Kolejne wagony PKP Intercity na sprzedaż
ms, Rynek-Kolejowy.pl ⚫ 21.04.2015 ⚫
258
Archiwum RK
Komentarze:
2015-04-21 17:46:04 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A może tak wystawią wszystkie wagony? Przykra konieczność uruchamiania zbyt mało - jak na ambicje Sreber Rodofyh - prestiżowych pociągów TLK rozwiązałaby się sama z siebie... ;)
2015-04-21 19:00:38 Autor: Czytelnik z prowincji
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego redakcja RK, a dokładnie właściciel tego portalu czerpie zyski z ewidentnego oszustwa, które kryje się pod pięknym tytułem reklamy, pojawiającej się na co drugiej stronie ramce:
Wyrzucili go z pracy ! Teraz ujawnia za darmo jak zarabiać 19 836 zł przez Internet. Zobacz!
Link podam a końcu.
Bo że zarabiacie na czymś takim, to chyba jasne, skoro zleceniodawca reklamy tak się chwali:
"Natomiast Wydawcom (właścicielom serwisów, blogów i for) wzbogaca stronę www o ciekawe treści i pozwala zarabiać dodatkowe pieniądze poprzez emisję linków content marketingowych".
A treść tego, co reklamujecie, to najzwyklejsze oszustwo. Nic innego i z pewnością i wy, i zleceniodawca doskonale o tym wiedzą. Ale przecież lepiej schować głowę w piasek i udawać, że nie ponosi się odpowiedzialności za treść reklam. Dokładnie tak, jak było w przypadku AmberGold, gdzie prawie wszystkie główne portale i media brały potężne pieniądze za reklamy linii lotniczych czy lokat ze złota, a dziennikarze, ustawienie przez zarządy, milczeli jak na pogrzebie. Paru się może wyłamało, ale większość pisała o czymś innym. Tylko niszowe portale branżowe od początku widziały w tym przekręt, wyliczając absurdalność cen biletów lotniczych czy zysków z lokat.
Pieniądz nie śmierdzi, niestety....
A na koniec obiecany link, prowadzący do strony:
http://emisja.contentstream.pl/_/ctr/?p=1&vt=B&mob=f&u=http%3A%2F%2F0002.informacjecodzienne.pl%2F%3Futm_source%3Dcs_exclusive%26utm_medium%3Dcpc%26utm_campaign%3D0002_InformacjeCodzienne%26utm_term%3Dwww.rynek-kolejowy.pl%234&e=OiL2UsJ2fOw1fir2prO7SEIptg__32V4rJ,BlJigDqGoXLPO1lqw1c8avRYnR6_J9EHJZDTHYNQuSmPdfTBSHbxCFJNEI1nA4g8UOM68TvQpwmFeEDBwXGovsPBM_SSZhEaAuQwEWaVEdBJuVrIb0qNMLKl4gfVAqSoFyXkWhmMySlGnqH_hcdWryogP3TsizuiM1ZQk0210J9EhGMiMLH3N8byotSD55fLT1hzBow5uarfS5edDmJ8aOKw5mIk54mpKFz5qp3RzFs08uHbUj4fq6OWwabyKlKZnEWdppSdZopnigB8RoUM6VfzNKg71ysLTm8IHZNdgFtrDwxYPT2dAYzFI4G0M7TG8ckl,H6U=&iid=596800840000000
Wyrzucili go z pracy ! Teraz ujawnia za darmo jak zarabiać 19 836 zł przez Internet. Zobacz!
Link podam a końcu.
Bo że zarabiacie na czymś takim, to chyba jasne, skoro zleceniodawca reklamy tak się chwali:
"Natomiast Wydawcom (właścicielom serwisów, blogów i for) wzbogaca stronę www o ciekawe treści i pozwala zarabiać dodatkowe pieniądze poprzez emisję linków content marketingowych".
A treść tego, co reklamujecie, to najzwyklejsze oszustwo. Nic innego i z pewnością i wy, i zleceniodawca doskonale o tym wiedzą. Ale przecież lepiej schować głowę w piasek i udawać, że nie ponosi się odpowiedzialności za treść reklam. Dokładnie tak, jak było w przypadku AmberGold, gdzie prawie wszystkie główne portale i media brały potężne pieniądze za reklamy linii lotniczych czy lokat ze złota, a dziennikarze, ustawienie przez zarządy, milczeli jak na pogrzebie. Paru się może wyłamało, ale większość pisała o czymś innym. Tylko niszowe portale branżowe od początku widziały w tym przekręt, wyliczając absurdalność cen biletów lotniczych czy zysków z lokat.
Pieniądz nie śmierdzi, niestety....
A na koniec obiecany link, prowadzący do strony:
http://emisja.contentstream.pl/_/ctr/?p=1&vt=B&mob=f&u=http%3A%2F%2F0002.informacjecodzienne.pl%2F%3Futm_source%3Dcs_exclusive%26utm_medium%3Dcpc%26utm_campaign%3D0002_InformacjeCodzienne%26utm_term%3Dwww.rynek-kolejowy.pl%234&e=OiL2UsJ2fOw1fir2prO7SEIptg__32V4rJ,BlJigDqGoXLPO1lqw1c8avRYnR6_J9EHJZDTHYNQuSmPdfTBSHbxCFJNEI1nA4g8UOM68TvQpwmFeEDBwXGovsPBM_SSZhEaAuQwEWaVEdBJuVrIb0qNMLKl4gfVAqSoFyXkWhmMySlGnqH_hcdWryogP3TsizuiM1ZQk0210J9EhGMiMLH3N8byotSD55fLT1hzBow5uarfS5edDmJ8aOKw5mIk54mpKFz5qp3RzFs08uHbUj4fq6OWwabyKlKZnEWdppSdZopnigB8RoUM6VfzNKg71ysLTm8IHZNdgFtrDwxYPT2dAYzFI4G0M7TG8ckl,H6U=&iid=596800840000000
2015-04-21 19:54:04 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Czytelnik z prowincji
Ja też jestem z prowincji i jakoś nie tylko od początku wiedziałem, że Amber Gold (a i np. niejaki Finroyal także) to najzwyklejsze piramidy finansowe, ale i teraz wszelaki spam w stylu "zacznij zarabiać i Ty nie wychodząc z domu" wywalam nawet nie patrząc któż to tym razem wysłał. Ekonomii nie studiowałem, "przygoda" z matmą skończyła się de facto wraz z liceum, podstawy przedsiębiorczości zresztą także, ale dobrze wiem, że w czasie, gdy nieruchawy moloch (czyt. PKO BP) oferuje lokaty po max 4-5%, to "naście" % oferowane przez jakąś małą firemkę po prostu MUSI być jakimś przekrętem. A byli tacy, którzy doradzali mi (zresztą szczerze i w dobrej wierze, bo to było jeszcze przed latem 2012 r.) zainwestowanie w ofercie Amber Gold, bo trzymanie kilkudziesięciu tysięcy na teoretycznie marnie oprocentowanych lokatach wydawało im się niedorzecznością... Czas pokazał, kto miał rację ;)
Jedna z niepodważalnych zasad inwestorskich wyraźnie mówi, że im większy potencjalny (czasem - tylko obiecywany) zysk, tym wyższe ryzyko poniesienia straty. Powtarzajcie to sobie jak mantrę. Na forexie straty, wedle informacji KNF, notuje ok. 80% inwestorów. Czyli strasznie dużo.
Ja też jestem z prowincji i jakoś nie tylko od początku wiedziałem, że Amber Gold (a i np. niejaki Finroyal także) to najzwyklejsze piramidy finansowe, ale i teraz wszelaki spam w stylu "zacznij zarabiać i Ty nie wychodząc z domu" wywalam nawet nie patrząc któż to tym razem wysłał. Ekonomii nie studiowałem, "przygoda" z matmą skończyła się de facto wraz z liceum, podstawy przedsiębiorczości zresztą także, ale dobrze wiem, że w czasie, gdy nieruchawy moloch (czyt. PKO BP) oferuje lokaty po max 4-5%, to "naście" % oferowane przez jakąś małą firemkę po prostu MUSI być jakimś przekrętem. A byli tacy, którzy doradzali mi (zresztą szczerze i w dobrej wierze, bo to było jeszcze przed latem 2012 r.) zainwestowanie w ofercie Amber Gold, bo trzymanie kilkudziesięciu tysięcy na teoretycznie marnie oprocentowanych lokatach wydawało im się niedorzecznością... Czas pokazał, kto miał rację ;)
Jedna z niepodważalnych zasad inwestorskich wyraźnie mówi, że im większy potencjalny (czasem - tylko obiecywany) zysk, tym wyższe ryzyko poniesienia straty. Powtarzajcie to sobie jak mantrę. Na forexie straty, wedle informacji KNF, notuje ok. 80% inwestorów. Czyli strasznie dużo.
2015-04-21 20:37:45 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
A nie mówiłem, że PIC się ucieszy z kontroli UTK i wyśle wagony do kasacji? Miałem rację, kolejna partia jedzie do Sokołowa na złomowanie. Ale i PR nie są lepsze - 10 bohunów na żylety.
2015-04-21 20:57:45 Autor: Czytelnik z prowincji
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@scorpio
A co ma wspólnego kontrola UTK w pociągach TLK z decyzjami o złomowaniu starych wagonów? Chyba nie trzeba ci tłumaczyć, że przetargu nie przygotowuje się w pięć minut. A do pieca to jeszcze pójdzie tyle wagonów, że obecny przetarg to tylko malutki wycinek. I to zarówno w PKP IC, i w PR. Nie ma żadnego sensu utrzymywanie starych złomów, tym bardziej że koszty ich przerobienie na coś nowoczesnego też byłyby ogromne i zupełnie nieekonomiczne.
Oczywiście to nie znaczy, że wszystkie wagony czy ezt powinno się złomować. Ale bez przesady...
@ G o r a l
Zawsze miałem dobre zdanie o mieszkańcach Mysłowic w kwestii ich rozsądku. Ale sam przyznajesz, że wielu ludzi, i to z tytułami, w dobrej wierze opowiadało mnóstwo bzdur na temat biznesu lotniczego czy opłacalności lokat.
Ale to nie znaczy, że Rynek Kolejowy powinien reklamować na swej stronie ewidentnych oszustów...
A co ma wspólnego kontrola UTK w pociągach TLK z decyzjami o złomowaniu starych wagonów? Chyba nie trzeba ci tłumaczyć, że przetargu nie przygotowuje się w pięć minut. A do pieca to jeszcze pójdzie tyle wagonów, że obecny przetarg to tylko malutki wycinek. I to zarówno w PKP IC, i w PR. Nie ma żadnego sensu utrzymywanie starych złomów, tym bardziej że koszty ich przerobienie na coś nowoczesnego też byłyby ogromne i zupełnie nieekonomiczne.
Oczywiście to nie znaczy, że wszystkie wagony czy ezt powinno się złomować. Ale bez przesady...
@ G o r a l
Zawsze miałem dobre zdanie o mieszkańcach Mysłowic w kwestii ich rozsądku. Ale sam przyznajesz, że wielu ludzi, i to z tytułami, w dobrej wierze opowiadało mnóstwo bzdur na temat biznesu lotniczego czy opłacalności lokat.
Ale to nie znaczy, że Rynek Kolejowy powinien reklamować na swej stronie ewidentnych oszustów...
2015-04-21 21:18:33 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Czytelnik z prowincji
A jedyna legalna piramida finansowa w Polsce - czyt. Z(akład) U(tylizacji) S(zmalu)? Tu także przysłowiowe osoby z tytułami dowodzą, że istnienie tej piramidy ma sens...
A jedyna legalna piramida finansowa w Polsce - czyt. Z(akład) U(tylizacji) S(zmalu)? Tu także przysłowiowe osoby z tytułami dowodzą, że istnienie tej piramidy ma sens...
2015-04-21 21:57:02 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Czytelnik z prowincji:
"@scorpio
A co ma wspólnego kontrola UTK w pociągach TLK z decyzjami o złomowaniu starych wagonów? Chyba nie trzeba ci tłumaczyć, że przetargu nie przygotowuje się w pięć minut. A do pieca to jeszcze pójdzie tyle wagonów, że obecny przetarg to tylko malutki wycinek. I to zarówno w PKP IC, i w PR. Nie ma żadnego sensu utrzymywanie starych złomów, tym bardziej że koszty ich przerobienie na coś nowoczesnego też byłyby ogromne i zupełnie nieekonomiczne.
Oczywiście to nie znaczy, że wszystkie wagony czy ezt powinno się złomować. Ale bez przesady...
@ G o r a l
Zawsze miałem dobre zdanie o mieszkańcach Mysłowic w kwestii ich rozsądku. Ale sam przyznajesz, że wielu ludzi, i to z tytułami, w dobrej wierze opowiadało mnóstwo bzdur na temat biznesu lotniczego czy opłacalności lokat.
Ale to nie znaczy, że Rynek Kolejowy powinien reklamować na swej stronie ewidentnych oszustów..."
Teoretycznie nie ma nic wspólnego ale ... nie oszukujmy się wiele wagonów obu spółek jeździ z odroczonymi rewizjami lub odroczoną NG. Takie najczęściej podpadają UTK. Potem odstawia się je na bocznicę, wybebeszając, zamieszkują w nich menele i wszystko pozostałe i potem ogłasza się przetarg na ich złomowanie. Taki transport jedzie potem przez kraj do Sokołowa Podlaskiego. Co ciekawe po usamorządowieniu PR odstawiono w PICu wagony mające ważne rewizje, w tym całą serię ABnou i BDrisu. Te pierwsze były modernizowane w PKP PR ze środków programu SPOT (UE) zatem jak ocenisz odstawienie ich w krzaki? Dopiero Malinowski powyciągał całą serię ABnou, SPOTowe jedynki i dwójki oraz część BDrisu, choć części nie zdążył (i poszło 90% na złom a były to świetne rowerówki, z chwilą odstawki miały P4 w 2007 -> 4 lata jazdy a nieco po 2 odstawiono je w krzaki). A co ma wspólnego kontrola UTK w pociągach TLK z decyzjami o złomowaniu starych wagonów? Chyba nie trzeba ci tłumaczyć, że przetargu nie przygotowuje się w pięć minut. A do pieca to jeszcze pójdzie tyle wagonów, że obecny przetarg to tylko malutki wycinek. I to zarówno w PKP IC, i w PR. Nie ma żadnego sensu utrzymywanie starych złomów, tym bardziej że koszty ich przerobienie na coś nowoczesnego też byłyby ogromne i zupełnie nieekonomiczne.
Oczywiście to nie znaczy, że wszystkie wagony czy ezt powinno się złomować. Ale bez przesady...
@ G o r a l
Zawsze miałem dobre zdanie o mieszkańcach Mysłowic w kwestii ich rozsądku. Ale sam przyznajesz, że wielu ludzi, i to z tytułami, w dobrej wierze opowiadało mnóstwo bzdur na temat biznesu lotniczego czy opłacalności lokat.
Ale to nie znaczy, że Rynek Kolejowy powinien reklamować na swej stronie ewidentnych oszustów..."
A teraz co robi PIC z praktycznie nowymi jednostkami kupionymi z kasy UE czyli ED74? Grzeją krzaki. Jak ocenisz takie postępowanie?
Samymi Pendo/Dartami/Flirtami dziury się nie zatka.
2015-04-21 22:24:25 Autor: Czytelnik z prowincji
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@scorpio
Oczywiście masz rację o tych przypadkach, o których piszesz. Niektóre w pewnym stopniu ocierają się o prokuratorską niegospodarność...
Ale ja mówię o wagonach, których w Polsce stoją setki. Jeżdżąc po Polsce bez problemu znajdziesz mnóstwo takich małych cmentarzyków. I to powinno iść do kasacji. Bez przeglądów po kilkanaście lat, czekających nie wiadomo na co.
Oczywiście masz rację o tych przypadkach, o których piszesz. Niektóre w pewnym stopniu ocierają się o prokuratorską niegospodarność...
Ale ja mówię o wagonach, których w Polsce stoją setki. Jeżdżąc po Polsce bez problemu znajdziesz mnóstwo takich małych cmentarzyków. I to powinno iść do kasacji. Bez przeglądów po kilkanaście lat, czekających nie wiadomo na co.
2015-04-21 23:57:11 Autor: złośliwiec
---.icpnet.pl
Tymczasem PR-y od początku roku sprzedały na złom 59 wagonów, kolejne 10 jest teraz wystawione, o tym nikt nie pisze, a przecież to jest o wiele większy udział w ilości całkowitej niż jakieś 49 wagonów PKP IC.
Bohunów jeżdżących i nie też już zostało tylko ok. 60...
Bohunów jeżdżących i nie też już zostało tylko ok. 60...
2015-04-22 01:09:24 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Gdyby nie Pendolino, to PR-y oferowałyby bogatą siatkę połączeń Interregio przynoszących milionowe zyski! Spisek PKP SA, PKP IC i PKP PLK mający na celu zniszczyć Przewozy Regionalne.
2015-04-22 10:37:24 Autor: złośliwiec
---.icpnet.pl
@Małopolanin - ciekawy masz pogląd na świat.
Tym niemniej, jeśli chodzi o PKP IC, to są artykuły, a w przypadku PR każdy zainteresowany kasacjami musi przekopywać BIP-y.
Tym niemniej, jeśli chodzi o PKP IC, to są artykuły, a w przypadku PR każdy zainteresowany kasacjami musi przekopywać BIP-y.
2015-04-22 12:35:12 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Małopolanin
Liczę, że to nie spisek tylko nie rozumienie problemu.
Dotowanie kolei dalekobieżnej jest zawsze błędem,
i faktycznie lepiej by po CMK jechał komercyjny nawet EN57 niż dotowane TLK.
Po drugie prawdą jest też, że przez Pendolino ograniczono przepustowość (odstępy między pociagami zwiększone z 5 do 15 minut) co ogranicza szanse konkurencji na wejście na linię (choćby dla Leo).
Twoje sugestie, że ktoś uważa, że bez Pendolino interRegio przynosiłoby wielkie zyski są oczywiście bez sensu.
Problem z resztą nie jest w przewoźnikach tylko w zasadach ustalania stawek PLK które powodują, że przewoźnikowi BARDZIEJ opłaca się uruchomić pociąg na CMK niż na linii przez Kielce bo różnica w stawkach jest minimalna a zyski z lepszego obiegu składu istotne.
Liczę, że to nie spisek tylko nie rozumienie problemu.
Dotowanie kolei dalekobieżnej jest zawsze błędem,
i faktycznie lepiej by po CMK jechał komercyjny nawet EN57 niż dotowane TLK.
Po drugie prawdą jest też, że przez Pendolino ograniczono przepustowość (odstępy między pociagami zwiększone z 5 do 15 minut) co ogranicza szanse konkurencji na wejście na linię (choćby dla Leo).
Twoje sugestie, że ktoś uważa, że bez Pendolino interRegio przynosiłoby wielkie zyski są oczywiście bez sensu.
Problem z resztą nie jest w przewoźnikach tylko w zasadach ustalania stawek PLK które powodują, że przewoźnikowi BARDZIEJ opłaca się uruchomić pociąg na CMK niż na linii przez Kielce bo różnica w stawkach jest minimalna a zyski z lepszego obiegu składu istotne.
2015-04-22 12:36:30 Autor: Kflik
---.60.129.178
aczkolwiek prawdą jest że jakby Pendolino ani EIP ani nic poza inerRegio nie było na CMK to przynosiłyby wielkie zyski.i kosztowały pewnie ze 100zl;)
Podobnie jak Pendolino przynosiłoby wielkie zyski gdyby motoryzacja i transport lotniczy nie istniały.
Podobnie jak Pendolino przynosiłoby wielkie zyski gdyby motoryzacja i transport lotniczy nie istniały.
2015-04-22 13:23:13 Autor: Kryniczanin
---.158.218.220.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"Gdyby nie Pendolino, to PR-y oferowałyby bogatą siatkę połączeń Interregio przynoszących milionowe zyski! Spisek PKP SA, PKP IC i PKP PLK mający na celu zniszczyć Przewozy Regionalne."
Ha ha 100% racji.
Skoro super "dochodowe" IR przynosiły takie krocie czemu PR nie wymieniły choć 300 sztuk EZT na nowe?
2015-04-22 13:34:32 Autor: Kflik
---.60.129.178
Kryniczanin, nie ulegaj manipulacją.
Nikt nigdy nie mówił o "krociach" a jedynie o tym, że na ich uruchomieniu nie tracili.
Jako całość PRy nadal mają straty, które imho byłyby WIĘKSZE gdyby nie iR.
(które pokrywają według dawnych wypowiedzi PR koszty zmienne uruchomienia pociągu czyli sam fakt, że pociąg jedzie zamiast stać w krzakach)
Poza tym na pewno NIE WSZYSTKIE inter regio są dochodowe (i tu raczej bym się spodziewał, że niestety dochodowe sa te na np. CMK, ale juz niekoniecznie jest tak dobrze z takimi jak iR Szyndzielnia czy iR Giewont, które z resztą mają bardzo przycięte terminy kursowania - by na nich nie tracić.)
Tak więc NIE DA się nagle uruchomić wielkiej siatki interREGIO które dotrą w każdy zakątek Polski. NIKT tak nigdy nie twierdził, że to jest mozliwe.
Nikt nigdy nie mówił o "krociach" a jedynie o tym, że na ich uruchomieniu nie tracili.
Jako całość PRy nadal mają straty, które imho byłyby WIĘKSZE gdyby nie iR.
(które pokrywają według dawnych wypowiedzi PR koszty zmienne uruchomienia pociągu czyli sam fakt, że pociąg jedzie zamiast stać w krzakach)
Poza tym na pewno NIE WSZYSTKIE inter regio są dochodowe (i tu raczej bym się spodziewał, że niestety dochodowe sa te na np. CMK, ale juz niekoniecznie jest tak dobrze z takimi jak iR Szyndzielnia czy iR Giewont, które z resztą mają bardzo przycięte terminy kursowania - by na nich nie tracić.)
Tak więc NIE DA się nagle uruchomić wielkiej siatki interREGIO które dotrą w każdy zakątek Polski. NIKT tak nigdy nie twierdził, że to jest mozliwe.
2015-04-22 13:34:47 Autor: Kflik
---.60.129.178
"manipulacjom"
2015-04-27 20:39:26 Autor: tise
---.free.aero2.net.pl
UTK nakazalo opróżnienie torow na grupie postojowej A we Wrocławiu ze wzgledu na stan technczny
2015-07-07 16:06:59 Autor: ~
---.static.tvk.wroc.pl
W opróżnieniu grupy postojowej A ma interes właściciel torów - stąd naciski na IC, żeby zrobiło porządek. Cała ta grupa postojowa ma być rychło wynajęta Kolejom Dolnośląskim, czym raczyli się jakiś czas temu "pochwalić" w komentarzach na oficjalnym profilu Fb.
Przetargi

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |