Partnerzy serwisu:

Lista zarządców infrastruktury powiększy się o trójmiejską PKM

ms, jm, Rynek-Kolejowy.pl 18.06.2015 246

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-06-18 12:51:15 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
pięknie. szkoda, że modernizacje PLK robione za miliardy wyglądają jak zwykłe budy
2015-06-18 13:05:28 Autor: Gość
---.internetdsl.tpnet.pl
Może ktoś już o tym pisał..Dlaczego nie zrobili trakcji elektrycznej?
2015-06-18 13:08:46 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
A po co niby ta trakcja elektryczna?
Oszpecenie krajobrazu tylko, korzyści ekonomicznych żadnych...
2015-06-18 13:28:35 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@Gość
dalej PKM wyjeżdża na trasę do Kościerzyny a tam prądu nie ma. mają w przyszłości elektryfikować całość PKM+PLK.
2015-06-18 13:37:00 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
Po prostu jak moderna linii do Kościerzyny i budowa PKM były osobnym inwestycjami dokonywanymi przez osobne podmioty to nie możliwe było skoordynowanie formalności i fizycznego montażu sieci jednocześnie przy dwóch projektach. Jak obecne projekty będą zakończone to będzie można ogłosić jeden projekt wspólny PLK i PKM na elektryfikację wszystkiego za jednym razem.
2015-06-18 15:59:24 Autor: Myślący
---.echostar.pl
Wracamy do XIX w. czyli czasów gdy prawie każda linia kolejowa była inną firmą. Historia nikogo niczego nie nauczyła. W ogóle jaki jest sens osobnego zarządu PKM? Jak już to powinno być w całości SKM i marszałkowie by mogli dofinansować SKM i w ten sposób zwiększyć swój udział w spółce. Tylko wiadomo, gdzieś kolesi trzeba upchać na jakieś fajne stołki.
2015-06-18 18:42:59 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
Zastanawiam się jak zacznie się uwalanie PKM przy układaniu rozkładu,
Do Wrzeszcza wjedzie - bo to styk i koniec,
do Osowej wjedzie - bo to styk i co dalej do Gdyni?
okaże się że przepustowości nie ma,
o kierunku Kościerzyna/Kartuzy już nie wspomnę...
2015-06-18 22:52:36 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@myślący
Co w tym złego, że każda linia kolejowa była inną firmą?
Chciałbyś, żeby w całej Europie i Azji było jedno wielkie PKP mające 100% dróg żelaznych między Atlantykiem i Pacyfikiem?
2015-06-19 00:32:41 Autor: uczciwy
---.budimex.pl
Kto będzie utrzymywał linię? PKM-ka nie ma pracowników przygotowanych do tego zadania, ogłaszą przetarg na utrzymanie?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony