Łódzkie: Znów komunikacja zastępcza na wielu liniach ŁKA
Roman Czubiński ⚫ 10.01.2023 ⚫
2,1k

fot. Roman Czubiński, 2015 r.
Do 6 lutego można składać oferty w przetargu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej na wykonywanie przewozów autobusowej komunikacji zastępczej. Wciąż duża liczba inwestycji i prac utrzymaniowych w regionie sprawia, że lista objętych przetargiem tras jest długa.
Przewozy autobusowe będą wykonywane w okresie obowiązywania marcowej korekty rocznego rozkładu jazdy (12 marca – 10 czerwca). Lista obsługiwanych relacji będzie długa. Obejmuje ona różne odcinki linii między stacjami: Kutno – Skierniewice (na odcinku Łowicz Główny – Skierniewice tylko do 5 maja), Łowicz – Łódź Widzew (w tym z ciekawą relacją Stryków – Łódź Widzew), Koluszki – Tomaszów Mazowiecki – Radom Główny, Kutno – Ozorków, Sieradz – Zduńska Wola i Tomaszów Mazowiecki – Skarżysko-Kamienna.
Największe pojazdy m. in. na linię łowicką
ŁKA bierze pod uwagę możliwość zamówienia dodatkowych kursów, realizowanych maksymalnie czterema autobusami. Ich wartość – przy zastosowaniu tych samych stawek za wozokilometr – może wynosić maksymalnie 10% zamówienia podstawowego.
Operator musi obsługiwać wskazane trasy według przygotowanego projektu rozkładu jazdy co najmniej 27 autobusami. 10 z nich musi mieć nie mniej, niż 50 miejsc siedzących, a 17 – minimalnie 28. ŁKA zastrzega, że bardziej pojemne pojazdy mają być wykorzystywane – między innymi – w relacjach na odnotowującej od dawna bardzo dobre wyniki linii z Łowicza do stacji Łódź Kaliska (Łowicz Główny – Zgierz i Stryków – Zgierz).
Premia za sprzedaż bezgotówkową
Pojazdy muszą mieć charakterystykę turystyczną (półki na bagaż podręczny w części pasażerskiej, wydzielona przestrzeń bagażowa na większy bagaż pod pokładem lub z tyłu). Obowiązkowym wyposażeniem będzie klimatyzacja całopojazdowa i wentylacja naturalna, ogrzewanie całopojazdowe, podłoga antypoślizgowa oraz kasa fiskalna do sprzedaży biletów. Autobusy mają być wyraźnie oznakowane tablicami kierunkowymi, których wzór ŁKA przekaże po podpisaniu umowy, oraz białym pasem z dużym logo ŁKA z obu boków.
90% punktów można dostać za cenę brutto. Pozostałych 10% zależy od umożliwienia pasażerom płatności bezgotówkowych za bilety.
Największe pojazdy m. in. na linię łowicką
ŁKA bierze pod uwagę możliwość zamówienia dodatkowych kursów, realizowanych maksymalnie czterema autobusami. Ich wartość – przy zastosowaniu tych samych stawek za wozokilometr – może wynosić maksymalnie 10% zamówienia podstawowego.
Operator musi obsługiwać wskazane trasy według przygotowanego projektu rozkładu jazdy co najmniej 27 autobusami. 10 z nich musi mieć nie mniej, niż 50 miejsc siedzących, a 17 – minimalnie 28. ŁKA zastrzega, że bardziej pojemne pojazdy mają być wykorzystywane – między innymi – w relacjach na odnotowującej od dawna bardzo dobre wyniki linii z Łowicza do stacji Łódź Kaliska (Łowicz Główny – Zgierz i Stryków – Zgierz).
Premia za sprzedaż bezgotówkową
Pojazdy muszą mieć charakterystykę turystyczną (półki na bagaż podręczny w części pasażerskiej, wydzielona przestrzeń bagażowa na większy bagaż pod pokładem lub z tyłu). Obowiązkowym wyposażeniem będzie klimatyzacja całopojazdowa i wentylacja naturalna, ogrzewanie całopojazdowe, podłoga antypoślizgowa oraz kasa fiskalna do sprzedaży biletów. Autobusy mają być wyraźnie oznakowane tablicami kierunkowymi, których wzór ŁKA przekaże po podpisaniu umowy, oraz białym pasem z dużym logo ŁKA z obu boków.
90% punktów można dostać za cenę brutto. Pozostałych 10% zależy od umożliwienia pasażerom płatności bezgotówkowych za bilety.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |