Partnerzy serwisu:

Leonkiewicz: Koniec z taborem w krzakach. Więcej modernizacji niż nowych wagonów

wu, Rynek Kolejowy 15.10.2015 1,6k

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-15 14:19:09 Autor: Kflik
---.60.129.178
Kto tym będzie jeździł jeśli bilety na słabszych liniach nie stanieją oraz nie będzie wspólnych co najmniej biletów okresowych?

Czy po prostu uruchomi się więcej połączeń kosztem wiekszej dotacji? :P
2015-10-15 14:22:52 Autor: Julian
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem w pozytywnym szoku. Bardzo dobry pomysł. Wie ktoś może, jakie konkretnie wagony stanowią większość stojących w krzakach.? XB, Z1B,Z2B czy raczej 111A ? Skoro już tak lecą to może od razu.naprawa Edyt i wytrasowanie na 160 na Wwa Łódź?
2015-10-15 14:30:39 Autor: ciekawe
---.icpnet.pl
ciekawe czy ktoś za to odpowie ? Jeżeli słyszymy, że w taki niegospodarny sposób wydawano nasze bardzo duże pieniądze to kolejnym krokiem powinno być ustalone kto dokładnie za to odpowiada i pociągnięcie do odpowiedzialności. Nie może być tak że jakiś urzędas czy polityk robi sobie co chce (bo coś było medialne), albo nie potrafi zarządzać powierzonym mieniem i nie jest z tego rozliczany.
2015-10-15 14:31:32 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Taki akt oskarżenia przeciwko wszystkim w spółce i ministerstwie od 2008 roku...

Jestem w szoku.
2015-10-15 14:34:49 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
ED74 już dawno powinny jeździć w spółkach regionalnych, rozwijanie prędkości rzędu 160 km/h nie dość że mało bezpieczne, to i szybciej dorżnęłoby te składy.
2015-10-15 14:35:50 Autor: stefan44
---.finemedia.pl
PKP SA ogłosiły niedawno dokapitalizowanie spółki PKP Intercity kwotą 1 *mld( zł. W sumie na inwestycje PKP IC chce przeznaczyć 1,8 *mln zł.

Ktos robi w ogole koretke tych tekstow?
2015-10-15 14:41:11 Autor: Bozia
---.elektron.com.pl

Bozia
W odpowiedzi na post Julian:
"Jestem w pozytywnym szoku. Bardzo dobry pomysł. Wie ktoś może, jakie konkretnie wagony stanowią większość stojących w krzakach.? XB, Z1B,Z2B czy raczej 111A ? Skoro już tak lecą to może od razu.naprawa Edyt i wytrasowanie na 160 na Wwa Łódź? "
Edyty to należy sprzedać i zapomnieć o nich, że w ogóle istniały...
2015-10-15 14:42:10 Autor: Leśny Dziad
---.internetia.net.pl
Brawo Prezes :)

Ja szczerze mówiąc wcale nie jestem tym zdziwiony. Już od pewnego czasu wśród moich znajomych z IC (niższy szczebel pracowniczy - taki z dołu) pojawiało się pozytywne stwierdzenie, że obecny prezes IC prezentuje całkiem inne podejście do tematu, niż poprzednie zarządy spółki. Tak w stosunku do ludzi/pracowników z dołu, jak i do tematu, jakie IC ma być dla ludzi.

... i wcale bym się nie zdziwił, gdyby kolejnym krokiem który jest postulowany na wielu forach i w którego powodzenie za wielu nie wierzy - będzie urealnienie taryfy przewozowej na "krótszych" kilometrach.
2015-10-15 14:45:07 Autor: Bozia
---.elektron.com.pl

Bozia
Zależy, czy ten program wagonowy będzie miał przydzielone konkretne trasy we wniosku unijnym, czy będzie to program "ogólnopolski", jeżeli to drugie, to raczej na pewno zmodernizowane wagony pojawią się na Wawa - Łódź. Tym bardziej, że trasy które podał Leonkiewicz, nie wyczerpią całego zasoby ponad kilkuset modernizowanych pudeł.
2015-10-15 14:46:38 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Brawo!!!! i bardzo się cieszę !!! Wagony są wygodne trwałe i bezpieczne !!! komfortowe i ciche , EZT nie nadają się na jazdę przez całą Polskę jazda EZT jest męcząca .EZT są drogie i szybko się psują !!! Tradycyjne wagony są najlepsze . wytrzymują raz więcej jak nowe pojazdy .W końcu ktoś myśli w ICC Brawo!!!!!
2015-10-15 14:48:44 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Brawo! Takie podejście prezesa może się podobać, przyklaskuję do wszystkiego co tu powiedział i trzymam kciuki. Z takim podejściem faktycznie za kilka lat możemy się spodziewać dobrych efektów dla pasażera. Jeszcze tylko poprzednie zarządy powinny zostać pociągnięte do odpowiedzialności za swoją niegospodarność, ale to już marzenia.
2015-10-15 14:49:32 Autor: DL
---.dynamic.chello.pl
ED74 i stado wagonów stojących w Krakowie Bieżanowie od kilkunastu miesięcy pokazało właśnie patologię w podejściu pracowników do tematu taboru. Niejeden pracownik zwracał uwagę na porządne wagony sypialne, która zamiast kursować w połączeniach nocnych, stoją w krzakach od miesięcy. Niejednokrotnie są to wagony sprawne z dopuszczeniem do ruchu. I do czego to prowadzi? Pociągi nocne kursują do części miejscowości z wagonami a do części bez. Np. w nowym rozkładzie jazdy do Zagórza nie pojedzie sypialny/kuszetka, do Krynicy owszem. Gdzie jest sens tworzenia takie oferty, w przypadku której seniorzy/rodzice z dziećmi o 4 rano będą musieli się tarabanić z bagażami z sypialki do 2 klasy, bo wagon nie jedzie tam gdzie oni?
2015-10-15 14:50:16 Autor: januszdinxles
---.centertel.pl
Nowe wagony np railjet i husarze
2015-10-15 14:59:04 Autor: ted
---.153.102.250
Hipokryzja do potęgi N.

Przecież to bankomaty doprowadziły do takiej sytuacji.
2015-10-15 15:00:18 Autor: Gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jeździły wagony bo za co było zrobić przeglądy?
Jak teraz ma kasę PKP to cwaniaczek się obudził...
2015-10-15 15:14:05 Autor: ola
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Dobrze gada... Nie musi ICE8.0 podjeżdżać na peron, ale nawet stare odremontowane, czyste w środku, działające pudło. Zrobią to na 120-160km/h i będzie śmigać. Jeśli w takim TLK doczekamy się sprawnego wagonu, cichego, z działającą wentylacją/klimatyzacją będzie ok. Bo trudno aby jechać 120-160km/h z otwartym oknem - a tak jest obecnie.. wtedy laryngologa proszę na peronie... np. TLK Gorzowiak..
2015-10-15 15:15:44 Autor: rp1polska
---.11.171.170
Czyżby w końcu prezes, który rozumie swoją misję i uczciwie zarządza publicznymi pieniędzmi? Bardzo mnie to cieszy :)
2015-10-15 15:23:16 Autor: japan1972
---.centertel.pl
@Gość
Może i cwaniaczek, ale mądrych i logicznych wypowiedzi nigdy za wiele. Fakt, że to wszystko dzieje się zbyt wolno i zbyt późno, ale już czas najwyższy ruszyć ostro z kopyta, czego Panu Prezesowi i Nam życzę.
2015-10-15 15:28:04 Autor: Bozia
---.elektron.com.pl

Bozia
Hehe, dobry prezes którego dni są już policzone... Jakie to polskie. :D
2015-10-15 15:31:41 Autor: fixall
---.181.88.158
@Julian
Wszystkie wagony XB zostały zmodernizowane. NG oczekują Z1A i B, 144A,145A, 152A i 154A. Także jest masa wagonów standardu Z do modernizacji.
2015-10-15 15:32:45 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
PKP ICC zrozumiało w końcu że ludzie , lubią jeżdzić wagonami bo są najwygodniejsze ;-) i to cieszy ;-)
2015-10-15 15:33:33 Autor: rysiek123
---.static.icpnet.pl
Jasne zwalajcie winę na "bankomaty". Może jeszcze powiecie, że kolejurza prezesa z wąsem wagony już na drugi dzień jechały do naprawy? Olszynka zawsze była zastawiona wagonami...
2015-10-15 15:33:54 Autor: mnb
---.10.5.123
Mnie również działalność tego Leonkiewicza coraz bardziej się podoba. No ale po owocach ich poznacie. Na razie jest nieźle.
2015-10-15 15:35:38 Autor: pinkdotR
---.174.214.50
Może IC ma swojego drugiego Prześlugę? Podobają mi się kolejne decyzje prezesa Leonkiewicza. Niech mu się uda zrealizować jak najwięcej dobrych pomysłów takich jak ten z modernizacją taboru wyciągniętego z krzaków.
2015-10-15 15:40:54 Autor: leemc
---.static.ip.netia.com.pl

leemc
Brawo! Wreszcie właściwa osoba na właściwym miejscu. Oby nadchodzące tsunami nie zamieniło go na kolejnego wiernego działacza, który chce się "sprawdzić w biznesie".
2015-10-15 15:42:24 Autor: Kflik
---.60.129.178
Na razie nie ma totalnej rewolucji w taryfie TLK a to jest problem.

Na największe odległości i magistralach TLK są bardzo tanie, na krótkie odległości zwłaszcza po słabych liniach ceny są absurdalne (wręcz obrażają potencjalnego podróżnego).
2015-10-15 15:43:37 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Oby tylko nie dał się sterować politykom , co na niczym się nie znają .
2015-10-15 15:53:25 Autor: leon karierowicz
---.play-internet.pl
Wybory tyle w temacie a wy się podniecacie jak dzieci w cukierni na widok lodów
2015-10-15 16:01:57 Autor: Reforma PKP
---.adsl.inetia.pl
Szkoda, że ten plan już nie dojdzie do skutku. O ile obecnego systemu zarządzania PKP nie lubię to muszę przyznać, że Intercity ma się coraz lepiej. I dobrze, że nie kupią kolejnych EZT, do których nawet nie da się podpiąć więcej wagonów, tylko zmodernizują EU07. Niestety PKP SA nie daje IC się wykazać. Propozycje budowy linii kolejowych według IC zostały odrzucone, a inne spółki, które można było tak koordynować by współgrały, sprzedano. A po 25X, nie oszukujmy się, w zarządach PKP będą czystki. Ci co dobrze rządzą też wylecą. Z drugiej strony PiS może PKP w poważny sposób dokapitalizować. Plany powrotu PR do Grupy PKP wydają się być uzasadnione. Może nawet skuszą się na budowę Y i odkup PKP Energetyki oraz TK. Tylko, żeby nie zapomnieli znowelizować ustawy o komercjalizacji PKP i usunąć z niej zapisów obligujących PKP do prywatyzacji spółek.
2015-10-15 16:13:04 Autor: yton
---.free.aero2.net.pl
Wielki Człowiek, widać , że potrafi i chce wydobyć ogromny potencjał Naszego Narodowego Przewoźnika! Tak trzymać!!!
2015-10-15 16:31:57 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
''Mamy 1200 wagonów w krzakach. Ktoś wydał na zakup 6-7 mld zł, żeby to teraz rdzewiało. To straszna nieefektywność i niegospodarność''.

Bardzo odważna teza Panie Leonkiewicz. Jeszcze w zeszłym tygodniu mówił Pan,że do końca 2015 roku 70% taboru PKP IC będzie nowa bądź zmodernizowana. Teraz roni Pan łzy nad losem 1200 zardzewiałych wagonów, przekreślając jak sądzę zasadność całego projektu inwestycyjnego grupy PKP - od Pendolino przez Flirty po Darty.

Nawet jeśli dzięki środkom z PKP SA uda się Panu zmodernizować 400 wagonów, to idąc Pana tokiem myślenia rdzą będzie się nadal pokrywać 800, czyli dokładnie połowa parku wagonowego. Zamiast szafować liczbami nie lepiej powiedzieć, że zezłomuje Pan 800 starych wagonów dzięki dotychczasowym inwestycjom taborowym? Był już taki prezes,co opowiadał o zardzewiałych kołach Pendolino...marna strategia na sukces.

Co to znaczy,że dotychczas PKP IC nie jest właścicielem żadnego projektu? To Pana zadaniem jest szczegółowe określenie w SIWZ założeń odnośnie wszelkich szczegółów wyposażenia pojazdu, tak w kwestii rozwiązań technicznych i funkcjonalnych jak i wystroju wnętrza. Wystarczy pilnować założeń księgi identyfikacji wizualnej przewoźnika. a wie dlaczego nikt z IC nie dopilnował na przykład tego,że w Dartach i Flirtach tapicerka granatowa jest w klasie 1, mimo tego że w wagonach jest od lat w klasie 2.Z kolei niebieska w wagonach jest w klasie 1 ,a w Dartach i Flirtach w klasie 2. Dziwne prawda? Taki banalny szczegół nie został dopilnowany,a Pan dziś się wybiera w kosmos projektowy?

Tak jak Lufthansa czy Emirates nie projektuje samolotów B777,czy A380, a jedynie podział kabiny, kolorystykę, wyposażenie, Pan nie zaprojektuje wagonu jako takiego. Proszę także pamiętać, że w odniesieniu do wyposażenia pojazdu ze wskazaniem na konkretne podzespoły (czyli producentów) napotka Pan w polskich realiach na poważne problemy w kontekście zapisów PZP. DB też nie jest i nigdy nie będzie właścicielem projektu np. pociągu Velaro.Jest jedynie właścicielem unikalnej identyfikacji wizualnej i zastosowanych rozwiązań funkcjonalnych. O ile to Panu wystarczy,to tak będzie też w przypadku PKP IC. Proszę mierzyć siły na zamiary.
2015-10-15 16:38:38 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
To że wagony są zardzewiałe nie znaczy ze mają być zlikwidowane ,rdza o niczym nie świadczy !!! kupując nową stal również ma ślady rdzy a wagony to nie samoloty !!! samochody tak samo rdzewieją , autobusy , promy to normalność ale jakoś się je remontuje , rdza nie świadczy o czym że coś jest zepsute . Wiec jestem jak najbardziej za modernizacją tego co jest !!!
2015-10-15 17:34:09 Autor: japan1972
---.dynamic.chello.pl
@Gość
Oczywiście, ze rdza nie dyskwalifikuje pojazdu, bo od lat problem tego typu rozwiązuje sie całkowicie poprzez ......piaskowanie.
Musza jakieś inne uwarunkowania decydować o złomowaniu wagonów. Jakie ? ......
2015-10-15 18:54:11 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Stosunkowo małe firmy kupują projekty taboru, więc i przewoźnika stać. Moja firma ma prawa do kilku projektów i modernizuję tabor albo samodzielnie, albo zleca to na zewnątrz. Gdy zleca na zewnątrz to udostępnia dokumentację wszystkim. To nie lotnictwo...
2015-10-15 19:09:43 Autor: pac
---.play-internet.pl
Od 2004 pamietam wagony w krzakach. To trwa i trwa.
2015-10-15 19:21:20 Autor: gosc
---.elomza.pl
Co z tego, że tańsze skoro to ezt przyciągają klientów dobry przykład macie na pendolino. Sprzedaż biletów wzrosła. Nie rozumiem po co remontować starocie. To tak jak ja bym miał 15 letni samochód i zrobiłbym w nim generalny remont to i tak nie to samo co nowy.
2015-10-15 19:30:10 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Powtarzam jeszcze raz: kolejnictwo to nie lotnictwo ani samochodowy transport indywidualny. Prezes Leonkiewicz firmuje bardzo dobry kierunek :) Tak trzymać :)
2015-10-15 19:34:19 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
>Musza jakieś inne uwarunkowania decydować o złomowaniu wagonów. Jakie ? ......

Termin przeglądu P5 i inne biurokratyczne mambo-dżambo, kolego xD
2015-10-15 19:37:36 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Pendolino jest wiele droższe ,od składów wagonowych z lokomotywą , ciekaw jestem ile ten cud techniki wytrzyma .
2015-10-15 21:22:40 Autor: ek
---.ip.mgk.pl
Mam pytanie czy będom wagony sterownocze jak naprzykład w niemczech
2015-10-15 21:28:37 Autor: pirat
---.dynamic.chello.pl
No, proszę... Wystarczył ogień pod d[...]ą w związku z wyborami, i juz prezes ICka przemówił ludzkim głosem.
Doskonała ilustracja tego, co zepsuto-zaniechano-olano przez lostatnie OSIEM lat. Gdzie bylibyśmy teraz, gdyby podobne oczywistości realizować zaczęto już wtedy?
2015-10-15 22:14:39 Autor: Reforma PKP
---.adsl.inetia.pl
@Gość
Konieczny był zakup składów KDP, żeby te mogły po zakończeniu modernizacji CMK mogły przekroczyć 200 km/h. To, że Pendolino jedzie maksymalnie 200 i to na tylko 80 km to już inna kwestia. Gdyby kupili więcej lokomotyw typu EU44 to nie przekroczyłyby one tych 200. Oprócz KDP ZT są potrzebne też na liniach lokalnych, gdzie potrzeba 2-4 człony, a tam wagony byłyby śmieszne . Ponadto na liniach lokalnych ilość pasażerów jest przewidywalna. Zakup Dartów i Flirtów był moim zdaniem chybiony, bo na połączeniach dalekobieżnych konwencjonalnych najwięcej dają EZT...
2015-10-15 22:16:03 Autor: Reforma PKP
---.adsl.inetia.pl
Znaczy się ten ostatni wyraz to nie EZT tylko wagony ;-)
2015-10-15 22:26:42 Autor: alojz
---.protonet.pl
Jako obywatel PROTESUTJĘ przeciwko jawnemu marnotrawieniu publicznych pieniędzy.
Złom do huty!
Kupować nowy tabor, który będzie służył kolejne 40 lat, a nie topić publiczne pieniądze w coś, co za 10 lat i tak trafi do pieca hutniczego.

Ludzie to PKP chce modernizować ma średnio 35 lat - LITOŚCI!
2015-10-15 22:36:37 Autor: BarteS
---.dynamic.chello.pl
Och jak pięknie przed wyborami!

PKP PLK z kontraktem wieloletnim od MIR na którego sfinansowanie ministerstwo nie ma pieniędzy.
PKP IC z równie "pewnym" zastrzykiem gotówki i wieloletnią strategią taborową.
Zaraz się okaże, że PR też mają świetlaną przyszłość.

Tylko ciekawe co z tego zostanie w styczniu przyszłego roku :(
2015-10-15 22:44:13 Autor: KK_CTA_USA
---.hsd1.il.comcast.net
Do tych wagonów przydałyby się bardzo silne wagony motorowe elektryczne lub spalinowe by zamiast lokomotyw ciągnąć bardziej efektywnie po 2-3 zwykłe wagony i jeszcze zabierać pasażerów do silnikowego.
Gdyby jeszcze przepuścić przez modernizowane wagony przewody sterowania wielokrotnego, dokupić kilka sterowniczych, to byłaby pełna efektywność.
Kupowanie lokomotyw spalinowych i przepinanie to strata czasu i pieniędzy w dzisiejszych czasach, o ile przy okazji skład nie jest skracany/wydłużany.
2015-10-16 00:04:24 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
Ho, ho, ho!!! Oj, będzie głośno na Kongresie... ;). Co za krytyka, polemika i w ogóle język!!!

***
Widać baaardzo wyraźny rozdźwięk pomiędzy ostrożnym szefem PKP IC a dość spontanicznym prezesem PKP S.A. w kwestii zakupów "z wolnej ręki" z Pesy Bydgoszcz:

"(...) Prezes odcina się też od wcześniejszych stwierdzeń o bezprzetargowej możliwości zwiększenia zamówienia na Darty. – Nigdy od nas taki pomysł nie wyszedł. Trudno mi komentować – mówi Leonkiewicz (...)".


***
No, a tutaj to zdębiałem! Myślę, że byli prezesi PKP IC też. A nawet zbladli ze strachu. Pewnie tylko Jacek Prześluga się śmieje ;0). To są bardzo poważne błędy w strukturze spółki, widać, że ktoś po prezesie Malinowskim narobił bałaganu... choć i ten na początku nie miał łatwo. Mało tego! To są poważne zarzuty i niegospodarność majątku spółki skarbu państwa. W zasadzie sprawa dla CBA z urzędu:

"(...) – Mamy 1200 wagonów w krzakach. Ktoś wydał na zakup 6-7 mln zł, żeby to teraz rdzewiało. To straszna nieefektywność i niegospodarność, która była historycznie konserwowana – dodaje prezes. Część problemów wynikała z podziału spółki i autonomii zakładów. – Jak się pojeździ po zakładach, to też za głowę można się złapać. Pytam co to za wagon, czemu jest brudny i dostaję odpowiedź „bo to nie nasz”. Drążę dalej: z Przewozów? Nie, z Warszawy. A To już nie jest jedna spółka? – wskazuje Leonkiewicz. Teraz autonomia zakładów została zmniejszona, co ma zwiększyć efektywność działania całej spółki (...)".
2015-10-16 00:32:34 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Tym wagonom nic nie brakuje zmodernizować , to solidne wagony , Polska nie jest taka bogata by nagle zastąpić tyle dobrych wagonów i lokomotyw , nowymi . I tak w podróżowaniu są lepsze i wygodniejsze od EZT , Wystarczy popatrzeć na ED które stoją w krzakach 10 lat jeżdziły , i nie opłaca się tego remontować . Wagony są trwalsze bardziej jak te nowe wynalazki .
2015-10-16 07:51:24 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
W odpowiedzi na post Gość:
"Pendolino jest wiele droższe ,od składów wagonowych z lokomotywą , ciekaw jestem ile ten cud techniki wytrzyma ."
Nie martw się, jeszcze ciebie przeżyje.
2015-10-16 08:59:07 Autor: Kflik
---.60.129.178
@pirat

wybory powinny być co rok - wtedy cały czas wszystko lepiej by działało.

Albo niech każdy ma prawo odwołania w dowolnej chwili swojego głosu i przekazania komuś innemu - w dobie informatyzacji powinno być do zrobienia.
2015-10-16 11:01:58 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Gierek

Ciekawe czy EN57 przeżyje Pendolino ;)
2015-10-16 11:15:46 Autor: Gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tym, którzy się radują teraz.
Wam ktoś za to płaci? :-)

Nie bądźcie frajerami. To tylko wybory się zbliżają.
2015-10-16 11:53:36 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
Każdy z nas wie, że to wyborczy chwyt, jak i wcześniejsze rozszerzenie ofert "Biletu Taniomiastowego", a także nowe "Szalone Czwartki" czy jak to się tam nazywa, no i praktycznie wszystkie Pendolino z/do Katowic z promocją. To oczywiście zachęca pasażerów, ale na ile te oferty się utrzymają po wyborach?

Faktem jest, że sam prezes PKP S.A. jest wielce niezadowolony z połączenia systemu z lat 90-tych KURS90 z pseudodynamiczną nakładką. Kto by nie rządził w PKP IC po wyborach - musi wprowadzić prawdziwy DDS. Już nie ma wyjścia.

Liczba pasażerów powinna rosnąć nie wykładniczo, ale geometrycznie!
2015-10-16 16:56:39 Autor: marketinf
---.google.com
Jak dla mnie pomysł bardzo dobry. Pomorzanin czy inne wyremontowane jednostki są na bardzo wysokim poziomie. Troszkę więcej bezprzedzialowcow i więcej miejsca na nogi. Dodatkowo należy dostosować ilość połączeń do ilości podróżnych. Trasa POZNAŃ-Gdańsk chyba jest w tej kwestii bardzo nie doceniana. Nigdy nie ma miejscowek. Co więcej o miejsce stojące tez trudno
2015-10-16 17:04:34 Autor: mar37
---.google.com
Teraz pewnie wygra PiS Korwin i Kukiz. Czyli de facto wybrańcy ludzi starych i tych co im się w życiu nie udało. Wiec cofnie y się troszkę w rozwoju przez te lata. Pojawia się wagony mszalne gdzie każdy będzie musiał pocałować księdza w Berlo.
2015-10-16 17:19:09 Autor: marketinf
---.google.com
Wygrywają reprezentanci ludzi słabych. Połączy się bieda z nędzą wiec i my będziemy klepac biedę. Zawsze równamy do niżu społecznego zamiast podczepiac się pod najsilniejszych / najbogatszych. Ale los gotują rodzice swoim dzieciom.. Dres i ksiądz będzie w każdej posesji.. Na czele stanie człowiek co nawet nie ma konta w banku. Setki milionów zamiast na rozwój pójdzie na dofinansowanie Watykanu. Ktoś celowo bojkotuje ten kraj abyśmy postrzegali marnoty za swoich wybawicieli. Co wam ludzie da ten Kaczyński czy też niebezpieczny Korwin. Wszyscy pójdą do przodu agresywnie przebojowo a my znów w tyle będziemy budować kolejne kościoły i prześladować ludzi innej orientacji innych poglądów. Zastanówcie się dlaczego 14letni gay odbiera sobie życie...jesteście dorośli szczęśliwi z tego powodu?
2015-10-16 18:30:59 Autor: zeus04
---.133.22.13
@ marketinf:
Wiecznie niezadowoleni, marudni i wystraszeni są ludzie...no jacy? Silni sobie zawsze radzili, radzą i nie mają czasu na takie bzdety :) Ale masz problemy...
2015-10-17 13:35:47 Autor: Były pracownik IC
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prezio Jacunio nagle się ożywił, bo smrodek zaczął się koło tyłeczka kręcić. Chłopak liczy zapewne, że po 25.X nowe władze go ocalą. Otóż Jacuniu, jak zobaczą, jaki zrobiliście bajzel w spółce, jakie potworzyliście nowe stanowiska dyrektorskie, jak zwiększyliście zatrudnienie w centrali, to napewno utrzymasz się na tym stanowisku.
2015-10-17 14:14:22 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
Bardzo dobrze, że będą wykonane NG wagonom standardu Z i niedobitkom Y co jeszcze się nadają na modernę. Wprowadzenie nowego wnętrza w większości przypadków bardzo poprawi estetykę i zwiększy komfort podróży. W większości przypadków lecz nie wszystkich, Henschele nie licząc braku gwiazdek mają idealne wnętrza o ciekawej stylistyce i w ich przypadku niestety jakiekolwiek zmiany będą na minus, nawet jak w przypadku innych wagonów nowe wnętrze będzie mocno na plus względem wcześniejszego, nie zachowano żadnego XB, Z2A, Z2B w oryginalnym stanie wnętrza, to się obawiam, że Henschele spotka to samo.
2015-10-17 16:58:55 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
@marketinf

A jaki mam interes w tym, żeby głosować na tych silnych? Ci silni i bogaci doprowadzają do nędzy tysiące ludzi i mają już tyle kasy, ze nie dadzą rady jej wydać. Za rządów banksterów skokowo wzrosła ilość samobójstw z powodów ekonomicznych. O berło księży sie nie martw. Prędzej będziesz wypinał tyłek w kierunku nekki, co już sie dzieje w krajach, które zneutralizowały chrześcijaństwo.
2015-10-19 22:39:53 Autor: gość
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
no to pkp nie powinno odbierać dartów; Leonkiewicz musi wiedzieć , że one będą stały, a jak nie wie nie powinien być szefem PKP
2015-10-20 15:50:24 Autor: Admc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Prezesie, widzę że całkiem mądrze Pan mówi. Może więc rozważy Pan następujacą propozycje. Wspólny bilet miesięczny ważny w pociągach PSC. Skoro te pociągi są dotowane z naszych pieniędzy to powinna być możliwość zakupu wspólnego biletu albo rabatu przy zakupie dwóch biletów.

Obecnie przez to co się dzieje wielu osobom nie opłaca się dojeżdżać na studia albo do pracy (jeżeli zaczynają pracę/zajęcia o różnych godzinach) koleją.

Taka decyzja pozornie spowodowałaby spadek sprzedaży biletów, ale jednocześnie przyciągnęłaby nowych pasażerów na kolej (przy odpowiedniej reklamie w prasie, internecie, radiu i telewizji) i dzięki temu pociągi byłyby bardziej rentowne.

Proponuję proporcjonalny podział zysków ze wspólnego biletu, przewoźnik ponoszący największe koszty na danej linii kolejowej otrzymywałby najwięcej pieniędzy.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony