Lubelskie: Kolejowe projekty z RPO głównie na liście rezerwowej
jar, Rynek Kolejowy ⚫ 10.09.2015 ⚫
130
Archiwum RK
Komentarze:
2015-09-10 10:08:06 Autor: Sołtys
---.19.7.58
"W drugim z wymienionych dokumentów wpisano zadanie Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów – Parczew o wartości 91,40 mln zł. (...) władze regionu uznały za priorytetową kontynuacji rewitalizacji tej linii kolejowej."
"POpaczcie", ZAWZIĘLI SIĘ na Arona! Aron, ZA CO Ci to robią???
"POpaczcie", ZAWZIĘLI SIĘ na Arona! Aron, ZA CO Ci to robią???
2015-09-10 11:27:24 Autor: Baal
---.adsl.inetia.pl
Zamiast robić głupie rewitalizacje warto byłoby się zastanowić nad budową nowych odcinków (około 30km), które na trwale poprawiłyby siatkę linii kolejowych odziedziczonych po zaborcach. Celem cara była budowa poprzecznych linii pod potencjalne fronty wojenne a nie skomunikowanie regionu, by ułatwić przemieszczanie się towarów i ludzi (stąd m.in. dworce i linie kolejowe daleko od centrów miast). Takie 30 kilometrowe łączniki jak Trawniki-Krasnystaw czy Milanów-Biała Podlaska radykalnie poprawiają dostępność kolejową miast peryferyjnych i umożliwiają ucywilizowanie transportu ludzi (przejście z busa na pociąg).
Są pieniądze z unii, które umożliwiają rzeczywisty postęp a oni wydają na odtwarzanie tego co powinno być robione ze środków krajowych. Szkoda, bo to chyba ostatnia taka szansa.
Są pieniądze z unii, które umożliwiają rzeczywisty postęp a oni wydają na odtwarzanie tego co powinno być robione ze środków krajowych. Szkoda, bo to chyba ostatnia taka szansa.
2015-09-10 14:32:01 Autor: asm.
---.play-internet.pl
U nas w Polsce, podobnie jak w Szwajcarii, Niemczech, Austrii, - przy wysokim stopniu motoryzacji, - nasza kolej regionalna, - powinna miec szanse na istnienie.
2015-09-10 17:20:54 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
skoro nie można doczekać się na aronbusza...:))
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |