Partnerzy serwisu:

Lokomotiv: Dostępność Gamy wynosi sto procent

Michał Szymajda, Rynek Kolejowy 09.07.2015 237

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-09 07:47:09 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
I co na to hate rzy PESY?
Te wszystkie Silesie i Chopiny nie stałyby wczoraj po 5 h w " leśnych dziurach komórkowych", gdyby lokomotywy miały silniki dojazdowe.
Życzę PESie im Gamie sukcesów
2015-07-09 07:58:30 Autor: slaski kolejarz
---.53.155.136
tak i pojechaly by po drzewach?ha,ha smieszny jestes.
2015-07-09 08:07:00 Autor: et21
---.net-89-3-128.rev.numericable.fr
100%...

Tankuje też w ruchu? Ciekawe....
2015-07-09 08:20:27 Autor: lol
---.tktelekom.pl
O. Stefanek lyknal newsa nie majac pojecia o czym mowa. Brafffo, tak trzymac.
2015-07-09 08:40:23 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Rynku...brakuje wam tylko żółtego paska...na ile news-ów macie obliczony, ten wiekopomny kontrakt na zakup JEDNEJ lokomotywy? Jakubie, chyba przestanę się w Tobie kochać:)
2015-07-09 08:55:01 Autor: jondo
---.centertel.pl
"Ten pojazd był w naszej firmie testowany przez trzy miesiące i mogę mówić o niej wyłącznie dobrze. Nie odnotowaliśmy w eksploatacji żadnych uwag. Krótko mówiąc: wiem, co i od kogo kupuję – powiedział." - gratuluje zatem właścicielowi udanego zakupu.
2015-07-09 08:56:47 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@śląski kolejarz im lol
Gdyby nie UTK, to mechanik miałby w loku Husqvarne, pociął na klocki, odrzucił i za 15 min ruszył.
Dlatego postuluję likwidację UTK im prywatyzację szlaków
2015-07-09 09:35:27 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
zestawy wymieniono na lepsze? Pamiętam, że po pierwszych 6 tys trzeba bylo z tym szrotem jechać na toczenie na Kluczyki
2015-07-09 10:01:27 Autor: Ecco Rail
---.217.146.194.generacja.pl
Ecco Rail Dziękuje za możliwość korzystania z lokomotywy Gama. Sam osobiście prowadziłem kilka pociągów tą lokomotywą i uważam , że nie warto tutaj porównywać Wyrobu PESY i NEWAGU. Newag jeszcze nie pokazał uniwersalności swojego sprzętu, więc Bydgoszcz jest o krok do przodu. Kto wie , może wkrótce... A tymczasem trzeba zająć się obłożeniem pracy dla Gamy :) Idziemy w dobrym kierunku i daleko spoglądamy w przyszłość. Oto stary/nowy początek! Jako Dyrektor Operacyjny życzę sobie, nam i wszystkim związanym z Ecco ludziom - sukcesu w osiągnięciu celu!

JO
2015-07-09 10:19:28 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Tak sobie czytam te komentarze i co niektórym nigdy się nie dogodzi to be, tamto be, [Admin: zmoderowano]czas docenić fakt że nasze polskie firmy wreszcie po dziesięcioleciach wracają na rynek z bardzo dobrym sprzętem dla kolei. Sławomir Raflewski.
2015-07-09 11:25:34 Autor: glos z kujpomu
---.play-internet.pl
Możliwość skorzystania raz na 10 lat w ruchu pasażerskim z silnika spalinowego jest fajna, ale koszty utrzymania tego silnika w stanie gotowości wielokrotnie przewyższają tą korzyść. Dlatego mimo wszystko ta lokomotywa nie znajdzie szerszego zastosowania, tym bardziej, ze w polskich warunkach i tak większość prywaciarzy ma spalinowki.
2015-07-09 11:55:26 Autor: maszynistaaaa
---.centertel.pl
Bronek zamówił dodatkowy system podtrzymania funkcji życiowych maszynisty powyżej 30-stej godziny pracy? ;-)
2015-07-09 11:59:43 Autor: Mariosti*
---.251.119.196
@glos z kujpomu

Wg ciebie tańsze jest utrzymywanie kilku-kilkunastu lokomotyw całkiem spalinowych stojących w strategicznie ulokowanych krzakach i dodatkowych maszynistów na dyżurach i wciąż godzenie się na minimum 1-2h czas reakcji na awarię/zanik zasilania?

Chyba nie zastanowiłeś się nad tym co napisałeś.
2015-07-09 12:15:03 Autor: cts
---.opera-mini.net
Ale propaganda... Czy to już jest ostatni artykuł o tym wydarzeniu? Bardzo dobrze, że rusza sprzedaż polskich lokomotyw, gratulacje dla obu firm, ale jedziemy dalej.
Co tam słychać w sprawie nowych loków dla Cargo?
2015-07-09 12:41:07 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@głos z kujpomu
"Możliwość skorzystania raz na 10 lat w ruchu pasażerskim z silnika spalinowego"
Przesadziłeś z tą perspektywą 10 letnią. Idę o zakład, że za 5 lat w Polszy nie będzie żadnych pociągów pasażerskich prowadzonych lokomotywą + wagonami, ina same EZT,SZT.
Wyjątkiem będzie może RŻD dalej finansujące twory typu: Moskau-Berlin/Amsterdam i Moscou-Paris/Nice, jeśli będzie jeszcze wtedy istniała FR i RŻD.

Ta Gama po dopracowaniu będzie idealna dla ruchu towarowego. Pociśnie na elektrycznym silniku 120 km/h magistralą z ciężkim składem, a potem na dieselku wtoczy się 5 km/h na bocznicę bez druta, by zostawić wagony do rozładunku.
Mam nadzieje, że PESA to opatentowała. To jest przyszłość kolei, a nie dalekobieżne puciongi pasażerskie firmy IC z 2 wagonami dotowane przez kierowców blachosmrodów.
Marszałkowie są mniej głupi niż PKP IC ciągnące geld z budżetu państwa, więc w ogóle nie kupują dla swoich folklor-kolejek lokomotyw i wagonów, tylko EZT/SZT.
Wyjątkiem jest Struzik i bombardier, ale tam pewno pod stołem cosik poszło :)

2015-07-09 13:02:12 Autor: glos z kujpomu
---.play-internet.pl
Zapiszcie sobie moją wypowiedź i za 5 lat sprawdzimy ile lokomotyw sprzedano.
2015-07-09 13:09:21 Autor: BarteS
---.30.124.11
Szkoda, że wersja spalinowa weszła do eksploatacji bez porządnego przetestowania i teraz niestety robi złą opinię serii... No ale zamawiający chciał jak najszybciej.
2015-07-09 13:14:49 Autor: Szynowiec z P
---.play-internet.pl
Lokomotywa ma ponad 20 ton nacisku na os. Sami odpowiedzcie sobie na pytanie na ile bocznic i drugorzednych linii niezelektryfikowanych moze wjechać.
2015-07-09 13:46:47 Autor: ToT
---.internetia.net.pl
Na ile szlaków i mostów mogła wjechac lokomotywa pancerna o nacisku 50 T/oś??
Na wiele, tylko powoli. konkretne dane są nadal tajemnicą?
2015-07-09 13:58:52 Autor: Leniwiec
---.static.ip.netia.com.pl
Nie porównujmy pociągów pancernych w czasie wojny do normalnej liniowej pracy, w czasie wojny można wszystko.
@Szynowiec z P ma rację, wiele bocznic (lub torów dojazdowych do nich) jest w fatalnym stanie i tabor z takim dużym naciskiem na oś tam nie wjedzie. Chociaż z drugiej strony nie zdziwiłbym się jakby ludzie olewali takie przepisy, nieraz widziałem trakcję podwójną gagarinów na bocznicy, na której szyny rozwarstwiają się, a podkłady drewniane już dawno zaczęły gnić od środka.
2015-07-09 14:10:51 Autor: analityk Mikołaj
---.play-internet.pl
Taka lokomotywa to przecież nic nowego! Vectron od zawsze jest oferowany w wersji ze spalinowym napedem pomocniczym. Problemem jest tylko ekonomika takiego rozwiazania. Celem ciezkiej, liniowej lokomotywy jest prowadzenie ciężkich pociagow na głównych liniach. Każda inna praca generuje stratę i taka stratę bedzie powodowało wprowadzanie kilku wagonów ns bocznice odbiorcy. To nie znaczy, że na taką lokomotywe nie bedzie klientów. Będą, ale ilości beda niewielkie.
2015-07-09 16:46:50 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Ale dużo negatywnych komentarzy... Co za dno polskie się tu uzewnętrznia... Normalnie przeraża mnie to!!! Śmiało wstąpcie do PiSuarów, tam będzie wam bosko!!! Wszystko źle, Polska w gruzach, anarchia, krok od zapaści, etc... Co za bełkot zazdrośników!!!

Lokomotywa spalinowo-elektryczna to najlepszy pomysł na świecie!!! Dokładnie ten samo pomysł powinien być wprowadzony w pasażerskich jednostkach zespolonych. Mogłyby jeździć na trasach z siecią i bez sieci! Np: Katowice - Kędzierzyn Koźle - Nysa - Wałbrzych - Jelenia Góra!!! Jak znalazł!!!

W przypadku przewozów towarowych, jak już wspomniano - do stacji docelowej elektrycznie i na silniku spalinowym wtoczyć na bocznicę!!! Przecież to lokomotywa 4-osiowa, więc nie ma dla niej ograniczeń na bocznicach! To jest olbrzymia oszczędność!
Jeżeli jakaś bocznica jest zniszczona, to niby 80-tonowa Gama się wykolei, a załadowany 80-tonowy wagon, to już nie??? Dajcie se hejterzy na luz!!! Już czas najwyższy, aby własciciele bocznic zaczęli o nie dbać, a nie udawać, że coś remontują! Przewoźnik nie będzie przecież układał sobie nowych torów, żeby wjechać na bocznicę.

Szanowny Zarządzie Ecco Rail i PHU Lokomotiv - BARDZO DOBRY POMYSŁ I CAŁYM SERCEM GO POPIERAM!!!

Pozdrawia Was chorzowski klient ;)
2015-07-09 21:14:37 Autor: ctl....
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a w CTLy bida oszczednosci loki coraz gorsze hotele coraz tansze juz nie dlugo to chyba podpisza z caritas na noclegi albo z innym Bratem Albetem.. ale za to biurowiec i ADMINISTRACJA okazala:)
2015-07-10 07:16:12 Autor: Gubernator Kalifornii
---.centertel.pl

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post ctl....:
"a w CTLy bida oszczednosci loki coraz gorsze hotele coraz tansze juz nie dlugo to chyba podpisza z caritas na noclegi albo z innym Bratem Albetem.. ale za to biurowiec i ADMINISTRACJA okazala:)"
Oj przesadzasz i to bardzo, jeśli biurowiec CTL w Katowicach jest okazały... Nie umywa się do DB w Zabrzu, czy PKP CARGO w Katowicach.
2015-07-10 10:22:00 Autor: gościu2
---.dynamic.chello.pl
Pewien przewoźnik testował tę maszynę , wprowadził do niej dużo uwag zrealizowanych przez PESĘ , obiecywał zamówić 5 szt i ???
oznajmił że rezygnuje gdyż lokomotywa nie spełnia jego wymogów... ciekawi mnie dlaczego. Lokomotywa ,,włóczyła" się potem po kilku przewoźnikach nigdzie niechciana a końcu znalazła miejsce u Pana Komisarza Odbiorczego ZNTK.... tak jak ,,07" z IC
2015-07-11 01:45:59 Autor: Obserwator kolejnictwa
---.dynamic.gprs.plus.pl
Gościu2 :

Mało wiesz. Ten wspomniany komisarz z ZNTK nie ma nic wspólnego z Ecco Rail , a to właśnie ta firma korzysta z tej lokomotywy. To , ze Lotos jej nie kupił to ich sprawa. Za to wynajęli 07 od PHU i Ecco. Co Ty na ten News?
2015-07-11 11:23:42 Autor: Obserwator kolejnictwa
---.217.146.194.generacja.pl
Gościu2 :

Mało wiesz. Ten wspomniany komisarz z ZNTK nie ma nic wspólnego z Ecco Rail , a to właśnie ta firma korzysta z tej lokomotywy. To , ze Lotos jej nie kupił to ich sprawa. Za to wynajęli 07 od PHU i Ecco. Co Ty na ten News?
2015-07-11 15:40:18 Autor: elo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ta wersja Gamy wypełnia malutką lukę w ofercie lokomotyw.
Ale mało kto z tej luki korzysta. Bombardier swojego Last Mile-a mało gdzie sprzedał, Newag zrobi 5 lokomotyw mocniejszych dla FPL, PEsa 3 sztuki dla Bronka i tyle. Więcej firm nie jest tym zainteresowanych. Zainteresowanie obecne to:
- nowe elektryczne mocne lokomotywy liniowe
- nowe elektryczne uniwersalne lokomotywy liniowe
- nowe spalinowe lokomotywy manewrowe
i na samym końcu modernizacje lokomotyw manewrowych i liniowych.
2015-07-12 09:09:35 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@elo:,
Jak te zainteresowania przekładają się na zakupy? Coś ogólnie mało się kupuje nowości. Ok. godziny temu przyjechała z pociągiem Lotos-owa E181-144 oddała skład 6Dg-101 i stoi koło mnie. Postoi tak z pół dnia. Tak wygląda codzienność u małych przewoźników. Na poprzedniej mojej służbie w krzakach stała i czekała EU07-144 DLA...
2015-07-13 10:17:40 Autor: niuniek
---.static.3s.pl
Trzy lokomotywy wiosny nie czynią.

Dostępność 100% ??? Testowaliście tylko 3 miesiące więc czas miedzy przeglądami P1, zanim coś palniesz to się zastanów bronek.
A na loku to pół serwisu PESY jeździło i chłopaki kleli na czym świat stoi ( wiem bo słyszałem).

Pojedzie po szlaku jak zabraknie prądu, aha a składy przed nią kto usunie ?? Kolejny przykład człowieka z "gigantyczną" wiedzą w tym temacie. Gratuluję.

Tak się zastanawiam czy ten bronek w ogóle wie co kupuje bo ja myślę że pewien pan z pewnej firmy przyjechał poczarował cyferkami i wykresami a ciemna i nieświadoma masa rzuciła się na plik exel jak arab na kurs pilotażu.
2015-07-22 09:06:55 Autor: ojciec
---.grupalotos.pl
Dostępność 100% po 2 tygodniach liczona ? :D matko ludzie nawet nie wiedzą co mówią. Dostępność można też podać dla SM42 za jeden dzień i wtedy też będzie 100%. Jeśli na lokomotywie jest uzupełniany piasek robione przeglądy to nie ma takiej możliwości jak 100%. No chyba, że cały czas stoi sprawna w krzakach...
Pesa
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony