Partnerzy serwisu:

LHS porozumiała się z Siarkopolem w sprawie stacji Grzybów LHS

PKP LHS 21.12.2015 216

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-12-21 17:18:49 Autor: gas
---.static.ip.netia.com.pl
LHS powinna iść na GPW. Okazało by się, że export/import przez tą linię zwiększył by się
kilkukrotnie.
2015-12-21 17:39:58 Autor: WK
---.dynamic.gprs.plus.pl
A niby skąd wzrost przewozów po wejsciu na giełdę? GWP dal zlecenia???? Akcje bedzie wozić na Ukraine czy co?
Co za bzdury ktoś pisze!
LHS ma od 40 do 70 mln zysku rocznie, co mu da giełda? Kasę? Kase LHS ma, LJS nie ma szczęścia do zarządów, dopóki grupa syryjska i wasialska rządzi na kolei dopóty LHS bedzie miał pod górkę, Amen
2015-12-21 23:42:13 Autor: gość
---.static.ip.netia.com.pl
W spółkach SP nikomu się nic nie chce, a w prywatnych żeby mieć muszą wypracować.
A LHS ma duże zyski bo penie zawyża ceny i ot cała pewnie tajemnica, 1300 osób pracuje w LHS, a na budowie A1 od Strykowa do Tuszyna 300, taka jest różnica między państwową a prywatną firmą.
A więcej przewozów będzie, bo zacznie się większa wymiana z Ukrainą i Rosją.
2015-12-22 02:59:19 Autor: gość
---.static.ip.netia.com.pl
Przez tą linię "ruskiego" toru, to powinny iść towary dla połowy europy zachodniej z Rosji
i Ukrainy. Trzeba spółkę sprzedać Niemcom i lepiej na tym byśmy skorzystali.
Niemcy polikwidowali by ciepłe stołeczki, wpływy z importu do UE mogły by sięgać tyle co
z DTC Gdańsk czyli ok 1-3 mld zł rocznie. A tak jak działa LHS, to tylko korzystają 1300 osób i chwalą się, że mają 40 mln zł zysku bo zawyżają ceny za przewóz tą linią towarów, a my i tak musimy za to zapłacić.
Koniec komunizmu jest bliski, jeszcze tylko PiS i Petru was nauczy jak się pracuje na dobrobyt i wykorzystuje potencjał który spółka posiada.
2015-12-22 09:40:33 Autor: gość 2
---.133.247.6
Co za głupoty piszecie Panowie, znawcy praw rynku... Jeżeli zawyżali by ceny to towar pojechałby na inne przejście a nie LHS-em. Alternatywy dla tej linii są inne linie kolejowe. Tak działa rynek. Ponad to, stawki mają mniejsze niż np. w PKP Cargo.
2015-12-22 10:45:22 Autor: ET41-101
---.222.26.211
Szeroki tor powinien być przedłużony do portu w Gliwicach skąd dalej Odrą masowe ładunki płynęły by na zachód. Sławków teraz po znacznym wygaszeniu przemysłu hutniczego nie ma już tylu ładunków do przewiezienia.
Gdyby nie złe stosunki z Rosją to można by także pomyśleć o odgałęzieniu LHS na Białoruś.
2015-12-22 14:29:53 Autor: gas
---.static.ip.netia.com.pl
Na GPW PKP LHS pójdzie za 4 lata, gdy PiS odsunie się od władzy.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony