Kolejny fragment linii kolejowej między Kutnem a Toruniem do naprawy [oferty]
Michał Szymajda ⚫ 04.07.2019 ⚫
5,1k
![Kolejny fragment linii kolejowej między Kutnem a Toruniem do naprawy [oferty] Kolejny fragment linii kolejowej między Kutnem a Toruniem do naprawy [oferty]](https://www.rynek-kolejowy.pl//img/20190515172001torrr.jpg_900-528.jpg)
Fot. PKP PLK (zdjęcie ilustracyjne)
PKP PLK rozpisało przetarg na wykonanie robót budowlanych na odcinku Kaliska Kujawskie – Czerniewice na linii kolejowej nr 18. To kolejny element prac zaplanowanych między stacjami Kutno i Toruń Główny. Poznaliśmy oferty złożone przez potencjalnych wykonawców rewitalizacji.
Prace toczyć się mają między 28,4 a 37,8 kilometrem linii, w ramach III etapu robót dla niej zaplanowanych. PKP PLK zakłada, że będą warte 39 mln zł netto. W ramach prac kompleksowo zostanie wymieniona nawierzchnia torowa oraz sieć trakcyjna wraz z konstrukcjami wsporczymi dla niej.
Ponadto na przystanku Wiktorowo planuje się budowę nowych peronów a także zabudowę infrastruktury podziemnej, która w przyszłości umożliwi montaż nagłośnienia, kamer i wyświetlaczy. Przejazdy kolejowo-drogowe zmodernizowano na tym odcinku już w latach 2017-2018, dlatego nie ma potrzeby prac w tym zakresie. Po modernizacji prędkość szlakowa ma być podniesiona do 160 km/h. Prace muszą się zakończyć do końca 2020 roku, przy czym do tego czasu zachowana ma być przejezdność szlaków.
Co interesujące: pomimo zapowiedzi wejścia przepisów, które ograniczyły wycinkę drzew przy torach, dla tej inwestycji PLK zaplanowała standardową wycinkę do 15 metrów od toru. PKP PLK oceni oferty z uwzględnieniem doświadczenia personelu wykonawcy (10%) oraz ceny (90%). Na propozycje potencjalnych wykonawców zarządca infrastruktury czeka do 19 czerwca.
[aktualizacja]
Do wykonania prac zgłosiło się sześciu wykonawców. To: Alusta, Gór-Tor, Porr, konsorcjum Transkol i Infra Silesia SA, Rajbud. 1 lipca PPM-T (spółka zależna PKP PLK) również przesłało swoją ofertę dla zadania, ale nie było możliwości odszyfrowania i odczytania oferty z uwagi na to, że oferta została zaszyfrowana kluczem do innego postępowania. PKP PLK ustaliły kosztorys dla zadania na poziomie 47,9 mln zł brutto.
W tym kosztorysie mieszczą się oferty Alusty, Gór-Toru i konsorcjum Transkol – Infra Silesia. Najtańsza jest oferta pierwszego podmiotu, opiewająca na 47,2 mln zł. PKP PLK zdecyduje teraz o wyborze oferty.
Ponadto na przystanku Wiktorowo planuje się budowę nowych peronów a także zabudowę infrastruktury podziemnej, która w przyszłości umożliwi montaż nagłośnienia, kamer i wyświetlaczy. Przejazdy kolejowo-drogowe zmodernizowano na tym odcinku już w latach 2017-2018, dlatego nie ma potrzeby prac w tym zakresie. Po modernizacji prędkość szlakowa ma być podniesiona do 160 km/h. Prace muszą się zakończyć do końca 2020 roku, przy czym do tego czasu zachowana ma być przejezdność szlaków.
Co interesujące: pomimo zapowiedzi wejścia przepisów, które ograniczyły wycinkę drzew przy torach, dla tej inwestycji PLK zaplanowała standardową wycinkę do 15 metrów od toru. PKP PLK oceni oferty z uwzględnieniem doświadczenia personelu wykonawcy (10%) oraz ceny (90%). Na propozycje potencjalnych wykonawców zarządca infrastruktury czeka do 19 czerwca.
[aktualizacja]
Do wykonania prac zgłosiło się sześciu wykonawców. To: Alusta, Gór-Tor, Porr, konsorcjum Transkol i Infra Silesia SA, Rajbud. 1 lipca PPM-T (spółka zależna PKP PLK) również przesłało swoją ofertę dla zadania, ale nie było możliwości odszyfrowania i odczytania oferty z uwagi na to, że oferta została zaszyfrowana kluczem do innego postępowania. PKP PLK ustaliły kosztorys dla zadania na poziomie 47,9 mln zł brutto.
W tym kosztorysie mieszczą się oferty Alusty, Gór-Toru i konsorcjum Transkol – Infra Silesia. Najtańsza jest oferta pierwszego podmiotu, opiewająca na 47,2 mln zł. PKP PLK zdecyduje teraz o wyborze oferty.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |