Partnerzy serwisu:

Łódzkie chce kontynuować modernizacje EN57

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 27.01.2015 188

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-01-27 13:43:17 Autor: aa
---.58.199.92
yes yes yes!!!


więcej super-turbo-kibli!!!!
2015-01-27 13:58:10 Autor: bb
---.free.aero2.net.pl
Dobra decyzja, oby takich więcej
2015-01-27 15:17:52 Autor: Jaahquubel
---.187.108.60
Za porównywalną kasę mieliby remont dziewięciu ED-74. Masakra...
2015-01-27 16:23:17 Autor: d3
---.182.69.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ty powyżej chyba jesteś niepoczytalny, marszałek łódzkiego kupił kible po milionie za sztukę i je remontuje, słyszałeś coś o tym ze ktoś sprzedaje ED 74, jak nie słyszałeś to nie mąć tu.
2015-01-27 16:44:09 Autor: Jaahquubel
---.187.108.60
Jakim cudem czytasz w moich komentarzach coś, czego nie napisałem?

Wiem, że nikt Edyt nie sprzedaje. Ale ledwie wczoraj pojawił się nius o tym, że ED74 należące do IC stoją bezczynnie w krzakach.

Gdyby tak dodać dwa towary deficytowe na naszej kolei, czyli pomyślunek i dobre chęci, to ED74 mogłyby przejść do PR i jeździć zamiast EN57. O tym rzecz.
2015-01-27 16:47:55 Autor: KibelMaster
---.5.219.36
EN57-pierdyliard, hue hue, dla pociechy dajmy im nową numerację. Jeżdżą już prawie 60 lat, to i pojeżdżą następne 60!
2015-01-27 17:47:09 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Lepiej by pomyśleli o stojącym w Pesie członie do ED59, dołożyliby przy okazji gniazdka, wifi i w sam raz na sensowne IR do Warszawy zamiast pudrowanych klopów. Jedynie ED73 ma jako takie wózki, reszta to złom.
2015-01-27 17:55:31 Autor: tczewiak
---.play-internet.pl
En57 złomem był jest i bedzie. Takie woj. A jaka biedota
2015-01-27 17:55:57 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
100 lat kible, 100 lat! :D
2015-01-27 18:17:03 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Lepiej by pomyśleli o stojącym w Pesie członie do ED59, dołożyliby przy okazji gniazdka, wifi i w sam raz na sensowne IR do Warszawy zamiast pudrowanych klopów. Jedynie ED73 ma jako takie wózki, reszta to złom."
Nie wiadomo, czy ten człon nadaje się jeszcze do jazdy...
2015-01-28 08:51:55 Autor: Gdynianin
---.19.245.121
Właśnie co się dzieje z ED73? Bo na razie to jakby zapadła się pod ziemię.
2015-01-28 10:47:07 Autor: Pasażer1985
---.adsl.inetia.pl
Czy gimbusy tutaj wypisujące bzdury rozumieją, że województwo łódzkie remontuje EZT, które są jego własnością, a nie coś co jest PR?

I żadne województwo nie wyda złotówki na PRowskie kible ani to ED73, bo to nie jest jego własnością, a PR może w każdej chwili zrobić relokację.

Przypominam, że ŁKA to nowy przewoźnik i stara się o tabor we własnym zakresie.
Poza tym do modernizacji z reguły idą nowsze jednostki niż 60 letnie.

W Niemczech jeżdżą lokomotywy, które maja 40 lat nawet. I są zmodernizowane. I nikt nie szczeka.
Mikole nie wiedzą co to dźwignia finansowa, co to ekonomia. Po to modernizuje się starsze jednostki, by jednak jakość była większa w większej skali.

W trakcie ich eksploatacji zakupuje się stopniowo nowe. Nie wskazane jest takie szokowe zakupowanie dużych ilości, bo za 30 lat znów trzeba będzie od razu wymienić całość taboru, a nikogo nigdy na to nie stać.

Poza tym, ja wolę 5 zmodernizowanych EN57/71 niż jeden nowy a reszta bez jakiejkolwiek naprawy.

To tak jak z tramwajami. Owszem można kupić 10 nowych, tylko na ilu kursach zapewnią one obsługę? Albo za tą kwotę w początkowej fazie wyremontować ok. 30.
2015-01-28 12:13:53 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
Też się zastanawiam nad losem ED73. Jak to jest własność PR to byłoby bardzo sympatycznie gdyby po doprowadzeniu do sprawności relokowano go do PR Gdynia. Jakieś egzemplarze poprzednika czyli ED72 w Gdyni też by się przydały.
2015-01-28 17:21:17 Autor: Gdynianin
---.play-internet.pl
@Pasazer1985 czyli wyrośnie gimbusie

Nawet wyremontowane en56 to złom.
2015-01-28 21:05:02 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Tutaj na RK przydałaby się dokładna identyfikacja użytkowników gdyż nigdy wcześniej nie widziałem, żeby często tu się udzielający Gdynianin się logował z internetu Playa, obecnie to ktokolwiek może wpisać "Gdynianin" jako username.

Aczkolwiek kimkolwiek jest osoba powyżej to się z nią zgodzę, że kibel zawsze pozostanie kiblem. ED72 i ED73 są lubiane bo jak nie ma co się lubi to się lubi co się ma, lecz faktem jest, że błędem była produkcja EN57 do lat 90-tych. Powinno nastąpić w czasach PRL przejście na produkcję EZT wykorzystujących wagony standardu Y. Nawet jak był problem z opracowaniem i produkcją aparatury nowocześniejszej od aparatury kibla to wystarczyłoby przeszczepić aparaturę z kibla do środkowego członu EZT składającego się z wagonów a'la bonanza mających 24,5 metra.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony