Partnerzy serwisu:

Lubelskie: Jak obronić linie kolejowe przed wstrzymaniem ruchu?

jar, Rynek Kolejowy 05.06.2013 100

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-06-05 08:36:16 Autor: Maciek
---.adsl.inetia.pl

Maciek
Da się zastosować inne podejście niż "Nie będzie niczego"? Da się. Szkoda, że na tak małej części sieci.
2013-06-05 08:41:37 Autor: CiemnyLHS
---.138.227.40

CiemnyLHS
Ciekaw jestem jak rozwiążą na linii do Hrubieszowa kwestię przejazdów w centrum Zamościa (pewnie dyżurny z Zm będzie zamykał patrząc na kamery) i zdalną obsługę Jarosławca.Wiadukt nad LHS pewnie rozwiązałby temat.
2013-06-05 09:00:55 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
"wspiera przedsięwzięcia, które mogą zaowocować zwiększeniem dochodów."

Co nie jest równoważne podnoszeniu stawek i przeganianiu klientów. Czy naczalstwo plki i cała sfora bankomatów rozumie te słowa?
2013-06-05 10:15:28 Autor: dawid99
---.dynamic.gprs.plus.pl
Z coraz większym podziwem patrzę na woj. Lubelskie, nie dość, że świetne przewozy pasażerskie, plus jeszcze reaktywacje, pociągi specjalne, dobre skomunikowania, a teraz jeszcze takie działania... gratuluję i życzę sukcesów! Widać tam ludzie znają się na rzeczy i zależy im na kolei, w przeciwieństwie do np. woj. Wielkopolskiego, które coraz mocniej niszczy kolej w regionie... a pkp plk brakuje im 40 000 zł na szlakową 80km/h na Gniezno- Września- Miłosław... jedynie iz ostrów w miarę utrzymuje trasę, Poznań nic nie robi... jak ja chciałbym, że włodarze plk stosowały właśnie tą strategię... a nie tylko likwidować trasy albo podnosić stawki...
2013-06-05 20:26:42 Autor: BarteS
---.dynamic.chello.pl
"Zygmunt Osiak liczy również, że inne podmioty, którym zależało na utrzymaniu ruchu kolejowego, chętniej będą korzystać z transportu szynowego niż dotychczas."

Z takim liczeniem trzeba się zgłosić najpierw do PKP Cargo a nie do podmiotów będących klientami. To po stronie przewoźnika leży problem, bo to on stawia zaporowe warunki dla klientów lub wręcz wprost odmawia podejmowania się przewozów tłumacząc się brakami w taborze i ludziach.

Zwiększenie przewozów to też sprawa w dużej mierze lokalnego oddziału PR. Tajemnicą poliszynela jest, że UMWL przepłaca rokrocznie PRom za usługi w Lubelskim o kilka ładnych baniek nadwyżki jaką LZPR ma na koniec roku. Stąd LZPR może "szaleć" puszczając puste szynobusy na Zamość - Rejowiec, puszczając w tym roku składy wagonowe na mało obleganych kursach czy wreszcie bujając się pustymi podsyłami na Lublin - Lubartów. To jest sposób na zatrzymania kasy w oddziale, która to kasa i tak w większej części leci do Warszawy karmić centralę spółki. Tak być nie powinno, tą dodatkową kasę należałoby zainwestować w chociaż sezonowe przedłużenie osobówek Lublin - Zamość do Hrubieszowa.

Zaś co do oszczędności to tutaj powinien wykazać się LHS. Jest kilka posterunków utrzymywanych w stanie czynnym wyłącznie dla tego, że przez 90% czasu świadczą usługi dla LHSu. Spółka powinna zatem adekwatnie partycypować kosztach.
2013-06-06 00:01:58 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@Bartek S:

Bartku, zaprawdę powiadam Ci. Każdy zakład PR w porównaniu do byłego śląskiego, ale i Złotych Lat KŚ - nad śnieg wybieleje!

Iz 1, 10. 16-20
2013-06-06 09:46:12 Autor: BarteS
---.capgemini.de
@mathew: Szczerze mówiąc guzik mnie to obchodzi. Marnotrawstwa publicznych pieniędzy nie można usprawiedliwiać jeszcze większym marnotrawstwem u sąsiada.
2013-07-16 19:12:54 Autor: aron parczew
---.paradowski.pl
świetne przewozy pasażerskie w lubelskim he he dobre procentowo w woj. lubelskim z pucionguf pasazerskich kożysta najmniej osup w .pl
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony