Łącznica w Krakowie Krzemionkach dopiero w 2017 roku
Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy ⚫ 21.01.2015 ⚫
160
Archiwum RK
Komentarze:
2015-01-21 10:52:40 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
2017 czy 2071 ?
2015-01-21 10:58:26 Autor: w.d
---.168.99.77
tak samo jak z linia KRAKOW-KATOWICE busiarze w akcji uniemozliwia
budowe lacznicy
budowe lacznicy
2015-01-21 11:04:49 Autor: dudo
---.dynamic.chello.pl
zawsze mowilem, ze tego typu inwestycje przerastają Polske cywilizacyjnie. Zobaczcie ile sie u nas zwrotnice wymienia. Gdzie nam do takich skomplikowanych łącznic, jeszcze w Malopolsce. Budowa zapory w Swinnej Porebie spowodowala zawieszenie ruchu na dlugie miesiace.
Najpopularniejsze tytuly nagłówków na Rynku:
"Jednak nie będzie..."
"Budowa xxx jednak później"
"Modernizacja xxx jednak dopiero w "
Najpopularniejsze tytuly nagłówków na Rynku:
"Jednak nie będzie..."
"Budowa xxx jednak później"
"Modernizacja xxx jednak dopiero w "
2015-01-21 11:46:15 Autor: Huciński (PL)
---.dynamic.chello.pl
Niedasizm ? Bawcie się dalej władze Małopolski, Krakowa, i PKP PLK.
Tymczasem Kraków jest szturmowany w dzień roboczy przez około 150 000 samochodów które wjeżdża w głąb miasta, powodując z rodzimymi samochodami dramatyczne korki, walkę o miejsce do zaparkowania, ciasnotę, i spaliny które dosłownie czuć. A projekty dt. transportu szynowego kolej aglomeracyjna, projekt metra w Krakowie idą jak 'krew z nosa' Co to ma być do j***** ch***** !!!
Aglomeracja krakowska ma 1 050 000 mieszkańców + 10 000 000 sezonowych, kilkudniowych turystów + 200 000 studentów. To wystarczający powód żeby jak najszybciej się da, przyspieszyć projekty dt. transportu szynowego w Krakowie/Małopolsce. Unia Europejska hojnie dofinansuje te projekty, które także służą poprawie powietrza, poprzez lepszy transport publiczny przez to mniejszy udział w transporcie samochodów indywidualnych. Ale jak nie ruszą te projekty, to nie będzie też zauważalnej poprawy stanu środowiska, powietrza.
Za to zapłacimy wszyscy, z budżetu państwa. Wielomiliardowe kary, tak jak UE daje dotacje, tak zabierze kasę, srodze. Innych zanieczyszczonych miast, zmagających się ze zmasowanym ruchem samochodów, zanieczyszczeniem powietrza, tez to dotyczy.
Tymczasem Kraków jest szturmowany w dzień roboczy przez około 150 000 samochodów które wjeżdża w głąb miasta, powodując z rodzimymi samochodami dramatyczne korki, walkę o miejsce do zaparkowania, ciasnotę, i spaliny które dosłownie czuć. A projekty dt. transportu szynowego kolej aglomeracyjna, projekt metra w Krakowie idą jak 'krew z nosa' Co to ma być do j***** ch***** !!!
Aglomeracja krakowska ma 1 050 000 mieszkańców + 10 000 000 sezonowych, kilkudniowych turystów + 200 000 studentów. To wystarczający powód żeby jak najszybciej się da, przyspieszyć projekty dt. transportu szynowego w Krakowie/Małopolsce. Unia Europejska hojnie dofinansuje te projekty, które także służą poprawie powietrza, poprzez lepszy transport publiczny przez to mniejszy udział w transporcie samochodów indywidualnych. Ale jak nie ruszą te projekty, to nie będzie też zauważalnej poprawy stanu środowiska, powietrza.
Za to zapłacimy wszyscy, z budżetu państwa. Wielomiliardowe kary, tak jak UE daje dotacje, tak zabierze kasę, srodze. Innych zanieczyszczonych miast, zmagających się ze zmasowanym ruchem samochodów, zanieczyszczeniem powietrza, tez to dotyczy.
2015-01-21 11:48:22 Autor: dc
---.static.ip.netia.com.pl
30 odwołań od decyzji lokalizacyjnej.
Nieźle, ale Zielonka pewnie was pobije ze swoim tunelem pod torami.
Nieźle, ale Zielonka pewnie was pobije ze swoim tunelem pod torami.
2015-01-21 12:28:16 Autor: szwagropool
---.168.99.77
trasa Krakow - Zakopane jest nasza nie pozwolimy na zadne zmiany
2015-01-21 12:30:20 Autor: tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Za to ekrany wzdłuż nowego odcinka toru nad przyszłym zalewem postawią w trymiga.
2015-01-21 13:26:26 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
Czy ktoś może się podzielić informacją jak będzie wyglądała ta łącznica, tunel, tunel i estakada? Jak się spojrzy na miejsce którym będzie poprowadzona to widać że ulice i zabudowania nie ułatwiają tam jej budowy.
2015-01-21 14:01:35 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Cóż - nie dożyję. Trudno.
2015-01-21 14:49:44 Autor: PasażerKMŁ
---.dynamic.chello.pl
Temat związany z Krakowem i w jakimś sensie z Kolejami Małopolskimi, które docelowo mają korzystać z opisywanej w artykule łącznicy, dlatego pozwolę sobie zadać tutaj nurtujące mnie pytanie - w was cała moja nadzieja, bo nawet maszynista kiedy go oto zapytałem powiedział, że on nic nie słyszy :)
OK. Przechodzę do rzeczy. Mianowicie regularnie podróżuję na trasie Kraków-Wieliczka-Kraków, którą obsługują Koleje Małopolskie, swoimi składami Acatus Plus.
Mam właśnie pytanie związane z tymi składami, a konkretniej pewnym dość irytującym przynajmniej mnie jako pasażera, stukaniu.
Skąd się ono bierze? Jest ono (stukanie) prawie obecne cały czas, nawet jak człowiek się wysili to słyszy je w trakcie jazdy. Najbardziej jednak wnerwia kiedy oczekuje się w pociągu na jego odjazd. Trudno mi jest zlokalizować jego miejsce - albo ogrzewanie albo coś od pantografu (elektryka? przekaźniki? przepraszam za takie ogólne stwierdzenia, jestem laikiem w tych kwestiach).
Porównać je można jakby ktoś hmmm... uderzał metalową łyżką o gliniany dzbanek/misę.
Czy takie stukanie to "urok" pojazdów Pesy czy też rzecz całkowicie normalna, na którą dotychczas nie zwracałem uwagi?
PS.
z drugiej zaś strony czemu jadąc czy siedząc w tramwaju na pętli żadnego stukania człowiek nie słyszy.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź na nurtujące mnie pytanie.
OK. Przechodzę do rzeczy. Mianowicie regularnie podróżuję na trasie Kraków-Wieliczka-Kraków, którą obsługują Koleje Małopolskie, swoimi składami Acatus Plus.
Mam właśnie pytanie związane z tymi składami, a konkretniej pewnym dość irytującym przynajmniej mnie jako pasażera, stukaniu.
Skąd się ono bierze? Jest ono (stukanie) prawie obecne cały czas, nawet jak człowiek się wysili to słyszy je w trakcie jazdy. Najbardziej jednak wnerwia kiedy oczekuje się w pociągu na jego odjazd. Trudno mi jest zlokalizować jego miejsce - albo ogrzewanie albo coś od pantografu (elektryka? przekaźniki? przepraszam za takie ogólne stwierdzenia, jestem laikiem w tych kwestiach).
Porównać je można jakby ktoś hmmm... uderzał metalową łyżką o gliniany dzbanek/misę.
Czy takie stukanie to "urok" pojazdów Pesy czy też rzecz całkowicie normalna, na którą dotychczas nie zwracałem uwagi?
PS.
z drugiej zaś strony czemu jadąc czy siedząc w tramwaju na pętli żadnego stukania człowiek nie słyszy.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź na nurtujące mnie pytanie.
2015-01-21 16:16:33 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Cóż - nie dożyję. Trudno."
@ArrivederciZ pewnością nie dożyjesz. Ta łącznicę budują jak pamiętam, już od 1976 roku. A ile to planów już było, hohoho. Cóż!. Polacy mają jedną przewagę nad Amerykanami. W USA w 18 miesięcy, walnie się klocek na 120 pieter sięgający chmur, i po ptokach. W Polsce się prace szanuje, ze dwa, trzy pokolenia mają prace nad jedną robotą.
2015-01-21 18:10:37 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Cóż - nie dożyję. Trudno."
Oj nie wiem... Dobrze Ci Życzę, PLK też, ale żyjesz w Polsce!Ileż to razy już Kazik to śpiewa :D.
2015-01-21 20:15:53 Autor: krakus1234
---.dynamic.chello.pl
Jak zobacze wbita łopatę to uwierze. Ten kraj to porazka inwestycyjna. Nic sie nie da zbudowac , wszedzie pasozyty.
2015-01-21 21:30:56 Autor: Euro2222
---.mt.pl
Tylko mam pytanie... Czy ta łącznica co rzeczywiście da? bo np. jeśli pociąg był prowadzony EP09 to w płaszowie była zmiana loka... Jeśli by pote jeździła aż do Chabówki to lub samego zakopca to ok...ale jeśli zamierzają zmieniać w Krak. głównym...no na nic ta łacznica...tylko regio zyskają
2015-01-22 09:32:43 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
@Tomh
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,15949655,Lacznica_kolejowa_Zablocie___Krzemionki_coraz_blizej.html
Mają to być estakady.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,15949655,Lacznica_kolejowa_Zablocie___Krzemionki_coraz_blizej.html
Mają to być estakady.
2015-01-22 11:32:35 Autor: PLK haha
---.malopolska.uw.gov.pl
Haha długie procedury PKP PLK złożyło celowo do Wojewody Małopolskiego niekompletny wniosek o pozwolenie na budowę, którego nijak w 7 dni nie mógł uzupełnić (pracownicy PLK doskonale wiedzieli jakie dokumenty mają złożyć)!!! Co więcej jeżeli inwestycja nie powstanie do końca 2015 r. straci dotacje unijną.
Więc o co chodzi w tej grze pozorów.
Więc o co chodzi w tej grze pozorów.
2015-01-22 21:11:57 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
@Gierek Dzięki serdeczne za link.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |