Partnerzy serwisu:

Łódzkie: Będzie modernizacja kolejnych czterech EZT

Roman Czubiński, Rynek Kolejowy 18.07.2014 155

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-07-18 14:06:20 Autor: grzesio24
---.esnet.pl
A czy odnowione EN57 pojadą kiedyś do Kutna lub Torunia Wschodniego ??
2014-07-18 14:50:49 Autor: Wodzirej
---.56.13.31
Wow.W kiblu będzie można coś przekąsić!!!
2014-07-18 20:00:59 Autor: zani
---.172.252.57
Wszyscy pamiętają zderzenie kibla z elfem. Pudło kibla niebezpiecznie się pogięło, natomiast elf wytrzymał. To samo stałoby się z turbokiblem. Czy nie warto dopłacić i kupić nowe jednostki, zapewniając większe bezpieczeństwo ludziom?
2014-07-18 20:20:39 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Ileż można pudrować kible?

Łódzkie powinno kupić w końcu ze 20 nowych ezt, a dokładnie flirty jak w ŁKA, ale 3- i 4-członowe, oraz wieszać druta do Opoczna. O remoncie i 2 torze Łódź - Kutno nie wspomnę...
2014-07-18 21:22:19 Autor: cityrunner
---.retsat1.com.pl
W odpowiedzi na post zani:
"Wszyscy pamiętają zderzenie kibla z elfem. Pudło kibla niebezpiecznie się pogięło, natomiast elf wytrzymał. To samo stałoby się z turbokiblem. Czy nie warto dopłacić i kupić nowe jednostki, zapewniając większe bezpieczeństwo ludziom?"
Ten w Warszawie to był turbokibel... Oczywiście warto kupować nowy tabor zamiast modernizować stare złomy, ale to cena mniej więcej dwa razy wyższa. Za te samą kwotę 4 turbokible albo dwa nowe ezt.
2014-07-18 23:32:23 Autor: max.
---.internetdsl.tpnet.pl
Często podróżuję pociągami PR na trasie Łódź Kalisaka - Poznań Gł. - niech się zdarzy, że te odremontowane składy będą kursować na tej trasie. Frekwencja zawsze jest wysoka, a jakość podrózy niska. Standard zespołów trakcyjnych EN57 na tej trasie jest bardzo kiepski. Kiedy wjeżdża pociąg Łódzkich PR na dworzec Poznań Gł. wypada kiepsko w porównaniu z flotą poznańskich czy np szczecińskich PR. Trzeba to zmienić, bo to jest wizytówka województwa łódzkiego!
2014-07-19 07:26:19 Autor: jk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ślepa uliczka. Nowe pociągi ŁKA mocno do przodu odstają od tych zmodernizowanych EN57.
2014-07-19 14:52:16 Autor: Bartek
---.internetdsl.tpnet.pl
Czy Łódź doczeka się jakiegoś pociągu TLK do Poznania przez Ostrów. Pasażerowie z Sieradza, Kalisza skazani są tylko na pociągi osobowe PR. Może choćby jakiś łącznik do coraz częstszych pociągów TLK przez Ostrów do Poznania, Szczecina. Dobre to czasy kiedy kursował pociąg pośpieszny, a potem TLK Włókniarz rel. Łódź Kaliska - Szczecin.
2014-07-19 17:28:41 Autor: 33
---.204.2.158.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Osiem komentarzy i wszystkie bez sensu, zapytajcie się najpierw jaki jest podział tras PR-ów pomiędzy zakładami Łódzkim Poznańskim i tym z Torunia, zapytajcie się także na jakiej zasadzie województwo użycza PR-om wyremontowane kible - to się dowiecie gdzie mogą jechać a gdzie nie pojadą.
W kwestii testów zderzeniowych to w Łodzi nie praktykujemy ponieważ w Łodzi jest stare srk.
Jeszcze ciekawostka - te wyremontowane kible mają schodki na tej samej wysokości co stare, ostatnio widziałem jak z takiej nówki wysiadały starsze niskie kobiety tyłem po schodkach tak jakby po drabinie schodziły - problem; na Kaliskim wysokość nowych peronów wynosi 25-35 cm.
2014-07-21 11:52:14 Autor: xyz1234
---.toya.net.pl
@max: Nie lepiej Polskimbusem? Cena zbliżona lub lepsza, komfort nie niższy (zwłaszcza latem - jest klimatyzacja), a za to czas podróży dwa razy lepszy
2014-07-21 11:55:34 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@max32
Się ciesz chłopie, że jeszcze jeżdżą. Po podziale PR pociągi KW pojadą maksymalnie do Kalisza lub Opatówka a ŁKA do Błaszek. Będziemy mieli kolejną martwą strefę pomiędzy województwami. KD natomiast maksymalnie wjedzie do Międzyborza a KW dopiero od Międzyborza do Ostrowa Wielkopolskiego i dalej Kalisza.
Maciej G
2014-07-22 22:02:17 Autor: gosc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Scorpio, bez paniki. KD wjeżdża do Żar, PR Zielona Zielona Góra do Jeleniej Góry i Legnicy, a nie kończą w Ruszowie ani Lesznie Górnym.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony