Partnerzy serwisu:

Kontynuacja modernizacji "Nadodrzanki"

PKP PLK 25.04.2013 107

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-04-25 13:21:49 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
A jak się ma te 313 kilometrów zmodernizowanych torów do całej długości linii?
Te 313 to pewnie toru pojedynczego.
Teraz kolejne 15.
Kiedy skończą całość ???
Za dwa pokolenia, bo jedno to za mało.
2013-04-25 13:23:20 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Dobrze, że wykonawcami są firmy nienmieckie.
Zrobią (jak) dla siebie.
2013-04-25 15:11:11 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post GFM:
"Dobrze, że wykonawcami są firmy nienmieckie.
Zrobią (jak) dla siebie."
Tak, tak - rzeczywiście niemiecka ? Schwerebau - oddział Polska ?
2013-04-25 15:14:29 Autor: Tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
A czy aby tor pojedynczy nie zaczyna dominować na Nadodrzance? Parę lat temu między Wrocławiem a Zieloną Górą było sporo odcinków z zardzewiałymi szynami, oraz pozbawionyxch pęt z prudem nad jednym z torów.
2013-04-25 16:59:05 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Tomasz Janiszewski
Polecam odcinek Księginice-Brzeg Dolny. Tor pojedynczy (drugi tor podmyty w 1996 roku i od tej pory nie naprawiany plus zardzewiałe przęsło mostowe), 50 km/h i kiepski stan przęsła mostowego.
2013-04-25 20:59:54 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zaniedbana bo port w Szczecinie stracił klientów,mój kolega towar z Chin odbiera z Hamburga ( tansze stawki ,nie ma tyle biurokracji ) i to jest przyczyna
2013-04-25 23:36:16 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post pen_tax:
"Tak, tak - rzeczywiście niemiecka ? Schwerebau - oddział Polska ?"
Może i oddział Polska.
W takiej firmie nie ma miejsca na polską bylejakość.
Szefowie to Niemcy i nadzór raczej też.
2013-04-26 00:30:21 Autor: Roman Diesel
---.centertel.pl
Faktycznie pociągi będą miały się gdzie rozpędzać. Normalnie szok. 15-30 km. 2-3 lata temu była dłubanina na odcinku Wrocław - Głogów i koło Nowej Soli i ZG. Za 50 lat może skończą, tylko wszystko co zrobili wcześniej już się rozsypie. Aczkolwiek to akurat na odcinku Gryfino - Szczecin remont jest wskazany, bo tam ktoś z tych pociągów zdecydowanie korzysta. A na całej trasie przydałyby się przyspieszone pociągi osobowe, bo jazda z Wrocławia do Szczecina przez Poznań to gehenna. Obecnie to każdy samorząd sobie robi dobrze (lub rzepkę skrobie).
2013-04-26 12:14:11 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
Jestem bardzo ciekawy , czemu panuje taka grobowa cisza dot. przetargu 9090/IRO7ZA/000023/13/P na wykonanie robót na odcinku Bytom Odrzański-Nowa Sól -Zielona Góra. Termin składania ofert upłynął 29.03.2013.Czyżby znowu \"obsuwa\"
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony