Partnerzy serwisu:

Kolejny krok w kierunku restrukturyzacji Przewozów Regionalnych

PR 16.07.2015 174

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-16 13:55:06 Autor: urszula34_**
---.esnet.pl
Czy doczekamy się więcej pociagow w relacji Łódź-Toruń PR ??
2015-07-16 14:09:21 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Czy ograniczenie pracy eksploatacyjnej PR przy niemalejących stawkach dostępu i kosztach energii naprawdę ma uzdrowić tego przewoźnika i kolej regionalną w Polsce?
2015-07-16 17:31:56 Autor: zibi
---.adsl.inetia.pl
Na razie spółka jest ogołacana z fachowców, którzy są zwyczajnie wyrzucani z pracy, a ich miejsce zastępują kompletni ignoranci bez bladego pojęcia o kolei. Wygląda na to, ze jest to robione w pełni świadomie.
Proceder ten został dość dokładnie opisany przez jednego ze zwolnionych fachowców i puszczony ma maile do wszystkich pracowników. Oczywiście nie wywołało to żadnej reakcji poza
zablokowaniem kilku kont internetowych i demagogicznym listem prezesa do pracowników pełnym bredni i banałów.
Może ktoś zapyta publicznie prezesa jak wyobraża sobie dalsze istnienie spółki bez fachowej kadry?

A może wyobraża sobie tak: po mnie choćby potop.........
2015-07-16 18:12:34 Autor: ANIA27
---.play-internet.pl
PR Gdynia musi odejść! Precz z patologia w woj. Pomorskim
2015-07-16 18:28:02 Autor: SędziaDreed
---.adsl.inetia.pl
@ .Piotr

W rzeczy samej - utrafione w sedno.
Nie pomoże.
Dlaczego? Wszystkie ruchy są pozorne i nastawione na jeden cel: wyciągnąć jak najwięcej dla siebie.
"Radosna księgowość" to przy tym pikuś.

Prezes spółki po raz kolejny kłamie, mówiąc, cytuję:
"W okresie realizacji planu restrukturyzacji Spółka planuje wymienić około 250 pojazdów"

Spółka wciąż nie potrafi się doliczyć ile taboru potrzebuje, a owa "wymiana" będzie się opierać na taborze dzierżawionym od marszałków - a te wartości też są tylko na papierze (bo każdy liczy na FK - ale jaki on będzie?).
Skala tego procederu - czyli dzierżawa - będzie rosła. Dlaczego? Spółka nie ma i nie będzie miała środków na zakupy i większe modernizacje przynajmniej przez najbliższe 5 lat. I jest to skrzętnie ukrywane.
Na tym procederze skorzystają marszałkowie, ARP i prezesi tej firmy.
Jedni finansowo, inni .. stołkami.
Nikt inny.

@ zibi

A złem tej firmy są takie osoby jak Dariusz L., Anna S. i Paweł S.
Szczególnie ten ostatni - wieloletni "pływak", któremu ta firma może zawdzięczać zejście równią pochyłą i wprowadzenie do niej ludzi, którzy niszczą ją od środka....

ARP raczej nie pomaga, tylko niszczy - więc może być .... ciekawie.
2015-07-16 22:33:01 Autor: zibi
---.adsl.inetia.pl
@ SędziaDreed

W chwili obecnej prawdziwym nieszczęściem dla Przewozów Regionalnych jest Dariusz L.
Jeszcze kilka tygodni działalności tego człowieka (zwłaszcza w dziedzinie kadrowej) i PR-ów nie będzie.
2015-07-20 07:38:29 Autor: ald
---.dynamic.chello.pl
Anna S, Dariusz L, Paweł S. - kompletni indolenci. Dzięki nim hasło " wczoraj staliśmy nad przepaścią, a dziś robimy ogromny krok naprzód" jest dla PR w pełni realizowane
2015-07-29 15:07:40 Autor: hieronim
---.ip82146235.host.ukw.edu.pl
Tylko się cieszyc. Jezdze na co dzień pociągami PR i widze znaczny postęp. Pociągi nowe, czyste, zadbane i co ważne punktualne :)
2015-08-03 22:40:02 Autor: gremium
---.dynamic.chello.pl
bardzo dynamiczny rozwój przewozów regionalnych widać golym okiem - pisze jako pasażer. Mysle ze zrobili ogromny krok i nie maja sobie równych na polskich torach.
2015-08-05 10:56:49 Autor: polak1
---.play-internet.pl
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych to szansa aby postawić przewoźnika na "nogi". Wiąże się to z pewnymi zmianami, których nie da się uniknąć ale to jedyna szansa aby PR sprawnie działały.
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony