Partnerzy serwisu:

Lokomotywy TEM2 po modernizacji niebezpieczne? DB Schenker odpowiada

jm, ms, Rynek-Kolejowy.pl 20.05.2015 1k

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-05-20 08:01:31 Autor: Gość
---.static.3s.pl
A czy ten czytelnik nie mógłby po prostu powiadomić odpowiednich zwierzchników w DB?
Mogło dojść do zwykłej pomyłki, która byłaby od razu usunięta, tym bardziej, że lokomotywy są na gwarancji.
Anonimowy donos do RK? Dziwne...
Nie wierzę, żeby DB działało specjalnie na swoją szkodę. Takie pomyłki się zdarzają. Kto nic nie robi, ten się nie myli.
2015-05-20 08:04:31 Autor: instytut
---.192.79.109
ojtam panowie z poznania i chlopickiego napisza ze jest bezpiecznie, wystarczy zamowic taka opinie:)
2015-05-20 08:41:09 Autor: an
---.static.ip.netia.com.pl
Problem jest poważniejszy, niż się wydaje i tak na prawdę nie leży tylko i wyłącznie w DB, ale również w organach wydających kwity (UTK) oraz przeprowadzających badania i certyfikacje pojazdów trakcyjnych (IK, IPS...).
Instytucje te nie mają w swoim gronie fachowców, często nie wiedzą, jak powinien działać pojazd, co sprawdzać, jak badać. Potem wychodzą takie kwiatki, jak np dopuszczenie do ruchu rozwiązań zagrażających bezpieczeństwu.
Jeżdżą takie pojazdy po Polsce. Certyfikacja przebiegła pomyślnie, bo miała tak przebiegnąć, papier został wystawiony, na koniec zatwierdzony i wio. Ale tak na prawdę nikt się nad nim na dobre nie pochylił.

Jak widać podobnie było i tu, bo ktoś gdzieś ciała jednak dał, zatwierdzając taką dokumentację.
2015-05-20 09:05:05 Autor: fusion
---.dynamic.chello.pl
Kłania się zarządzanie zmianą zgodnie z rozporządzeniami 352 (jeszcze) i 402 (za chwile). Ciekawe jak ten proces został przeprowadzony? Kto, co i jak?
2015-05-20 10:43:03 Autor: niedasie
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy ktokolwiek cokolwiek poza formalnościami sprawdza przed wydaniem kwitu? Przecież większość ludzi z UTK czy IK to chyba pociągi widziało na zdjęciach.
2015-05-20 20:02:01 Autor: maszyniok
---.syrion.pl
Faktycznie w UTK są fachowcy, ale od wypełniania rubryk w papierkach.
2015-05-20 21:00:53 Autor: lj
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
A czy ktoś kontroluje prywatne firmy co naprawiają w torach bo nie mają hal nie mają warunków do obsługi lokomotyw. Ja wątpie w bezpieczeństwo na torach
2015-05-20 22:28:03 Autor: fff
---.free.aero2.net.pl
DB Schenker 10.09.2010 roku otrzymało certyfikat bezpieczeństwa. Certyfikat ten potwierdza, że firma posiada SMS - czyli system zarządzania bezpieczeństwem, który może być kontrolowany przez UTK.

Akurat trafiło na DB, ale te SMS-y są wszędzie tyle warte. Zapytajcie dowolnego pracownika, który pracuje fizycznie i ma z SMS-ami do czynienia co o tym sądzi.

Smutne.
2015-05-21 10:45:34 Autor: pompka
---.static.3s.pl
Ludzie żyjecie w Polsce a tu działa zasada:

" Jak się płaci to się dostaje"

DB zapłaciło i papierki ma, a to czy coś jest bezpieczne czy nie jest nieważne.

PAPIER JEST WSZYSTKO CACY.

(to dotyczy też certyfikatu bezpieczeństwa)
2015-05-23 09:14:00 Autor: gości
---.rudaslaska.vectranet.pl
Ale jajka
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony