Partnerzy serwisu:

Łódź: Niektóre TLK ominą Widzew

Roman Czubiński 29.01.2013 123

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-01-29 15:02:04 Autor: podrozny
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co z likwidacją tlk \"milczek\" warszawa-lodz kaliska przjazd do łodzi 08:35
2013-01-29 16:52:41 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Przez pewien czas jeździłem z pominięciem Widzewa poprzez Olechów były niezłe jaja.Nagle się obudzono i pociągi jeździły z v-40 km/godz a dlaczego?Bo te które jechały przez Olechów wciśnięto Warszawie i jeździliśmy bez znajomości szlaku.Ratowało sprawę to że tam było tyle zwolnień że dużo nie dokładaliśmy
2013-01-29 17:16:38 Autor: Bozia
---.range86-129.btcentralplus.com

Bozia
W pierwszych dniach lutego, podpisanie umowy na budowę hali ŁKA. Na wiosnę nadchodzą - budowa hali ŁKA, budowa/modernizacja przystanków dworca Widzewskiego + budowa zadaszenia, przebudowa głowic wjazdowych.
2013-01-29 17:22:36 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Bozia czy na Kaliskiej reanimują niedokończoną drugą stronę?
2013-01-29 17:43:03 Autor: Bozia
---.range86-129.btcentralplus.com

Bozia
W odpowiedzi na post emeryt:
"Bozia czy na Kaliskiej reanimują niedokończoną drugą stronę?"
Najprawdopodobniej. Trwa lobbowanie, aby dokończenie wiaduktu znalazło się na liście podstawowej WPIK do 2015 roku, jeśli się nie uda, dokończenie obiektu miał by zostać finansowanie RPO dla łódzkiego.

W najgorszym wypadku, obiekt zostanie dokończony dopiero z środków na lata 2014 - 2020.
2013-01-29 18:10:47 Autor: IkkI
---.toya.net.pl
A dlaczego w najgorszym? Kończenie wschodniego wiaduktu to szkodliwa głupota, konserwująca jeszcze rozbiorowy układ dworca, kiedy z jednej strony mieliśmy tor normalny, a z drugiej szeroki. Nie ma żadnej potrzeby, aby dworzec Kaliski miał aż 6 peronów przelotowych, a prawdziwą potrzebą tego dworca jest to, aby przebudować wlot na niego od strony południowej, wiszący obecnie na jednym prowizorycznym torze przecinającym wszystkie pozostałe. Kaliskiemu w zupełności wystarczy 5 krawędzi peronowych, o ile tylko udrożni się wylot na południe, a i pasażerom będzie dużo łatwiej się przesiadać w obrębie jednej strony dworca. Wschodni wiadukt nadaje się jedynie do wyburzenia.
2013-01-29 18:37:23 Autor: Bozia
---.range86-129.btcentralplus.com

Bozia
W odpowiedzi na post IkkI:
"A dlaczego w najgorszym? Kończenie wschodniego wiaduktu to szkodliwa głupota, konserwująca jeszcze rozbiorowy układ dworca, kiedy z jednej strony mieliśmy tor normalny, a z drugiej szeroki. Nie ma żadnej potrzeby, aby dworzec Kaliski miał aż 6 peronów przelotowych, a prawdziwą potrzebą tego dworca jest to, aby przebudować wlot na niego od strony południowej, wiszący obecnie na jednym prowizorycznym torze przecinającym wszystkie pozostałe. Kaliskiemu w zupełności wystarczy 5 krawędzi peronowych, o ile tylko udrożni się wylot na południe, a i pasażerom będzie dużo łatwiej się przesiadać w obrębie jednej strony dworca. Wschodni wiadukt nadaje się jedynie do wyburzenia."
Problem polega na tym, że na odcinku ŁK - ŁKT, nie ma za bardzo miejsca na drugi tor. Druga sprawa, że jeśli doszło, by do wyburzenia wiaduktu i terenie przyległego bezpośrednio do dwroca, przydały by się plany zagospodarowania tego terenu, jak budowa nowych miejsc parkingowych, przywrócenie pętli tramwajowej ponownie pod sam dworzec, bo jałowego terenu nam nie potrzeba...
2013-01-30 12:52:00 Autor: łłł
---.opera-mini.net
@Bozia:

\"W pierwszych dniach lutego, podpisanie umowy na budowę hali ŁKA. Na wiosnę nadchodzą - budowa hali ŁKA, budowa/modernizacja przystanków dworca Widzewskiego + budowa zadaszenia, przebudowa głowic wjazdowych\".

Perony nie będą modernizowane - wszystkie wyburzone i zbudowane od nowa, w innym położeniu.
2013-01-31 10:29:08 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Moim zdaniem trzeba Łka przebudować gruntownie doprowadzając tramwaje do góry w pobliże peronów Miałby to sens gdyby powstała SKMŁ
2013-02-04 22:45:06 Autor: życzliwy
---.play-internet.pl
Ktoś wie jaki będzie układ torów na Widzewie?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony