KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
inf. pras. ⚫ 05.07.2018 ⚫
3,1k


![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/893148862089496.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510402602.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510402804.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510402905.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510403109.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510403311.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510403413.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510403616.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510403817.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510404020.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510404121.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510404323.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510404525.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510404628.jpg_60-60.jpg)
![KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia] KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/2018070510404730.jpg_60-60.jpg)
Grupa KZN Bieżanów – wykorzystując system Switcher – skutecznie dostarczyła rozjazdy o promieniu r=1200 metrów, w fabrycznie zmontowanych blokach, na budowę łącznicy Czarnca – Włoszczowa.
Rozjazdy zwyczajne Rz60E1-1200-1:18,5 sb wyposażone w krzyżownice manganowe typu insert, wyprodukowane przez Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”, zostały zmontowane „na gotowo” na podrozjazdnicach strunobetonowych i odebrane (odbiór ODB-0) w krakowskiej fabryce.
Odpowiedzialność za cały proces logistyki wzięła na siebie spółka KZN Rail, operator systemu Switcher. Załadunek bloków rozjazdowych na wagony z uchylną platformą został zrealizowany przy pomocy suwnic bramowych oraz żurawi hds, w które wyposażone są wagony Switcher+.
Odpowiedzialność za cały proces logistyki wzięła na siebie spółka KZN Rail, operator systemu Switcher. Załadunek bloków rozjazdowych na wagony z uchylną platformą został zrealizowany przy pomocy suwnic bramowych oraz żurawi hds, w które wyposażone są wagony Switcher+.
- Skład złożony z 6 wagonów Switcher, sformowany na bocznicy KZN „Bieżanów”, został przetoczony na stację Kraków Prokocim Tow. skąd został odebrany przez przewoźnika.
- Przejazd z Krakowa do Czarncy nastąpił nocą z 25 na 26 czerwca – trasa o długości 134 km.
- Każdy z rozjazdów był rozładowywany i precyzyjnie układany w docelowym miejscu zabudowy (przy współpracy z geodetą) podczas dwóch oddzielnych, nocnych zamknięć torowych 26 i 27 czerwca.
- Ze względu na warunki terenowe i ruchowe panujące na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa do rozładunku wykorzystano dźwig kolejowy w celu przyspieszenia prac na krótkich zamknięciach (GOTTWALD GS 150.14TR z Bahn Technik Wrocław).
- Uśredniony czas trwania operacji rozładunkowej obu rozjazdów – 180 minut.
- Rozjazdy zostały wstępnie połączone (tymczasowe łubki), a po ich podbiciu zostały zespawane i ostatecznie wyregulowane – całość prac wykonała spółka KZN Rail.

Komentarze:
KZN Bieżanów

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |