Lubelskie pozytywnie o projekcie Krajowego Programu Kolejowego
jar, Rynek Kolejowy ⚫ 19.08.2015 ⚫
153
Archiwum RK
Komentarze:
2015-08-19 09:39:59 Autor: Zamość
---.e-point.pl
Brakuje jeszcze odbudowy łącznicy Rejowiec Zachodni - Rejowiec Południowy. Jest to bardzo ważna pozycja, a jednocześnie bardzo tania. Umożliwi przejazd do Zamościa bez zmiany kierunku w Rejowcu. Zmniejszy czas przejazdu Lublin - Krasnystaw/Zamość/Zwierzyniec/Susiec/Hrebenne/Horyniec
Brakuje również łącznicy omijającej Zawadę, która umożliwiłaby zmniejszenie czasu przejazdu w relacji Lubin - Zamość/Hrubieszów. Więcej na http://lubelskakolej.net/wp/fantazje-o-modernizacji-linii-69-rejowiec-hrebenne-oraz-lacznice-zawady-i-rejowca/
Brakuje również łącznicy omijającej Zawadę, która umożliwiłaby zmniejszenie czasu przejazdu w relacji Lubin - Zamość/Hrubieszów. Więcej na http://lubelskakolej.net/wp/fantazje-o-modernizacji-linii-69-rejowiec-hrebenne-oraz-lacznice-zawady-i-rejowca/
2015-08-19 11:00:06 Autor: Leon z działek
---.adsl.inetia.pl
Wow, ale postęp. Odtwarzanie części tego co 150 lat temu i więcej zbudowali zaborcy. No skok cywilizacyjny, że aż strach.
A do pani górki powiem tylko tyle: trzeba było już wcześniej szykować tak ważne inwestycje jak budowa krótkich odcinków nowych linii skracających drogę pociągom i tworzącym nowe korytarze transportowe a nie bawić się w jakieś pierdółki jak ocieplanie remiz w całym województwie na co pójdzie kilkaset milionów. Utrwalanie tak głupiego przebiegu linii kolejowych w województwie lubelskim to zmarnowana szansa.
A do pani górki powiem tylko tyle: trzeba było już wcześniej szykować tak ważne inwestycje jak budowa krótkich odcinków nowych linii skracających drogę pociągom i tworzącym nowe korytarze transportowe a nie bawić się w jakieś pierdółki jak ocieplanie remiz w całym województwie na co pójdzie kilkaset milionów. Utrwalanie tak głupiego przebiegu linii kolejowych w województwie lubelskim to zmarnowana szansa.
2015-08-19 12:08:48 Autor: pppp
---.nstream.pl
Trzeba było przynajmniej dwa razy więcej kasy przeznaczyć na kolej w nowym RPO, a teraz wystarczy na zaledwie jedną linię... Drogi to nie wszystko ale w lubelskim tego raczej nie pojmują jak trzeba.
2015-08-19 13:41:06 Autor: mrówka
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
linię kolejową 30 Łuków- Lublin Płn. o długości 105 km zbudowano za cara w dwa lata, bez koparek, ręcznie robiąc wykopy, mosty itp. a tu w cztery "niedasię" pociągnąć 85 km jednotoru w większości przez lasy...
2015-08-19 15:09:49 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
@ mrówka
Za cara był ukaz, projekt i budowało się - bardzo często skazańcami politycznymi. Za unijnej demokracji trzeba by setki papierów; wykupów gruntów, pozwoleń, analiz czy rzeczywiście jest to potrzebne, rozpatrzenie odwołań, no i oczywiście więcej ludzi po drodze musi wziąć w łapę. Sam proces budowania od momentu wbicia pierwszej łopaty do odbiorów to pikuś, w porównaniu z tym ile, trzeba się namęczyć przed.
Za cara był ukaz, projekt i budowało się - bardzo często skazańcami politycznymi. Za unijnej demokracji trzeba by setki papierów; wykupów gruntów, pozwoleń, analiz czy rzeczywiście jest to potrzebne, rozpatrzenie odwołań, no i oczywiście więcej ludzi po drodze musi wziąć w łapę. Sam proces budowania od momentu wbicia pierwszej łopaty do odbiorów to pikuś, w porównaniu z tym ile, trzeba się namęczyć przed.
2015-08-19 16:12:41 Autor: Kalle Blomkvist
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wasiu
Car wydałby ukaz i niejakiego wasia wywaliliby kopami z chałupy i bez odszkodowania, bez unijnej biurokracji czy chociaż bez "pocałuj nas w żopę" chałupa zostałaby rozebrana pod linię kolejową, ku chwale carskiej Wielikoj Rassiji.
Car wydałby ukaz i niejakiego wasia wywaliliby kopami z chałupy i bez odszkodowania, bez unijnej biurokracji czy chociaż bez "pocałuj nas w żopę" chałupa zostałaby rozebrana pod linię kolejową, ku chwale carskiej Wielikoj Rassiji.
2015-08-19 16:47:36 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
@aron
a jak duża różnica jest pomiędzy furmanką a buszem??
a jak duża różnica jest pomiędzy furmanką a buszem??
2015-08-19 18:11:05 Autor: Edwin van der sar
---.opera-mini.net
Furmanka lepsza bo przynajmniej wiatr we włosach a nie zaduch:)
2015-08-19 18:45:11 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ Kalle Blomkvist
Lepsze to niż wieloletnie blokowanie kluczowych inwestycji przez zawodowych pieniaczy, bo "szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie".
Lepsze to niż wieloletnie blokowanie kluczowych inwestycji przez zawodowych pieniaczy, bo "szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie".
2015-08-20 15:36:14 Autor: jkl
---.nowanet.pl
Wybudować trzeba linię Świdnik-Piaski-Krasnystaw-Hrubieszów,Lublin- Poniatowa-Opole Lub.-Ostrowiec Św.,Kraśnik-Janów Lub.-Biłgoraj,Lublin-Bychawa-Turobin-Frampol-Biłgoraj-Tarnogród-Przeworsk,Milanów-Biała Podl.-Sarnaki.Krzywda-Żelechów-Garwolin,Nałęczów-Wąwolnica-Kazimierz Dln.,Puławy-Kazimierz-Poniatowa-Kraśnik,Kraśnik-Annopol-Ożarów,Włodawa-Biała Podl.,Ryki-Kock-Parczew-Sosnowica,Nałęczów-Lubartów-Ostrów Lub.-Sosnowica-Włodawa,Puławy-Kock,Lublin-Łęczna-Włodawa,Chełm-Hrubieszów,Turobin-Szczebrzeszyn,Zwierzyniec-Krasnobród-Tomaszów Lub.-Bełżec,Zamość-Krasnobród,Werbkowice-Tyszowce-Łaszczów-Tomaszów,
Opole Lub.-Lipsko-Skarżysko-Kam.
Opole Lub.-Lipsko-Skarżysko-Kam.
2015-08-20 15:41:14 Autor: jkl
---.nowanet.pl
Ponadto zmodernizować obecne tj.Lublin-Chełm na 160 km/h,Rejowiec-Zamość,Zamość-Zwierzyniec-Stalowa Wola na 120,a Łuków-Pilawa,Zamość-Hrubieszów,Chełm-Włodawa na 100 oraz trzeba przybliżyć kolej do miast czyli Nałęczowa.Radzynia Podl.,Włodawy,Tomaszowa Lub.Józefowa Roztoczańskiego,Zwierzyńca,Szczebrzeszyna oraz wybudować też linie Łęczna-Lubartów,Łęczna-Ostrów Lub.-Parczew i Łęczna-Siedliszcze-Rejowiec
2015-08-20 15:49:33 Autor: jkl
---.nowanet.pl
Ponadto
wybudować linie Bełżec-Narol-Cieszanów-Lubaczów,Zamość-Tyszowce-Dołhobyczów
wybudować linie Bełżec-Narol-Cieszanów-Lubaczów,Zamość-Tyszowce-Dołhobyczów
2015-08-22 09:31:10 Autor: szermer
---.net.pulawy.pl
@jkl
a w domu to wszyscy zdrowi i z główką w porządku ?...
a w domu to wszyscy zdrowi i z główką w porządku ?...
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |