Partnerzy serwisu:

Komisja opublikowała raport po tragicznym wypadku na przejeździe

jm, Rynek Kolejowy 08.07.2014 157

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-07-08 13:39:02 Autor: n
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba po porostu przede wszystkim zwracać baczną uwagę na wszelkie zapisy w dokumentach. To jest podstawa. Jeżeli w dokumentach będzie prawidłowo, to kontrola nic złego nie wykaże. A że "będzie się paliło zgodnie z przepisami" to przecież nie problem.
A może wogóle zamknąć ten przejazd. Ile problemów odpadnie.
2014-07-08 14:41:42 Autor: murarz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
By wzieli kelnie w reke to by pół wiaduktu wybudowali zamiast pisac i pisac.
2014-07-08 17:24:41 Autor: et21
---.wifi.univ-lorraine.fr
Ja tam się nie znam, ale... mam prawo jazdy.

Prawo o ruchu drogowym, art. 28, ust. 3 pkt. 1-3.

3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
1) objeżdżania opuszczonych zapór lub półzapór oraz wjeżdżania na przejazd, jeżeli opuszczanie ich zostało rozpoczęte lub podnoszenie nie zostało za-kończone;
2) wjeżdżania na przejazd, jeżeli po drugiej stronie przejazdu nie ma miejsca do kontynuowania jazdy;
3) wyprzedzania pojazdu na przejeździe kolejowym i bezpośrednio przed nim;

Z raportu można wnioskować, że kierująca pojazdem Peugeot złamała wszystkie w/w punkty.
2014-07-08 17:34:40 Autor: xyz123
---.free.aero2.net.pl
Czekamy teraz na wypadek na zmodernizowanym szlaku e65 w woj. Ponirskim zarzadzany przez naszych najlepszych favhowcow z plk Gdansk. Kilka miesiecy 'spowolnieni' nie sa likwidowane.
2014-07-08 17:36:59 Autor: xyz123
---.free.aero2.net.pl
"Spowolnienia" w miejscu ktorych moze dojsc do
wykolejenia sie skladow lub zderzenia. Gdzie jest UTK? Czy cos sie zmieni po wypadku gls ..raczej nie...UTK zapraszam.
2014-07-08 19:33:16 Autor: KK_CTA_USA
---.208.29.20
Przejazdy powinny byc tylko i wylacznie automatyczne. Jesli obok jest nastawnia, to dobrze, moga byc nadzorowane, ale automatyka ma zapewnic bezpieczenstwo -tak jak w innych krajach, gdzie rogatki zamykaja sie o wiele krocej przed nadjechaniem pociagu, w zaleznosci od jego predkosci.
Podobnie nie powinno byc rogatek z lewej strony - one maja za zadanie tylko zablokowanie kogos kto wjechal za pozno.
Do tego syreny pociagow powinny byc glosniejsze i czesciej uzywane bo to dziala na wyobraznie kierowcow najlepiej.
2014-07-08 20:00:37 Autor: Dróżnik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"jednoosobowa obsada strażnicy uniemożliwiająca kierowanie ruchem kołowym na przejeździe przez dróżnika przejazdowego ..."To największe brednie PKBWK: wskażcie przepis który to reguluje. Większych jaj w tym raporcie nie ma.
2014-07-10 12:46:36 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
Nasz jakośtobędzizm pokazał kły...

@et21
Oczywiście, że kobieta zapłaciła swoim życiem za naruszenie przepisów ruchu drogowego. I to powinno być uznane za najważniejszy powód wypadku.

@głos zza wielkiej wody
Więcej hałasu może się podobać w Ameryce albo g...niarzom na dyskotece, ale normalni zdrowi ludzie chcą ciszy.
A automatyka kosztuje. Nie stać nas na nią. Może gdyby amerykańskie i niemieckie korporacje, które 15-25 lat temu „kupiły" (czytaj: wzięli za darmo) połowę polskiego przemysłu i zniszczyli resztę, zaczęły płacić podatki w Polsce to by nas było stać...
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony