Partnerzy serwisu:

Linia do portu w Kołobrzegu po remoncie, peron 2. stacji prawie gotowy

Jakub Madrjas 29.05.2018 92

arrow
arrow
Linia do portu w Kołobrzegu po remoncie, peron 2. stacji prawie gotowy
Fot. Ziemowit Piotr Czerski
Linia do portu w Kołobrzegu po remoncie, peron 2. stacji prawie gotowy
Linia do portu w Kołobrzegu po remoncie, peron 2. stacji prawie gotowy
Linia do portu w Kołobrzegu po remoncie, peron 2. stacji prawie gotowy
Linia do portu w Kołobrzegu po remoncie, peron 2. stacji prawie gotowy
Linia do portu w Kołobrzegu po remoncie, peron 2. stacji prawie gotowy
Linia do portu w Kołobrzegu po remoncie, peron 2. stacji prawie gotowy
Dobre wiadomości dochodzą do nas Kołobrzegu. Zakończył się zlecony przez miasto remont bocznicy kolejowej do portu, a blisko ukończenia są też prace na peronie drugim kołobrzeskiej stacji.
W Kołobrzegu trwa przebudowa peronów z ich podwyższeniem oraz dostosowywanie przejścia podziemnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Jak donosi nasz Czytelnik, praktycznie zakończyły się prace na peronie drugim – powyżej można zobaczyć aktualne zdjęcia. Więcej na temat zakresu prac piszemy tutaj.

Natomiast przebudowę ulic Towarowej i Zdrowej wraz z budową nowej nawierzchni kolejowej na bocznicy do kołobrzeskiego portu praktycznie ukończyła firma Domar (zadeklarowała wykonanie prac do połowy 2018 roku). Kontrakt był wart 8,73 mln złotych brutto (pisaliśmy o tym tutaj). Poniżej można zobaczyć film z przejazdu wyremontowaną bocznicą. Zamieszczamy również – dla porównania – film sprzed remontu.

Warto przypomnieć, że w okresie letnich wakacji szkolnych z Warszawy do Kołobrzegu dotrą aż trzy połączenia EIP obsługiwane przez Pendolino.




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony