Partnerzy serwisu:

Łódź: Wiosną powrót ED59

Roman Czubiński 11.12.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2013-12-11 12:28:21 Autor: tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
Ale ortopedyczne zydle rzecz jasna zostawili? To już wolę turbodymoklopy, a ten wynalazek niech lepiej trafi do ŁKA.
2013-12-11 13:01:49 Autor: akuku
---.ip.netia.com.pl
przy okazji 4 człon mogli by powrotnie wstawić, nie wiedzieć czemu został odstawiony i tak zostało.

ze wszystkich ezetów ten miał najładniejsze czoło
2013-12-11 13:40:12 Autor: gośc dr
---.mielec.mm.pl
ale ich kasują, jak chcą i jak za zboże!
2013-12-11 14:13:42 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Sprzedano prototyp .Ktoś zrobił interes .Pesa za darmo miała kibelek do prób za które zapłacił urząd marszałkowski.Prototypowy kibelek powinien być oddany w lizing .Podobna historia lata temu z SP-47
2013-12-11 14:24:56 Autor: d3
---.30.52.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zajeździli pociąg podmiejski kursami do Warsiawy i jeszcze się dziwią że cena remontu będzie duża. Przyczyną znalezienia kasy jest dodatkowy kurs PR do Torunia Łódzkim turbokiblem dotychczas kursującym do Warszawy..
-Rzeczywiści jest to najładniejszy pociąg, gdyby nie zamówienie z Łodzi na które namówiłem polityków nie było by następnych serii EZT z Bydgoszczy .
-Czwarty człon uniemożliwia szybką jazdę z wieśniakami z Koluszek i Skierniewic do Warszawy więc go nie będzie, bo pociąg by musiał wozić mieszkańców łódzkich przedmieść a oni na taki luksus nie zasługują.
2013-12-11 14:41:42 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post akuku:
"przy okazji 4 człon mogli by powrotnie wstawić, nie wiedzieć czemu został odstawiony i tak zostało.

ze wszystkich ezetów ten miał najładniejsze czoło"
Łódzkie zamawiało trójczłon, więc po testach człon zdemontowano. Pesa oferował czwarty człon, ale wszystko się rozeszło o pieniądze.
2013-12-11 16:47:11 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Jeśli na IR to zdecydowanie powinni dokupić czwarty człon. Gdyby Pesa nie przerżnęła 20 ezt dla łódzkiej kolejki aglo to czwarty człon i wózek byłyby za 1zł...
2013-12-11 17:09:13 Autor: tensam
---.dip0.t-ipconnect.de
Nie jechałem, nie widziałem wnętrza więc nie wypowiadam się na temat walorów (czy mankamentów) eksploatacyjnych. Chciałbym JEDYNIE podkreślić, że jest to najładniejszy, wyprodukowany w kraju pojazd kolejowy. Szczególnie jego czteroczłonowa wersja, z jej świetnymi proporcjami, klasyczną linią i ponadczasowym designem czoła, jest nieporównywalna z obecnie produkowanymi "kosmicznymi ekstrawagancjami" i PRETENSJONALNYM dizajnem.
2013-12-11 17:23:40 Autor: zeus04
---.133.22.13
A teraz wyobraźmy sobie że mamy 1000 takich ezetów. Ponad 2 mld na same rewizje co kilka lat. Jaka firma kolejowa wytrzymałaby to?
2013-12-11 18:01:41 Autor: largo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
to samo będzie z "EDytkami" (ED74)
2013-12-11 18:10:31 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
W odpowiedzi na post d3:
"Zajeździli pociąg podmiejski kursami do Warsiawy i jeszcze się dziwią że cena remontu będzie duża. Przyczyną znalezienia kasy jest dodatkowy kurs PR do Torunia Łódzkim turbokiblem dotychczas kursującym do Warszawy..
-Rzeczywiści jest to najładniejszy pociąg, gdyby nie zamówienie z Łodzi na które namówiłem polityków nie było by następnych serii EZT z Bydgoszczy .
-Czwarty człon uniemożliwia szybką jazdę z wieśniakami z Koluszek i Skierniewic do Warszawy więc go nie będzie, bo pociąg by musiał wozić mieszkańców łódzkich przedmieść a oni na taki luksus nie zasługują."
Panie Andrzeju, czy mógłby Pan tak zupełnie przy okazji wyjaśnić swoje rewelacje na temat ETCS level 1? Twierdził Pan, że czas reakcji (?) tego systemu trwa 180 sekund. Cokolwiek to znaczy jest to niezgodne z materiałami wideo pokazującymi reakcję systemu na przykład na przejechanie sygnału S1.
2013-12-11 18:12:27 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
W odpowiedzi na post zeus04:
"A teraz wyobraźmy sobie że mamy 1000 takich ezetów. Ponad 2 mld na same rewizje co kilka lat. Jaka firma kolejowa wytrzymałaby to?"
Chyba właśnie dlatego przewoźnicy wyciągnęli wnioski i w przetargach wymagają teraz utrzymania przez kilka, kilkanaście lat...
2013-12-11 19:22:33 Autor: d3
---.205.89.42.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ Małopolanin/d3

Już to kiedyś wyjaśniałem - system tworzy; ETCS - mechanik - kran awaryjnego , reakcja mózgowo rdzeniowa mechanika decyduje o czasie realizacji zadania przez cały układ - na przykład wdrożenia hamowania awaryjnego - czas reakcji mechanika może ulec skróceniu więc rzeczywiście nie musi to być 180 sek.
Omówienie tematu było wówczas w kontekście pełnej wersji automatycznej blokady liniowej realizacje 1972 +uzupełnienie 1978r.
2013-12-11 19:49:11 Autor: automatykSRK
---.227.111.170
Człowieku d3, natychmiast przestań wypisywać takie bzdury! Nie masz pojęcia o ETCS, zastanów się co Ty wogóle pleciesz!
2013-12-11 19:57:24 Autor: umm
---.static.chello.pl
W odpowiedzi na post d3:
"Zajeździli pociąg podmiejski kursami do Warsiawy i jeszcze się dziwią że cena remontu będzie duża. Przyczyną znalezienia kasy jest dodatkowy kurs PR do Torunia Łódzkim turbokiblem dotychczas kursującym do Warszawy..
-Rzeczywiści jest to najładniejszy pociąg, gdyby nie zamówienie z Łodzi na które namówiłem polityków nie było by następnych serii EZT z Bydgoszczy .
-Czwarty człon uniemożliwia szybką jazdę z wieśniakami z Koluszek i Skierniewic do Warszawy więc go nie będzie, bo pociąg by musiał wozić mieszkańców łódzkich przedmieść a oni na taki luksus nie zasługują."
Zajeździli? Ile on robił dziennie - 600km? Cóż to jest. Każdy pociąg podmiejski w Warszawie robi dziennie tyle, a niektóre Flirty i AKMy wyjeżdżają czasem i 800-900km w dobie, więc nie mów o "zajeżdżaniu".
To po prostu prototyp. Nie dość, że awaryjny, to unikalny, na który nie ma części. Coś padnie i kawałek zagwozdki już jest. A P3-P4 nowoczesnych pojazdów robi się w kwotach nawet 1,5mln zł.
2013-12-11 20:03:52 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
W odpowiedzi na post d3:
"@ Małopolanin/d3

Już to kiedyś wyjaśniałem - system tworzy; ETCS - mechanik - kran awaryjnego , reakcja mózgowo rdzeniowa mechanika decyduje o czasie realizacji zadania przez cały układ - na przykład wdrożenia hamowania awaryjnego - czas reakcji mechanika może ulec skróceniu więc rzeczywiście nie musi to być 180 sek.
Omówienie tematu było wówczas w kontekście pełnej wersji automatycznej blokady liniowej realizacje 1972 +uzupełnienie 1978r."
@d3

Proszę zobaczyć ten film: http://youtu.be/8CAT89S2t1I?t=8m51s i wskazać gdzie jest rzekome 180 sekund od przejechania S1 do wdrożenia nagłego...
2013-12-11 20:15:39 Autor: Żul na zydlach nie śpi tylko pullmany
---.wapgw.era.pl
Edek! Mordo ty moja! Wracaj! Mój ty prototypie!
2013-12-11 21:23:26 Autor: busiarzewon
---.centertel.pl
@d3
180 sekund? Puknij się w czerep chłopie! Pociąg jadący 200km/h w czasie 180 sek przejedzie 10 km, czyli prawie 8 odstępów SBL. Poza tym hamowanie nagłe po przejechaniu S1, przekroczeniu prędkości lub krzywej hamowania ETCS uruchamia bez udziału maszynisty. Tak samo jak SHP.
2013-12-11 22:35:42 Autor: caronen
---.166.202.77.rev.sfr.net

caronen
W odpowiedzi na post zeus04:
"A teraz wyobraźmy sobie że mamy 1000 takich ezetów. Ponad 2 mld na same rewizje co kilka lat. Jaka firma kolejowa wytrzymałaby to?"
Taka, ktora wozi ludzi a nie muchy? :)
2013-12-12 06:03:48 Autor: zeus04
---.8.187.173
@ Małopolanin
Te z utrzymaniem też wypadają bardzo drogo np. dwuczłonowe " Flirty" dla ŁKA. Piecioletnie utrzymanie takiego tramwaju to koszt ponad 2 mln zł
2013-12-12 11:13:55 Autor: d3
---.31.109.11.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@Małopolanin
Ten film iwana tam już wisi dwa lata i skoro od tego czasu nic się nie zmieniło to jest jedynie potwierdzeniem ze w dalszym ciągu jesteśmy w czarnej du..pie a na dodatek zamiast dźwięku słychać coraz głośniejsze chrobotanie.
2013-12-12 20:51:27 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post caronen:
"Taka, ktora wozi ludzi a nie muchy? :)"
Dzięki udanym reformom gospodarczym, żyje nam się coraz lepiej ;) Płaca polskiego robotnika w przemyśle już jest tylko sześć razy mniejsza od płacy niemieckiego kolegi.
Volkswagen zbuduje w Polsce fabrykę craftera?
http://www.biztok.pl/VW-chce-zbudowac-nowa-fabryke-w-Polsce-Kusza-szesc-razy-nizsze-koszty-pracy-a9742
Jak podaje instytut ekonomiczny IW z Kolonii, zeszłoroczna stawka godzinowa pracownika przemysłu produkcyjnego w Polsce wyniosła równowartość 27,80 zł, podczas gdy w Niemczech aż 154,60 zł.
Wracajac do tematu:
Analýza dotací do železniční dopravy v ČR
TOMEŠ, Zdeněk – POSPÍŠIL, Tomáš; Masarykova univerzita Brno
W 2004 roku w Republice Czeskiej kolej przewiozła prawie 179 milionów pasażerów którzy zostawili w kasach biletowych 5,3 mld koron czeskich (dotacja do kolei w CR wyniosła w tym czasie ok. 34 mld CZK tj. tylko o ok. 8 mld mniej niż wyniósł budżet ichniej armii). 5,3 mld CZK licząc po dzisiejszym kursie korona/złoty to jest ok. 800 mln zł, ale zakładajac inflację itp. wg dzisiejszych cen nie byłoby więcej niż ok. 1 mld zł. Zakładając wymianę całego taboru na nowoczesny, niechybnie CD spotkałaby tragedia :)
2013-12-13 14:39:14 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze ze na LKA będzie jeździł Stadler. Po takiej akcji z wciśnięciem takiego złomu łodzkie nie powinno nic już kupić od Pesy, chyba że Pesa się poczuje do odpowiedzialności i na swój koszt będzie ten złom serwisować.
2013-12-14 09:31:08 Autor: Eurotram
---.internetdsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post gosc:
"Dobrze ze na LKA będzie jeździł Stadler. Po takiej akcji z wciśnięciem takiego złomu łodzkie nie powinno nic już kupić od Pesy, chyba że Pesa się poczuje do odpowiedzialności i na swój koszt będzie ten złom serwisować."
Nie wiem co bierzesz,ale też chcę :D
Dlaczego niby Pesa miałaby to serwisować na swój koszt?Wszędzie jest tak,że producent wykonuje na swój koszt naprawy W OKRESIE GWARANCYJNYM (poza rzeczami Z RÓŻNYCH POWODÓW WYŁĄCZONYMI Z GWARANCJI). Gwarancja jednak już minęła,więc teraz płaci użytkownik...
2013-12-16 11:25:57 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bo wcisnęła g...no? Gdyby UM miał jaja, pozwał by Pesę do sądu za wciśnięcie złomu. Ciekawe jak być kupił nowy samochód, po 3 latach gwarancji by się zaczął psuć na potęgę naprawy by kosztowały krocie i co? Poleciałbyś i kupił kolejny od tego producenta czy poszedł do sądu i zrobił wszystko by więcej aut tej marki nie kupować?
2013-12-16 19:50:32 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post gosc:
"Bo wcisnęła g...no? Gdyby UM miał jaja, pozwał by Pesę do sądu za wciśnięcie złomu. Ciekawe jak być kupił nowy samochód, po 3 latach gwarancji by się zaczął psuć na potęgę naprawy by kosztowały krocie i co? Poleciałbyś i kupił kolejny od tego producenta czy poszedł do sądu i zrobił wszystko by więcej aut tej marki nie kupować?"
O jakim psuciu mowa? Skład musi przejść wymagany przepisami przegląd.
2013-12-17 17:44:27 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za 2 mln.... Bo tak zaprojektował ktoś tego bubla. Ciekawe co ty byś powiedział jakbyś kupił auto za 50tysięcy a po 3 latach musiał robić przegląd za 10 tysięcy bo tyle by części kosztowały a do tego nikt nie chciałby się tego podjąć
2013-12-19 12:18:40 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post gosc:
"Za 2 mln.... Bo tak zaprojektował ktoś tego bubla. Ciekawe co ty byś powiedział jakbyś kupił auto za 50tysięcy a po 3 latach musiał robić przegląd za 10 tysięcy bo tyle by części kosztowały a do tego nikt nie chciałby się tego podjąć"
Na innym kolejowym portalu:
"Koleje Mazowieckie podpisały ze szwajcarskim Stadlerem umowę na naprawy rewizyjne 10 FLIRT-ów. Za naprawy pojazdów przewoźnik zapłaci ponad 28 mln zł brutto."
ER75 to też buble są? Naprawa jednej sztuki tego "tramwaju" to ponad 2,8 mln zł.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony