyle pojadą to owszem mogą szukać pracy.
Ale znając zycie wszystko pojedzie 120km/h i może 2 pociągi 160km/h.
2011-08-03 10:41:07 Autor: ted
---.adsl.inetia.pl
Spoko, do 2020 roku mają sporo czasu z tym szukaniem pracy. Wielu zdąży przejść na emeryturę.
2011-08-03 12:03:07 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Przedłużenie pierwszego peronu nie jest konieczne , ale na pewno nie będzie to złym pomysłem .
Po modernie odcinka : Lublin - Otwock , możliwości odnośnie ruchu pasażerskiego wzrosną na tyle , że łatwiej będzie zestawić pociąg z trzema , czy nawet czterema grupami wagonów , każda o innej stacji docelowej.
Skrócenie czasu podróży do 90 minut? Taki czas podróży uczyni Lublin atrakcyjniejszym biznesowo niż dotąd...Zagrożenie obniżeniem prędkości szlakowej między Puławami a Nałęczowem , ze 100 do 60km/h to dla mnie pewne zaskoczenie...Oby to , co jest zapowiadane , powiodło się.
2011-08-03 12:06:24 Autor: kapol
---.tktelekom.pl
Na Puławy-Nałęczów jest 70-tka obecnie z tego co wiem?
2011-08-03 12:21:04 Autor: król Padello
---.dynamic.chello.pl
Podczas remontu linii czas jazdy będzie wynosił 3,5-4,5 godziny i Contbus nie będzie nadążał z zatrudnianiem nowych kierowców. :) Po remoncie linii rzeczywiście pociągi będą jeździły 120-130, ale Contbus też będzie tyle jeździł po nowiutkiej bezkolizyjnej S17.
2011-08-03 12:34:26 Autor: laik
---.adsl.inetia.pl
\\\"Autor: zygmunt
Jak pociągi regionalne oraz TLK tyle pojadą to owszem mogą szukać pracy.
Ale znając zycie wszystko pojedzie 120km/h i może 2 pociągi 160km/h.\\\"

Patrząc na wschodnią E20 po modernizacj-taki scenariusz jest wielce prawdopodobny....
2011-08-03 12:35:05 Autor: kojot
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
nowiutka, bezkolizyjna s17 skończy się za Kurowem, ok 30 km od Lublina a dalej będzie kocioł większy niż obecnie. Od kiedy to autobusy mogą jeździć 120-130?
między Puławami a Nałęczowem jest obecnie 100 ( i to chyba tylko na jednym torze)
2011-08-03 13:02:11 Autor: król Padello
---.dynamic.chello.pl
Obecnie trudno zgadnąć, która inwestycja zakończy się pierwsza. Rzeczywiście może być tak, że pierwsza będzie linia kolejowa, wtedy kolej będzie miała czas na pozyskanie pasażerów. Do tego dyr. Ruta może przegonić busy z centrum stolicy na Gocławek...
2011-08-03 13:18:44 Autor: PISPUPIL.
---.smrw.lodz.pl
Przy obecnej koniunkturze, ludziach 2020 - 2022 - 2024- ....... , 2060, 2062 ......
2011-08-03 15:11:47 Autor: Krakowiak
---.150.70.130
Czy mozliwe jest zeby pociagi podczas teoretycznego remontu tego szlaku jechaly objazdem przez Radom?
2011-08-03 16:09:44 Autor: AtapiCl
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

AtapiCl
A ja jestem ciekaw jak tam się ma kwestia modernizacji WWK i tej części linii otwockiej...
2011-08-03 18:08:12 Autor: Stefan
---.olsztyn.mm.pl
na czas remontu Warszawa-Lublin pociągi powinny jeździć przez: Siedlce, Łuków i Parczew.
Trzeba by było tylko lekko naprawić odcinek Łuków-Milanów gdzie jest 30km/h. Gdyby tam było 50-60km/h było by najs. Od wawy do siedlec 160km/h, potem do Łukowa 120km/h, dalej przez 40km 50-60km/h od Parczewa do Lubartowa 80km/h i od Lubartowa do Lublina 120km/h. Przy dobrej organizacji 2h30min jest realne. pytanie czy dasię???
2011-08-03 22:07:50 Autor: MK Lublin
---.ennet.pl

MK Lublin
cyt.\"Zmieni się także także Dworzec Główny w Lublinie. Jak informuje „Dziennik Wschodni”, znikną wiaty, a nad wszystkimi peronami będzie jeden wspólny dach. Pierwszy peron zostanie przedłużony\"

Czyżby hala peronowa w Lublinie na Głównym? Czekamy! A tak swoją drogą tak poważnie: gdzie można kupić takie dobre zioło jakie jak myślę mają dziennikarze z GW Lublin i DW? Towar musi być niezły!
2011-08-03 23:30:27 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Stefanie , nie sposób wszystkich TLK jeżdżących na odcinku : Lublin - Warszawa , puścić przez Lubartów , Parczew , Łuków i Siedlce. Zdziwiłbym się jednak , gdyby nie zrobiono tego wobec 3 do 5 par. Kolejowa trzydziestka jest jednotorowa , a planu odbudowy po dziesięcioleciach nieobecności - drugiego toru na tej linii - nie ma.
Z tego , co do mnie dotarło , po remontach przepustów między Parczewem a Lubartowem , ma tam być nie 80 , a 100km/h .
Odcinek : Lubartów - Lublin Północny , faktycznie jest robiony na 120.
Popieram , że remont północnego odcinka : Łuków - Milanów , jest konieczny. Podniesienie szlakowej na tym odcinku z 30 do 60km/h... Jakiego zakresu prac wymaga? Jeśli jakiegoś stosunkowo niewielkiego , warto byłoby to zrobić , by na czas akcji remontowej na siódemce , dać dodatkową drogę w relacji kierunkowej : Lublin - Warszawa.Ciekawe , czy taki TLK miałby grupę wagonów do Białegostoku , jadących przez Siedlce , Czeremchę i Bielsk Podlaski? Skład dzielony w Siedlcach...
2011-08-03 23:43:20 Autor: Piotr
---.acn.waw.pl
Z Czeremchy przez Bielsk Podlaski do Białegostoku droga pociągiem to gehenna. Podczas jazdy można zrobić spacer po lesie i zbierać grzyby.
2011-08-04 06:25:57 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
nie no raczej nie wydadzą Contbusowi więcej koncesji znając naszych urzędników. Jak znam życie to zarobi na tym PolskiBus o ile faktycznie będzie ten remont
2011-08-04 06:26:56 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
no to jak będziesz dzielił jeszcze i manewrował w Siedlcach to faktycznie będzie oferta \"superatrakcyjna\" dla pasazera
2011-08-04 08:26:01 Autor: azdu
---.ujk.edu.pl
@Krakowiak
Przez Radom się nie uda. Znając życie tam też rozkopią w tym samym czasie
2011-08-04 08:47:51 Autor: wacek
---.xdsl.centertel.pl
Faktycznie, część pociągów na czas remontu Wawa-Lublin można puścić przez Siedlce, Łuków i Parczew. Nie wszystkie ale jakąś cześć. Jeżeli remont ma się zacząć w 2015 (pewnie będzie poślizg rok-dwa) to jest sporo czasu żeby odcinek Łuków-Milanów doprowadzić do przejezdności na 60km/h. Wystarczy pojedyncza wymiana podkładów (jak było na Pisz-Ełk) oraz miejscowe podbicie toru. Akurat w tym przypadku widać jak na dłoni, że trasa alternatywna jest, tyle że trzeba naprawić 40km linii lokalnej. To chyba w perspektywie 4lat nie powinno być problemem.
2011-08-04 12:10:04 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
Po pierwsze nawet jeśli uda się zrewitalizować odcinek Parczew-Łuków to na pewno nie uda się go zelektryfikować, a więc konieczna będzie zmiana lokomotywy.

Po drugie nie będzie możliwa zmiana lokomotywy na diesla, bo w 2015 w barwach intercity pasażerskich diesli może zwyczajnie już nie być.

Po trzecie obstawiam, że na czas remontu pociągi pojadą objazdem przez Łuków-Ryki-Dęblin, więc problem diesla i rewitalizacji linii mamy z głowy.

I po czwarte prędkość 160 km/h po modernizacji. Dzisiaj jadąc przez Stojadła można rozwijać taką prędkość ale żaden pociąg w kierunku Lublina tego nie robi. Trochę to dziwne, bo można wykorzystać ed74. Dlaczego ta maszyna nie kursuje do Lublina?
2011-08-04 19:20:09 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
bo w Contbusie jest więcej miejsca na nogi?
2011-08-04 22:21:25 Autor: laik
---.adsl.inetia.pl
@podrozny113
a dla czego popołudniowy TLK do Siedlec (ostatnio właśnie ED74)jest tak wytrasowany, że z Rembertowa do Mińska jedzie z kiblem KM równiutko 50....? Co więcej zawsze jedzie 2 mechów.
2011-08-05 16:08:19 Autor: Inżynier
---.speed-net.pl

Inżynier
No chyba ty masz więcej miejsca na nogi, bo sobie uciąłeś...

Z objazdem przez Lubartów i Partaczew pomysł niegłupi, ale nie fantazjujmy za bardzo. PIC ograniczy się zapewne do 2-3 par na dobę i ni wuja więcej, a chciałoby się... ;)
Jeśli wyrobią się z remontami na 30, to może być ciekawie... nie dość, że będą Regio, to jeszcze \"nieplanowe\" TLK, o których InterSyf na pewno teraz nie myśli... :)

Peron w Lublinie ma być przedłużony w stronę Świdnika - na części pocztowej mają być oporowe do Lubartowa i lotniska.
2011-08-05 16:10:02 Autor: Inżynier
---.speed-net.pl

Inżynier
Małe PS:
Co do linii 30 chodziło mi o swoisty renesans tejże trasy :)
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony