Lokomotywa manewrowa już w KM
inf. pra ⚫ 19.12.2022 ⚫
5,6k




We wrześniu Koleje Mazowieckie zakupiły lokomotywę manewrową 401 Da. Została ona odebrana w Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa Grochów, w której będzie wykorzystywana do przetaczania składów. To jedyny taki pojazd, który posiada spółka.
Jak informuje przewoźnik, lokomotywa manewrowa o numerze 343 została wyprodukowana przez fabrykę lokomotyw Fablok w Chrzanowie. Zanim trafiła na grochowską sekcję, przeszła naprawę w poziomie utrzymania P5 w pełnym zakresie, wynikającym z dokumentacji systemu utrzymania (DSU). Została ona zakupiona od P.H.U. LOKOMOTIV, a jej koszt wyniósł ponad 746 tysięcy zł brutto.
– Koleje Mazowieckie już od lat inwestują w tabor. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że odebraliśmy już 45 pojazdów ER160 FLIRT z rekordowego zamówienia w Stadler Polska. Nasz park taborowy to już 319 pojazdów. W celu zapewnienia efektywności, a przede wszystkim skuteczności w wykonywaniu prac przeglądowych koncentrujemy się też na rozwoju naszych czterech sekcji napraw i eksploatacji taboru, co za tym idzie, inwestujemy w sprzęt, który usprawnia prace manewrowe. Między innymi zakupiliśmy pojazd drogowo-szynowy ZEPHIR LOK 10.170. do Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie, czy też lokomotywę manewrową 401 Da, która znajduje się w naszym największym zapleczu technicznym na warszawskim Grochowie. Cieszę się, że rozwijamy się na wielu płaszczyznach gwarantujących bezpieczne podróże – mówi Czesław Sulima, członek zarządu, dyrektor eksploatacyjny Kolei Mazowieckich cytowany w komunikacie.
Lokomotywa jest pojazdem spalinowym. Na tle innego tego typu taboru wyróżnia się nie tylko wielkością, ale również nową malaturą. Została pomalowana w biało — żółto — zielone barwy, które są nieodłącznym elementem identyfikacyjnym spółki - podkreślają KM.
Wcześniej, do tego typu prac wykorzystywano przetokowe wózki akumulatorowe LEW EL 16. Innym pojazdem manewrowym, użytkowanym przez spółkę jest zakupiony niedawno ZEPHIR LOK 10.170, który jest zlokalizowany w Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie. Podobne zakupy planowane są dla Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa Ochota i Tłuszcz.
– Koleje Mazowieckie już od lat inwestują w tabor. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że odebraliśmy już 45 pojazdów ER160 FLIRT z rekordowego zamówienia w Stadler Polska. Nasz park taborowy to już 319 pojazdów. W celu zapewnienia efektywności, a przede wszystkim skuteczności w wykonywaniu prac przeglądowych koncentrujemy się też na rozwoju naszych czterech sekcji napraw i eksploatacji taboru, co za tym idzie, inwestujemy w sprzęt, który usprawnia prace manewrowe. Między innymi zakupiliśmy pojazd drogowo-szynowy ZEPHIR LOK 10.170. do Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie, czy też lokomotywę manewrową 401 Da, która znajduje się w naszym największym zapleczu technicznym na warszawskim Grochowie. Cieszę się, że rozwijamy się na wielu płaszczyznach gwarantujących bezpieczne podróże – mówi Czesław Sulima, członek zarządu, dyrektor eksploatacyjny Kolei Mazowieckich cytowany w komunikacie.
Lokomotywa jest pojazdem spalinowym. Na tle innego tego typu taboru wyróżnia się nie tylko wielkością, ale również nową malaturą. Została pomalowana w biało — żółto — zielone barwy, które są nieodłącznym elementem identyfikacyjnym spółki - podkreślają KM.
Wcześniej, do tego typu prac wykorzystywano przetokowe wózki akumulatorowe LEW EL 16. Innym pojazdem manewrowym, użytkowanym przez spółkę jest zakupiony niedawno ZEPHIR LOK 10.170, który jest zlokalizowany w Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie. Podobne zakupy planowane są dla Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru Warszawa Ochota i Tłuszcz.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |