Partnerzy serwisu:

Kto zmodernizuje trasy objazdowe dla Rail Baltiki?

lp, Rynek Kolejowy 14.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-14 10:15:34 Autor: x3
---.adsl.inetia.pl
Szkoda tylko że do piachu poszła linia 34 od Sokołowa Podlaskiego do Małkinii - bo byłaby jeszcze jedna opcja objazdu odcinka Warszawa - Małkinia.
2016-01-14 10:15:58 Autor: podróżnik
---.81.168.130
Rychło w czas. Ten przetarg powinien się odbyć kilka lat temu.
Co z liniami za Białymstokiem?
Kiedy skończy się modernizacja Rail Baltiki po stronie polskiej?
Obstawiam, że wcześniej wybudują tunel pod Bałtykiem Tallin - Helsinki.
2016-01-14 11:12:34 Autor: Korrek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@podróżnik

Znowu nie przesadzaj.
Nigdy takiego tunelu nie wybudują.
A w sumie Rail Balitkę kiedyś skończą...
2016-01-14 11:57:49 Autor: podróżnik
---.81.168.130
@Korrek

Kolej Warszawsko-Petersburska została oddana do użytku w 1862 roku, po 11 latach budowy z przerwami.
Wybudowano linię z Petersburga do Warszawy przez Psków, Wilno, Białystok.
Kolega sobie przeliczy tempo robót na kilometry, porówna z obecnym i mam nadzieję zrozumie mój pesymizm.
2016-01-14 12:33:47 Autor: wiesiu z Wrocławia
---.internetunion.pl
Czy prace modernizacyjne na linii Łapy - Ostrołęka są światełkiem w tunelu dla uruchomienia regularnych połączeń pasażerskich na trasie Ostrołęka - Białystok?
Czy prace modernizacyjne na linii Czeremcha - Białystok spowodują w efekcie poprawienie żenującej na obecną chwilę ofertę pociągów pasażerskich na tej linii?
Po dokonaniu prac budowlanych politikierom zostanie wytrącony największy argument z rąk pt. kiepski stan infrastruktury.
2016-01-14 13:43:56 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
ten przetarg, jak i w szczegolności inny na odcinek Krakow Mydlniki - Krakow Główny pokazują że przetargi dwuetapowe na kolei nie sa dobre, a przynajmniej sa fatalnie skonstruowane. Dzieki temu mamy
1. Ogłoszenie przetargu
2. Miesiąc na złożenie wniosków
3. Przesuniecie terminu złożenia i kolejny miesiąc
4. Lista wniosków i ich ocena - 2 miesiące
5. Wybór kilku wykonawców do złożenia ofert
6. Odwołania odrzuconych wykonawców
7. Rozpatrzenie odwołań i kolejne 2 miesiące
8. Ponowna ocena wniosków
9. Kolejne odwołania
10. Ostateczny wybór oferentów
11. Zlozenie ofert
12. Ocena ofert
13. Wybór wykonawcy
14. odwołania innych wykonawców

... i tak mija rok (Kraków Mydlniki ogłoszono 09.12.2014r., mamy 14.01.2016r. i dalej nie ma rozstrzygnięcia). A przypomne że czesto sa to przetargi "projektuj i buduj", czyli kolejny rok na projekt. Co oznacza, że prace wykonywane beda w 2018, no moze w 2017 roku. A zkaończenia... kto to wie kiedy. I tak rozwleka sie te roboty, które juz dawno byłyby w trakcie
2016-01-14 15:44:05 Autor: rychu
---.hsd1.il.comcast.net
wroca sklady wagonowe do Bstoku
2016-01-14 17:25:39 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
@wiesiu z Wrocławia
Odpowiedź na pytanie 1 - NIE.
Odpowiedź na pytanie 2- NIE.
Uzasadnienie: Linie te będą remontowane z myślą tylko i wyłącznie o ruchu towarowym.
Dlaczego? Jeżeli kolega jest stałym bywalcem forum , to temat ten był tu wałkowany wielokrotnie i nie będę tego robił jeszcze raz.
Wniosek. Wszyscy fani szynobusów na tego typu trasach liniach muszą zadowolić się marzeniami (nie płaczcie , marzenia to fajna sprawa).

@rychu
Jak wyżej , nic nie wróci.

Ja to mówią SORRY BOYS.
2016-01-14 20:14:48 Autor: PITZ filia
---.play-internet.pl
@wiesiu z Wroclawia

A czy na Ostroleka - Lapy som bezposrednie busy? Nie ma.
A wy byscie tam chcieli puciongi? Litosci...
2016-01-14 20:33:11 Autor: PITZ filia
---.play-internet.pl
Ostroleka - Lapy to mozna wykorzystac jako dojazd na lotnisko w Szymanach dla aglomeracji bialostockiej, po rewitalce przeniesc czesc pracy przewozowej z innych linii, np zawiesic ruch na Bialystok - Czeremcha, czy Sokolka - Kuznica/Suwalki
2016-01-15 09:08:43 Autor: peron7
---.play-internet.pl
kto zmodernizuje? nikt!ten cały plan,jak PLKa sie za to zabiera, to jepnie jak kamień w guvno
2016-01-15 10:31:57 Autor: wiesiu z Wrocławia
---.internetunion.pl
@ Przedmówcy

No cóż, szkoda bo było światełko w tunelu, żeby dźwignąć trochę przewozy regionalne (nie mylić z firmą) w tym nieco zapuszczonym dla kolei regionie.
Widać, że wszystko ma się skupić li tylko na trasie Warszawa - Białystok, szkoda.
Inwestycje liniowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony