Kolejny etap budowy sieci GSM-R
jm, Rynek Kolejowy ⚫ 19.02.2015 ⚫
377
Archiwum RK
Komentarze:
2015-02-19 10:15:41 Autor: strojvedouci
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
GSM-R dla linii Kraków - Katowice? Przydałby się!
2015-02-19 10:21:18 Autor: KB
---.icpnet.pl
Z tego co pamiętam, był w zeszłym roku artykuł, o uruchomieniu GSM-R na odcinku Bielawa Dolna - Legnica. Więc jednak, gdzieś działa.....
2015-02-19 11:30:44 Autor: zwus
---.play-internet.pl
Projekt GSM-R w kraju rządzonym przez mądrych ludzi mógłby zapoczątkować wzmocnienie polskiego producenta łączności profesjonalnej i wojskowej jakim RADMOR . W obecnej rzeczywistości potężne pieniądze wypłyną do zagranicznych korporacji z stratą dla Polski ! W radiotelefonach Radmor z PRL jedynym zagranicznym podzespołem był tranzystor w.cz w nadajniku wszystkie elementy to krajowa produkcja . Gdyby powstał Polski radiotelefon , terminal GSM-R to wszystkie elementy elektroniczne byłyby zagraniczne nasz wkład to obudowa , projekt , instalacja . Taki projekt ucyfrowienia łączności to szansa na budowę radiotelefonu wielo systemowego oraz wdrożenie łączności cyfrowej na kanały z zakresu 150Mhz dla łączności w trudnych warunkach , rezerwowej dla GSM -R . Budowa nowoczesnych zdalnych stanowisk do kontroli radiostop , sprawdzania modulacji z mikrofonu . W obecnej sytuacji sprawdzenie radiotelefonu analogowego to wywołanie dyżurnej , i na kanale radiostop test . Brakuje sprawdzenia czy sygnał odbierany radiostop wyzwoli odpowiednie urządzenia , czy mikrofon i kabel radiotelefonu jest sprawny w wielu przypadkach przerwany kabel mikrofonu , blokada przycisku nadawania jest przyczyną blokady kanału lub niemożnością nawiązania łączności . I niema możliwości szybkiej diagnozy w kabinie maszynisty chyba że maszynista posiada ręczny radiotelefon co raczej jest egzotycznym przypadkiem .
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |