Partnerzy serwisu:

Lubelskie: Prace na linii nr 7

jar, Rynek Kolejowy 31.05.2018 66

arrow
arrow
Lubelskie: Prace na linii nr 7
fot. jar
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Lubelskie: Prace na linii nr 7
Za kilkanaście dni minie rok, od kiedy został wstrzymany ruch pociągów na linii nr 7 i rozpoczęła się modernizacja trasy. Postanowiliśmy się przyjrzeć, jaki jest postęp prac na lubelskim odcinku modernizowanej magistrali.
Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin o wartości niespełna 4 mld zł to jedno z najważniejszych zadań inwestycyjnych zapisanych w Krajowym Programie Kolejowym do 2023 r. Jego realizacja ma skrócić czas przejazdu oraz poprawić komfort korzystania z infrastruktury kolejowej. W ramach inwestycji zaplanowano kompleksową modernizację infrastruktury, obejmującą m.in. wymianę nawierzchni, przebudowę stacji kolejowych, budowę nowych mostów i wiaduktów, modernizacje infrastruktury pasażerskiej. Nowy będzie również system sterowania ruchem kolejowego, który będzie prowadzony z kilku lokalnych centrów sterowania. Dla zapewnienia bezpieczeństwa zmodernizowane będą przejazdy kolejowe, powstaną lub przebudowane zostaną przejścia podziemne. Dla usprawnienia realizacji inwestycji większą część modernizowanej trasy zamknięto, a ruch kolejowy skierowano na objazdy.

Rozpoczęcie realizacji inwestycji "na gruncie" rozpoczęło się nie bez kłopotów. Największym problemem był wybór wykonawcy robót z zakresu automatyki i sterowania ruchem kolejowym, o czym można przeczytać tutaj. Jak informowaliśmy na naszym portalu, Ministerstwo Infrastruktury przyznało, że jest ryzyko niezakończenia inwestycji w terminie.

Znaczna część zadania realizowana jest na terenie województwa lubelskiego. Jakie jest obecnie zaawansowanie prac między Dęblinem a Lublinem można obejrzeć na zdjęciach wykonanych 29 maja.




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
Inwestycje liniowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony