Partnerzy serwisu:

Lepsze warunki dla przewoźników towarowych na Podlasiu

PKP PLK 27.05.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-05-27 13:56:16 Autor: sid vicious
---.104.226.5
Łapy - Śniadowo dlaczego 100? W Standardach technicznych kategorie linii to M80 i M120, a geometria spokojnie pozwala na 120, do tego Vmax taboru spalinowego spokojnie umozliwia osiągnięcie takiej prędkości. Drogi hamowania przy zabudowie nowych urządzeń srk można zwiększyć i odległości czujników ssp również. To nie są jakieś dramatyczne koszty.
2015-05-27 14:16:23 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Pytanie do znawców: czy dasie poprowadzić kolej z Łomży w kierunku północnym, np. śladem wąskotorówki do Myszyńca/Kolna? Czy już wszystko dawno zabudowane?
2015-05-27 19:05:21 Autor: G
---.elomza.pl
W miejscu byłej wąskotorówki jest dwupasmowa ulica Sikorskiego. Ale przez całe miasto biegnie pozostawiona rezerwa pod kolej. Wprawdzie teren już nie jest zarezerwowany pod budowę przedłużenia linii kolejowej ale nie jest też niczym zabudowany.
2015-05-28 09:21:08 Autor: peron7
---.play-internet.pl
najpierw niech zryta PLKa,podgoni TRUPOLA z budową RAILBALTIKI,po drugie to branżowy portal powinien więcej pisać w tym temacie,ale pewnie się obawia(czegoś?)
2015-05-28 16:32:31 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@G:
Dziekuję.
2015-05-31 23:09:24 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
100km/h to dobry wynik , gdy idzie o prędkość szlakową . Jeśli geometria jest na TAK dla prędkości 120km/h , dlaczego nie zrobić 120 ? Więcej nie trzeba , bo linia nr 36 nie jest linią magistralną .
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony