Partnerzy serwisu:

KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]

inf. pras. 05.07.2018 2,9k

arrow
arrow
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
Fot. KZN Bieżanów
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
Grupa KZN Bieżanów – wykorzystując system Switcher – skutecznie dostarczyła rozjazdy o promieniu r=1200 metrów, w fabrycznie zmontowanych blokach, na budowę łącznicy Czarnca – Włoszczowa.
Rozjazdy zwyczajne Rz60E1-1200-1:18,5 sb wyposażone w krzyżownice manganowe typu insert, wyprodukowane przez Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”, zostały zmontowane „na gotowo” na podrozjazdnicach strunobetonowych i odebrane (odbiór ODB-0) w krakowskiej fabryce.

Odpowiedzialność za cały proces logistyki wzięła na siebie spółka KZN Rail, operator systemu Switcher. Załadunek bloków rozjazdowych na wagony z uchylną platformą został zrealizowany przy pomocy suwnic bramowych oraz żurawi hds, w które wyposażone są wagony Switcher+.

  • Skład złożony z 6 wagonów Switcher, sformowany na bocznicy KZN „Bieżanów”, został przetoczony na stację Kraków Prokocim Tow. skąd został odebrany przez przewoźnika. 
  • Przejazd z Krakowa do Czarncy nastąpił nocą z 25 na 26 czerwca – trasa o długości 134 km.
  • Każdy z rozjazdów był rozładowywany i precyzyjnie układany w docelowym miejscu zabudowy (przy współpracy z geodetą) podczas dwóch oddzielnych, nocnych zamknięć torowych 26 i 27 czerwca. 
  • Ze względu na warunki terenowe i ruchowe panujące na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa do rozładunku wykorzystano dźwig kolejowy w celu przyspieszenia prac na krótkich zamknięciach (GOTTWALD GS 150.14TR z Bahn Technik Wrocław). 
  • Uśredniony czas trwania operacji rozładunkowej obu rozjazdów – 180 minut.
  • Rozjazdy zostały wstępnie połączone (tymczasowe łubki), a po ich podbiciu zostały zespawane i ostatecznie wyregulowane – całość prac wykonała spółka KZN Rail. 
Równie spektakularna realizacja blokowej dostawy i zabudowy rozjazdów w tej samej lokalizacji, zostanie zrealizowana w pierwszej połowie sierpnia. Tym razem jednym składem, złożonym z 9 wagonów, dostarczone zostaną aż trzy rozjazdy Rz60E1-1200-1:18,5 sb.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
KZN Bieżanów
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony