Partnerzy serwisu:

Lubelskie: Transgraniczna strategia zapewni rozwój kolei?

jar, Rynek Kolejowy 21.05.2014 136

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-05-21 08:45:46 Autor: Semek
---.adsl.inetia.pl
Bardziej przydałaby się budowa łączników skracających czas podróży z miast województwa lubelskiego do Lublina np. Trawniki-Krasnystaw, Milanów-Biała Podlaska. Poza tym przybliżanie linii do miast np. poprzez budowę odcinka Orchówek-Włodawa.
Są pieniądze z unii, więc tylko brać.
2014-05-21 08:46:45 Autor: Sreberka
---.opera-mini.net
A świstak siedzi i w nas zawija...
2014-05-21 09:06:14 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tytuł artykułu jest w formie pytania. Artykuł ciekawy i pewnie nawet wzbudziłby jakieś nadzieje, gdyby nie... ostatnie zdanie (nawiasem mówiąc bezsensowne z logicznego punktu widzenia, ale rozumiem, że to pewne przeoczenie autora tekstu):

"Powstać ma także szybkie połączenie kolejowe Lwów–Lublin–Zamość–Warszawa."

Czyli oznacza to, że:

1) Transgraniczna strategia NIE ZAPEWNI (podkreślenie moje) rozwoju kolei - jest to zarazem odpowiedź na tytułowe pytanie;
2) Zbliżają się wybory;

Krótko mówiąc, świstak rzeczywiście pracowicie zawija te sreberka - śmiem twierdzić, że z całą świstaczą rodziną... Przykre, ale prawdziwe.
2014-05-21 09:09:25 Autor: BarteS
---.125.60.25
Zobaczymy na ile to będzie miało swój oddźwięk w realu, bo zapisać przed wyborami można wszystko.
Ale zakładajc, że będa budować - pojawiaja się watpliwości.
1. Co z normalnotorwym połaczeniem Chełm - Orchówek?
2. Jak ma byc przeprowadzona linia od Zawadówki do Zawady?
3. Jak ta budowa wpłynie na linię 69 na odcinku Rejowiec - Zawada?
4. Mamy ważne potrzeby w usprawnieniu ruchu na torze normalnym na Zamojszczyźnie poprzez likwidację wskich gardeł. Między innymi odbudowa łacznic Rejowiec Zach. - Rejowiec Płd. i przydałaby się też Złojec - Płoskie. Czy ta inwestycja im nie zaszkodzi?
2014-05-21 09:12:09 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
tak tak wydaj miliony na rewitalizację albo budowę linii Milanów - Biała a potem będziesz miał frekwencję jak na Lublin - Parczew faktycznie interes stulecia
2014-05-21 09:25:45 Autor: anty-kolejarz
---.atlanta.hp.com
Semek: to samo dotyczy torów do Kraśnika Fabrycznego (z budową 2 dodatkowych stacji w środku miasta a nie w lesie!)
2014-05-21 09:27:57 Autor: anty-kolejarz
---.atlanta.hp.com
a połączenia transgraniczne nie mają absolutnie żadnego sensu i przyczynią się tylko do niszczenia pociągów przez mafię przemytników!!!! Natomiast można dogadać się z kolejami ukraińskimi żeby organizować sprawne przesiadki. Ale to ludzie sami muszą przechodzić z pociągu do pociągu!!
2014-05-21 09:28:05 Autor: Akwarium
---.dynamic.gprs.plus.pl
Tu nie chodzi o to ze komus w Polsce sie zamarzylo jakies szybsze polaczenie Lwow - Warszawa....
2014-05-21 09:41:31 Autor: Semek
---.adsl.inetia.pl
To dotyczy wielu miast i wsi anty-kolejarzu. Niestety pompowanie milionów i utrwalanie aktualnego, absurdalnego układu linii jest tylko marnotrawieniem pieniędzy. Bez odważnych inwestycji w przebudowę linii (prostowanie, przybliżanie do centrów miast) frekwencja w pociągach nie wzrośnie.
Linię do lotniska dało się wybudować. Podobnej długości odcinki (Kraśnik, Włodawa) mogłyby ożywić ruch na już istniejących liniach. Dodatkowo przystanki w pobliżu osiedli (Zamość) przekonałyby mieszkańców do wyboru pociągu jako środka 'nomen omen' lokomocji.
Bez tych inwestycji ciągle wygrywać będą busy, gdzie ciasno, duszno i brak możliwości przewozu większego bagażu.
2014-05-21 10:01:30 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
"z którego peronu jechać do Lwowa"

Powrót powyższego mile widziany.
2014-05-21 11:09:09 Autor: Szyszymek
---.warszawa.vectranet.pl
Dlaczego komentujący patrzą na temat tylko z perspektywy przewozu osób?

Fakt. Kiełbasa wyborcza. Na poziomie samorzadów mogą sobie planować i snuć projekty. Decyzje zapadają jednak gdzie indziej.
2014-05-24 11:06:23 Autor: tellchar
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@Semek - Trawniki - Krasnystaw się nie opłaca, bo trzeba budować nowy most na Wieprzu. Ale Rejowiec Zach. - Rejowiec Pd. jak najbardziej. Do tego "obwodnica" w Zawadzie, powrót torów do Kraśnika Fabr., odcinek Orchówek-Włodawa, no i Milanów - Biała Podlaska
2014-05-28 14:01:18 Autor: MarekMarecki
---.dynamic.chello.pl
Eh, a czy wróci kiedykolwiek połączenie kolejowe do Hrubieszowa?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony