Koniec testów lokomotywy TE33A w LHS. Próby wypadły pomyślnie
PKP LHS ⚫ 25.06.2015 ⚫
1k
Archiwum RK
Komentarze:
2015-06-25 11:09:56 Autor: AAA
---.deutschebahn.com
A czy Litwa, Łotwa lub Estonia to nie Europa ? Lub Rosja ? Tam Brutto 5 tys ton to norma, a 6 tys też się trafia. Na Litwie spotykałem już pociągi tranzytowe prowadzone dwoma 2M62 lub na łotwie 2TE116.
2015-06-25 11:51:21 Autor: Towarowy
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
AAA- Umiesz czytać ze zrozumieniem? jedną lokomotywą
2015-06-25 12:18:10 Autor: Koleś
---.centertel.pl
Zdecydowanie nie jest to najładniejsza lokomotywa na polskich torach, ale pod tą brzydką mordką kryje się niezawodna amerykańska technologia. Co jak co, ale Amerykanie znają się na ciągnięciu ciężkich składów.
2015-06-25 14:10:42 Autor: CT
---.internetia.net.pl
Nikt jeszcze nie narzekał na kolorki ? LOL
Na poważnie, a gdzie podstawowe dane na temat masy i mocy lokomotywy?
Długo musiałem tego szukać sam.
Foty:
http://www.lhs.pl/galeria/TE33A-9999/
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:KTZ_TE33A_portrait.jpg
Film:
https://www.youtube.com/watch?v=JnmokDA5ysw
https://en.wikipedia.org/wiki/TE33A
http://trainspo.com/model/59/
Budowa: GE , LKZ 2007
Prędkość maksymalna: 120 kilometrów na godzinę
Gauge: 1520 mm
UIC osi: Co'Co "
Waga: 184 t
Nacisk na oś: 23. t
Sprawczą: GE-12 Gevo
Moc silnika: 3300 kW
Siła pociągowa: 534 kN
Na poważnie, a gdzie podstawowe dane na temat masy i mocy lokomotywy?
Długo musiałem tego szukać sam.
Foty:
http://www.lhs.pl/galeria/TE33A-9999/
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:KTZ_TE33A_portrait.jpg
Film:
https://www.youtube.com/watch?v=JnmokDA5ysw
https://en.wikipedia.org/wiki/TE33A
http://trainspo.com/model/59/
Budowa: GE , LKZ 2007
Prędkość maksymalna: 120 kilometrów na godzinę
Gauge: 1520 mm
UIC osi: Co'Co "
Waga: 184 t
Nacisk na oś: 23. t
Sprawczą: GE-12 Gevo
Moc silnika: 3300 kW
Siła pociągowa: 534 kN
2015-06-25 14:15:10 Autor: CT
---.internetia.net.pl
A u mnie wychodzi 184 t/ 6 osi = 30,6666. T/oś
Ale co tam....
Ale co tam....
2015-06-25 14:47:58 Autor: d
---.tktelekom.pl
Lokomotywa o ile mi wiadomo waży 138 ton a na LHS jest 24,5 tony na oś. W barwach LHS u była by ładniejsza
2015-06-25 15:07:13 Autor: d3
---.158.219.13.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pociągnęła 6 tyś bo ma nowe koła jak się wręgi wyrobią to będzie się ślizgać, nikt jej obręczy nie będzie szlifował co 50 -100 tyś km.
2015-06-25 15:29:31 Autor: Piłat
---.tktelekom.pl
@d3
A dlaczego miałby nie szlifować. LHS ma własną tokarnię podtorową.
A dlaczego miałby nie szlifować. LHS ma własną tokarnię podtorową.
2015-06-26 13:55:50 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Wygląda świetnie, jak terminator.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |