Partnerzy serwisu:

Kujawsko-pomorskie zaprezentowało zmodernizowany ED72

UMWKP 14.01.2013 347

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-01-14 08:39:40 Autor: a
---
malowanie masakra
2013-01-14 08:48:38 Autor: pinokio
---.adsl.inetia.pl
porażka, wielka modernizacja , telewizja a tam troszkę odnowiony stary kibel ze starym systemem napędowym.
Najgorsze co może być - stare bebechy ubierać w nowe poszycie tak czy owak życzę by się jakoś sprawowało
2013-01-14 08:48:45 Autor: koza
---.216.71.71
Te przystankowe taborety na czwartym zdjęciu też są niezłe ;)
2013-01-14 09:28:25 Autor: wietnam4321
---.ip.netia.com.pl
Jaka jest predkosc tego pojazdu??

Ma ktos oficjalne info??

Na forach pisza roznie. 50% pisze ze 110km/h a 50% ze 130km/h
2013-01-14 10:03:18 Autor: soundaddict
---.168.100.233

soundaddict
co za różnica jaka prędkość, i tak jej nie rozwinie na naszych torach
2013-01-14 10:18:45 Autor: d33
---.205.87.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A dlaczego ten ich kibel ma drzwi otwierane jak stara syrenka, podczas jazdy (lub odjazdu) nie da się obserwować składu (kamerki wszystkiego nie załatwiają - jak są)
2013-01-14 10:38:19 Autor: k.
---.23.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Tak jak wcześniej mówiłem 110 km/h. Pytasz dlaczego, a no dlatego, że silniki nie były wymieniane. Z tego co się orientuję sprężarka była tylko tknięta.
2013-01-14 11:39:27 Autor: starszy radca kp
---.internetdsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze, ze nie ma nowego napędu! Niepotrzebnie tylko zmieniano czoło. Te wielkie modernizacje klopów są bzdurą i wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Są to pojazdy stare konstrukcyjnie, w których nigdy nie zostanie osiągnięty współczesny standard. Po co montować napęd asynchroniczny, jak pozostają stare wózki? Komfort jazdy pozostanie nadal na mizernym poziomie. Zwiększone przyspieszenie rozruchu? Na większości linii, z dużymi odległościami przystankowymi i tak niewiele to da.
Modernizacje kibli powinny obejmować wyłącznie elementy wpływające na komfort jazdy i uproszczenie obsługi, przy akceptowalnym poziomie kosztów, tj.:
- wymiana okien;
- wymiana siedzeń;
- przeorganizowane wnętrza;
- wymiana przetwornic i sprężarek
I tyle.
2013-01-14 12:24:28 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
Ha, ha, ha, ha!
Na Kujawach niedowidzący widać jakoś widzą szare poręcze. Tylko w W-wie musza byc żółte.
2013-01-14 13:06:26 Autor: RuruMaHobi
---.168.1.70
Szkoda że Kujawsko-Pomorskie tak ochoczo nie prezentuje OSTATECZYCH wyników przetargu na przewozy! Trzeci miesiąc leci, a tu ciągle brak ogłoszenia wyników i podpisania umów!! Czyżby chcieli wykiwać Arrivę?
2013-01-14 13:32:07 Autor: Gawron
---.30.133.115.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
PRy złożyły protest bo Arriva dała ponoć rażącą niską cene.Wyniki poznamy pod koniec stycznia.
2013-01-14 13:34:49 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Układ biegowy wózków starych kibli to v-130.Niestety zawieszenie silnika typ tramwajowy za nos jest archaiczny i v-110 to max smarowania półpanewek silnika trakcyjnego
2013-01-14 16:38:18 Autor: hm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak napisał UIC 60 na inforail.pl oznaczenie ED72A sugeruje, że napęd został zmodernizowany. Tu zdjęcie z lepiej widocznym czołem http://inforail.pl/admin/FCK/editor/plugins/ibrowser/scripts/popup.php?url=/files2/52725/foto_2.jpg&clTxt=ED72%20po%20remoncie%20(foto:%20UMWK-P)
2013-01-14 22:54:53 Autor: wasyl
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Konstrukcyjnie przystosowany na 130km/h. ale dopuścili po staremu 110km/h
2013-01-15 06:28:35 Autor: radca prawny
---.tktelekom.pl
Czy urzednicy dołożyli należytej odpowiedzialności przy odbiorze tych pojazdów?

Dlaczego odebrali z Zntk nie ukończone pojazdy?
Każdy wie, że wiele prac było wykonywanych już w zajezdni?
Dlaczego zrezygnowano z bardzo dużej kary umownej ok 2 milonów zł?
Jaki w tym wszystkim mieli interes urzędnicy?

Sprawę należy dokładnie zbadać przez odpowiednie służby.
2013-01-15 07:51:58 Autor: RuruMaHobi
---.168.1.70
@Gawron: W takmi razie dlaczego Urząd nie publikuje informacji o tym że wpłynął protest? Przecież postępowanie jest jawne!
2013-01-22 14:15:44 Autor: tomaszk
---.dynamic.chello.pl
Drzwi otwierane są do wewnątrz kabiny. Ot takie udogodnienie.
2013-01-30 11:11:02 Autor: pppppp
---.117.61.227
wazne ze regio no ariva
2013-02-06 02:31:26 Autor: Jumper
---.12-3.cable.virginmedia.com
Oczywiście, że tak, ale nie Kujawsko-Pomorskie, tylko marszałek województwa, pan Piotr Całbecki, zwany tez marszałkiem toruńskim ze względu na wyjątkowe sprzyjanie wyłącznie Toruniowi ( dla porównania Bydgoszcz- 360 tys miasto - poziom dofinansowania UM 2700 zł na głowę, Toruń - 170 tys miasto -poziom dofinansowania UM 6700 zł na głowę)w tym województwie, wyrolował Arrivę na rzecz swojego protegowanego, Przewozy Regionalne. Ciekawe, dlaczego????????
I to w takim momencie, że nawet, jeśli Arriva wygra odwołanie od decyzji, to i tak zabraknie jej czasu na wprowadzenie własnego taboru. Bo według założeń marszałka kuj-pom (w teorii wojewódzkiego, w praktyce toruńskiego), wszystkie unowocześnione połączenia mają zaczynać się i kończyć w Toruniu. Taka lokalna polityka tego pana. Tak jak blokuje rozwój Portu Lotniczego Bydgoszcz, tak blokuje rozwój ogólnej sieci połączeń między gminami województwa kujawsko-pomorskiego. Niestety, dlatego to województwo dołuje w rankingach ogólnopolskich pod względem atrakcyjności inwestycyjnych, za to przoduje w rankingach bezrobocia.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony