Partnerzy serwisu:

Lubelskie: Sygnalizacje przejazdowe czekają na UTK

Dziennik Wschodni/ jar, Rynek Kolejowy 17.11.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2012-11-17 16:39:38 Autor: Gubernator Kalifornii
---.CNet2.Gawex.PL

Gubernator Kalifornii
Rozumiem, że ubezpieczyciel może oficjalnie żądać od UTK odszkodowania??? Przecież przez opieszałość urzędnika doszło do groźnego wypadku, bo sprawne urządzenie mające ostrzegać kierowców przed nadjeżdżającym pociągiem nie działało z powodu opieszałości urzędniczej!!!!!!!!
I co na to ministrant slavko novak sprawujący nadzór polityczny nad UTK???

Jak to co? To co zawsze - NIC...
2012-11-17 19:41:32 Autor:
---.adsl.inetia.pl
Urzędnicy nigdy nic wartościowego nie wyprodukują. Będą robić \"zgodnie z przepisami\", aby trzymać się stołków. Albo niezgodnie z przepisami, wtedy po 10 latach NIK zbada i opublikuje krytyczny raport. A urzędniczy bezsens będzie miał się dobrze.
2012-11-17 21:25:43 Autor: Refleksja...
---.dynamic.chello.pl
A może jest tak, że proces potwierdzena zgodnośic z typem zgodnie z przepisami może trwać np. 30, 60 czy 90 dni a wykonawca myślał że wszystko załatwi w godzinę i przesłał papiery na ostatnią chwilę? A może było tak, że wykonawca złożył do UTK kartkę formatu A4 z tekstem \"zbudowałem coś i proszę to coś dopuścić\"? Nie ważne - i tak zawsze (nezależnie od tej konkretnej sytuacji) to urzednik jest opieszały, nawet gdy wnioskodawca nie potrafi wystąpić o to o co ma wystąpić i złożyć właściwych papierów. A jakośc wniosków kierowanych do UTK woła naprawdę często o pomstę do nieba, tak jak jakośc tego arytykułu, gdzie autor nie do końa wie czy urządzenia miało być dopuszczone do eksploatacji czy dany egzemplarz miał być zweryfikowany na zgodność z typem... Ale cóż, żadna różnica - ważne że urzędnik już przed rozzpoczęciem zabudowy nie stał na przejeździe z papierm w zębach.
2012-11-18 09:36:26 Autor: przemo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ważne jest to, że biurokracja ma się dobrze a nawet coraz lepiej. Na każdą pierdołę trzeba wypełnić stertę wniosków. Do wypełnienia tychże trzeba zatrudnić konsultantów, bo samemu nie ma szans. A potem na przybicie stempelka trzeba czekać 30, 60 czy 90 dni...
2012-11-18 10:23:06 Autor: Fumarol
---.internetia.net.pl
Jak karać kogoś to UTK się jakoś znajdzie. Jak sumiennie wypełniać swoje obowiązki to wychodzi na to że UTK jest takim samym opierd.....się urzędem jak każdy inny i zamiast stać na straży dobra kolei i pasażerów to pierdzi w stołki!! Efekt właśnie widzimy. Wuj by to strzelił...Co za kraj!!
2012-11-18 11:44:26 Autor: gargamel
---.internetdsl.tpnet.pl
Ile jeszcze trzeba utworzyć urzędów dla darmozjadów aby w Polsce było dobrze?
2012-11-18 13:32:38 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
Był czas kilka lat temu, gdy IC eksploatowały w EN Kiepura wagony z czasowymi dopuszczeniami, prolongowanymi przez UTK co roku. Innymi wagonami niż te, o których piszę, połączenia nie było można realizować. Odjazd składu z Grochowa był wtedy około siedemnastej. Kilka razy, niezależnie od tego jak wcześnie był składany wniosek do UTK, decyzję od tegoż Wysokiego Urzędu otrzymywano około piętnastej dnia następnego po ostatnim dniu ważności poprzedniego dopuszczenia, po godzinach wiszenia na telefonach Wysokiego Urzędu i interwencjach członków Zarządu IC.
Tak wspominam...
2012-11-19 12:06:48 Autor: Nick
---.saite.com.pl
Kolejny \"ważny\" urząd, którego pracownicy widzą tylko czubek swojego nosa.
2012-11-19 19:09:46 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
I często węszą interes
2012-12-06 17:12:29 Autor: uteka
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oni maja czas. Nie można urzędnika wysokiej klasy poganiać do pracy w terenie. On ma płaskopupie i musi siedzieć na fotelu.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony