Partnerzy serwisu:

Linia kolejowa Ocice – Rzeszów wciąż bez prądu

kch, Rynek Kolejowy 29.08.2014 244

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-08-29 16:41:51 Autor: podlasiak
---.dynamic.chello.pl
Czyżby???
Nic mi nie wiadomo, by "na tej linii [nr 71 - przyp. podlasiak] został zawieszony ruch pociągów"!
2014-08-29 17:15:19 Autor: z torów plk
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ktoś tu strzelił "babola" z tym 2013. Nie chodziło o 2023 ?
2014-08-30 01:12:05 Autor: wlad putin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zróbcie sobie raport oddziaływania na choojowisko.
2014-08-30 14:43:15 Autor: em
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
procedury, procedury, procedury, papiery, papiery... ważne żeby urzędnicy mieli zatrudnienie... tyle pieniędzy się marnuje zamiast na inwestycje to idzie na biurokracje... to niestety są wschodnie wzorce rodem z Moskwy, cywilizowana Europa ma procedury ograniczone do minimum, bo nie pozwolą na wyrzucanie pieniędzy w błoto
2014-08-30 14:50:59 Autor: liczy
---.77.124.169
Że co? Słupy można już stawiać, będą na terenie kolejowym. Mając słupy wieszaki sieć można zrobić bez wstrzymania ruchu, czyli nocą. Podstacje zrobić i wszystko. Pale pod słupy powinny być zabudowane podczas modernizacji torowiska.
2014-08-30 20:15:56 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
@em
Chyba coś Ci się pomyliło. W Moskwie jak car każe budować linię kolejową to się buduje i nikt sobie nie zawraca głowy jakimiś oddziaływaniami na środowisko i setką innych biuroratycznych procedur, typowych dla UE.
2014-08-31 08:56:46 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
No ale w sumie w Rosji ostatnio też nie powstało jakoś strasznie dużo linii kolejowych ( licząc jako procent sieci)
2014-08-31 09:01:19 Autor: maszynista 667
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czemu nie budują drugiego toru,przecież ta linia to jednotorówa jest...
2014-08-31 12:07:25 Autor: jubi
---.77.124.139
Od razu powinni drut do jasla pociagnac!
2014-09-04 19:00:55 Autor: Czarna Mamba
---.ap-media.pl
To mało istotna elektryfikacja , przynajmniej dla wielu maszynistów Podkarpackiego PR-u . Wiewiórki z dobrze poinformowanego Źródła mówią o odejściu z tegoż PR-u trzech świetnie wyszkolonych i stosunkowo młodych wiekiem maszynistów ,dla których nienormalna atmosfera w stosunku do pracy maszynistów przez bezpośredniego zwierzchnika ,jak i śmieszne warunki płacowe skłoniły ich do odejścia do lepszego przewożnika gdzie będą szanowani i godziwie wynagradzani . Podobno to nie koniec bo już szykują się kolejni maszyniści i ludzie z Drużyn Konduktorskich którzy mają dość niewolniczej pracy w tym zakładzie. Ciekawe czym to się skończy .
2014-09-21 02:28:07 Autor: Kolejowy fachowiec
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tego co widzimy ,Rzeszowskie PR-y toną jak Tytanic . Kto żyw niech ucieka z tego tonącego okrętu pod banderą niejakiego ,,Biedronkowego'' Churasia i workonocha Kiidy, którzy za nic nie liczą się z tymi którzy na tych nierobów pracują . Ten cały ,szkodliwy ,,nawis administracyjny'' powinien zniknąć raz na zawsze z nawiedzoną biało głową baraniną znaną w całej kolejowej Polsce , która to szykanuje i stresuje załogę tego zakładu za przyzwoleniem , a wręcz z nakazu jego wątpliwej natury Wodza . Czas na zmiany Pr-wcy nieudacznicy.
2015-01-22 14:29:42 Autor: Grzegorz Rzeszów
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z Rzeszowa Głównego kursują pociągi m.in. TLK do Warszawy przez Tarnobrzeg/Lublin. Dlatego konieczna jest elektryfikacja jej na odcinku Rzeszów Główny-Ocice (okolice Tarnobrzega). Ma zostać zakończona do 2017 roku. Nie dawno zakończono jej remont torów, stacji, infrastrujtury, przywracając ruch pasażerski w tym dalekobieżny jak i towarowy.
Podobnie jest z linią Rzeszów Gł - Jasło (i dalej Krosno, Zagórz). Linia została wyremontowana (nowe tory, podkłady, remont stacji, infrastruktury) na odcinku Rzeszów Główny-Jasło i odbywa się tam ruch pasażerski i towarowy ( w tym jeden TLK z Zagórza przez Jasło, Rzeszów Gł, wcześniej wspomniane Ocice, Tarnobrzeg, Lublin, Warszawę). Konieczna jest elektryfikacja na najważniejszym odcinku tej trasy kolejowej na południe województwa: Rzeszów Gł - Jasło.
Ruch na międzynarodowej magistrali kolejowej E 30 jest ograniczony ze względu na remont jej do prędkości docelowej 160 km/h na odc. Kraków-Rzeszów, na którym to odcinku ma kursować "Pendolino" (relacja Warszawa-Rzeszów przez Kraków i z powrotem). Koniec remontu na odc. Kraków-Rzeszów przesunięto na przyszły rok.
Na odc. Rzeszów Gł-Przemyśl prowadzona jest rewitalizacja do prędkości 120 km/h.
Czekamy na elektryfikacje linii Rzeszów Gł-Ocice ale także i decyzje w sprawie elektryfikacji linii Rzeszów Gł-Jasło na którym także jest prowadzony ruch pasażerski i towarowy (Zagórz-Jasło-Rzeszów Gł-Tarnobrzeg-Lublin-Warszawa i dalej ...).
Rzeszów jest ważnym i dużym węzłem kolejowym w Polsce południowo - wschodniej i ma rozgałęzienia w każdym z 4 kierunków (zachód, wschód, północ, południe).
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony