Partnerzy serwisu:

Lokomotywy PKP Intercity będą promować Kraków [nowe zdjęcia]

inf. pras oprac. JM 01.06.2021 2,9k

arrow
arrow
Lokomotywy PKP Intercity będą promować Kraków [nowe zdjęcia]
Fot. Miasto Kraków
Lokomotywy PKP Intercity będą promować Kraków [nowe zdjęcia]
Lokomotywy PKP Intercity będą promować Kraków [nowe zdjęcia]
Lokomotywy PKP Intercity będą promować Kraków [nowe zdjęcia]
Lokomotywy PKP Intercity będą promować Kraków [nowe zdjęcia]
Lokomotywy PKP Intercity będą promować Kraków [nowe zdjęcia]
Lokomotywy PKP Intercity będą promować Kraków [nowe zdjęcia]
Miasto Kraków zrealizuje wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną szeroko zakrojoną akcję promocyjną. Skorzysta w niej z usług PKP Intercity - specjalnie oklejone zostały lokomotywy Siemens Husarz, a w pociągach Pendolino pojawią się spoty reklamowe. 
Akcja, przygotowana przez miasto wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną, ruszyła 1 czerwca i potrwa do 30 września. Będzie zachęcać turystów do odkrywania królewskiego miasta na nowo. Graficzny motyw przewodni tegorocznej kampanii to oko smoka wawelskiego z wymiennymi obrazkami.

Jak informuje magistrat, billboardy i wielkoformatowe reklamy pojawią się w największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Łodzi i Katowicach. O krakowskich atrakcjach tego sezonu opowiadać będą wszystkie miejskie media oraz spoty reklamowe, emitowane m.in. w pociągach Pendolino i na dworcach kolejowych. Reklamówki zobaczą też widzowie kina plenerowego, które w wakacje odwiedzi 27 miejscowości w północnej i centralnej Polsce. Po raz pierwszy smocze oko przemierzy kraj wzdłuż i wszerz na dwóch lokomotywach PKP Intercity Siemens EU44 Husarz. „Krakowskie” składy pasażerskie wyjadą w czerwcu i lipcu na kilkanaście krajowych tras.

Miasto zaprezentuje się też w stacji TVN, na łamach „Gazety Wyborczej” i w prasie kobiecej. Duży nacisk położono na komunikację online – na stronach Interii ukaże się cykl artykułów, a National Geographic Traveler przeprowadzi rozmowy m.in. z fotografami i podróżnikami. Kraków będzie stale obecny w social mediach: na Facebooku i Instagramie, podejmie współpracę z influencerami oraz skorzysta z możliwości, jakie dają posty 3D. Dla wielbicieli opowieści z dreszczykiem miasto przygotuje podcasty o głośnych kryminalnych sprawach, którymi krakowanie żyli na przełomie XIX i XX wieku - czytamy w informacji.

- Oklejenie lokomotywy to projekt komercyjny - koszt druku i usługi oklejenia ponosi klient. Jest to dodatkowe źródło przychodu dla spółki, a możliwość oklejenia lokomotywy istnieje w ramach szerokiej oferty nośników PKP IC- poinformowało "RK" biuro prasowe PKP Intercity.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony