Kolejne zamówienie na Smartrony – Siemens dostarczy 10 lokomotyw do Bułgarii
inf. pras ⚫ 25.05.2020 ⚫
2,3k




Bułgarskie Koleje Państwowe (BDŽ) zamówiły u Siemens Mobility dziesięć lokomotyw Smartron. Smartron to lokomotywa wstępnie skonfigurowana, która łączy w sobie wszystkie zalety standardowego produktu ze sprawdzoną technologią platformową lokomotyw Vectron.
– Lokomotywa Smartron oferuje naszym klientom wydajny i niezawodny produkt, który został znormalizowany w celu zapewnienia prostego procesu zakupu i szybkiej dostawy. Dzięki temu zamówieniu spółka BDŽ inwestuje w tabor lokomotywowy, który zapewnia efektywny kosztowo serwis z wysoką niezawodnością operacyjną – powiedziała Sabrina Soussan, prezes Siemens Mobility cytowana w komunikacie.
Lokomotywy zamówione przez BDŽ są przeznaczone do obsługi pasażerów na terenie kraju. Dostawa dziesięciu lokomotyw jest przewidziana na okres od lutego do maja 2021 roku. BDŽ jest trzecim, po PIMK i Bulmarket, klientem z Bułgarii z lokomotywami Smartron.
Smartron jest dostępny w krajach Bułgarii, Niemiec i Rumunii i bazuje na sprawdzonych komponentach lokomotywy Vectron, który wykazał się niezawodnością już w ponad 300 milionach kilometrów użytkowania. Smartron pracuje na rozstawie 1435 mm i waży około 83 ton. Smartron przeznaczony dla Bułgarii będzie działał w systemie zasilania 25-kV AC. Lokomotywy będą dostarczane w standardowym kolorze Capri Blue. Lokomotywy po dostawie do Bułgarii będą foliowane i znakowane zgodnie ze schematem projektowym BDŽ. Od 2018 r. lokomotywy Smarton zostały zamówione przez 13 klientów – przypomina producent.
Lokomotywy zamówione przez BDŽ są przeznaczone do obsługi pasażerów na terenie kraju. Dostawa dziesięciu lokomotyw jest przewidziana na okres od lutego do maja 2021 roku. BDŽ jest trzecim, po PIMK i Bulmarket, klientem z Bułgarii z lokomotywami Smartron.
Smartron jest dostępny w krajach Bułgarii, Niemiec i Rumunii i bazuje na sprawdzonych komponentach lokomotywy Vectron, który wykazał się niezawodnością już w ponad 300 milionach kilometrów użytkowania. Smartron pracuje na rozstawie 1435 mm i waży około 83 ton. Smartron przeznaczony dla Bułgarii będzie działał w systemie zasilania 25-kV AC. Lokomotywy będą dostarczane w standardowym kolorze Capri Blue. Lokomotywy po dostawie do Bułgarii będą foliowane i znakowane zgodnie ze schematem projektowym BDŽ. Od 2018 r. lokomotywy Smarton zostały zamówione przez 13 klientów – przypomina producent.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |