Partnerzy serwisu:

Koleje Śląskie na małym plusie

Koleje Śląskie 14.10.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-14 15:50:11 Autor: Kflik
---.60.129.178
Nie powinno się mówić o plusie jeśli jest dotacja.

"dotacja plus wpływy z biletów pokrywają koszty i jeszcze trochę zostaje"
2015-10-14 16:07:43 Autor: Puk
---.centertel.pl
Na trasie Częstochowa-Katowice i Bielsko-Katowice podróżnych jest tak dużo bo nie ma alternatywnej komunikacji. Z Rybnika do Katowic część pasażerów odbierają busy Intera. A linie do Krakowa, Oświęcimia czy Lublińca są w fatalnym stanie. Koleje Śląskie bardziej powinne zadbać o kierunek rybnicki - tam dałoby się przywrócić kolei wielu ludzi którzy odeszli od pociągów w czasie remontu linii bądź na autostrady bądź na busy. Poza tym Koleje Śląskie istnieją już 4 lata, a w ogóle nie zależy im na rozwoju taryf i ofert. Nie zależy im na integracji taryfowej i współpracy z innymi organizatorami publicznej komunikacji.
2015-10-14 21:46:32 Autor: sb
---.dynamic.chello.pl
wystarczy wprowadzic co dwie godziny pociagi Czestochowa-Katowice-Raciborz i wroca ludzie
2015-10-14 23:26:11 Autor: Paulla
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
TAK ? KATOWICE- BIELSKO BIAŁA- ŻYWIEC- ZWARDOŃ NAJPOPULARNIEJSZA LINIA????

To dziękujemy Wam Koleje Śląskie za docenienie i nie powiększenie liczby pociągów !!!! Daliście tylko na Częstochowa- Katowice-Gliwice więcej pociągów!!! Super... To chociaż przesuńcie pociąg z Bielsko-Biała Gł o 13:44 na 14:20 (dla ludzi z 1 zmiany) i wydłużcie go do Zwardonia ! Nie czaje jak może Wam tak nie zależeć na klientach :/ jadąc o 14:44(pociąg już do Zwardonia) z Bielsko Biała Gł nie ma gdzie siąść...
2015-10-15 02:06:06 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
A po co puciongi dla "przedsiębiorczych" górali? Przeciez do Zwardonia z małym wyjatkiem (obejscie Węgierskiej Górki) mozna dojechac droga ekspresowa S69, z czego do Żywca włącznie dwie jezdnie - zdecydowanie szybciej, niz puciongiem. No tyle ze za paliwo trzeba juz zaplacic, a puciongiem od Żywca w kierunku Zwardonia jedzie sie za darmo, dlatego niektórzy górale preferują ten środek transportu kosztem dluzszej jazdy (40 minut samochodem z BB do Zwardonia VS 1,5h-2h puciongiem KŚ.
Ja znam rozwiazanie tego problemu: rewizja granic woj. śląskiego. Niech Małopolska Zachodnia ze Zwardoniem, Żywcem trafi do woj. małopolskiego, wtedy puciongi poza granice Kśięstwa Śląskiego nie bendom miały sensu ekonomicznego, ucieszy sie tez małopolski marszałek, ze nie bedzie dopłacał do jakiejs zdezelowanej kolei, a lokalne firmy buszowe odprowadzą podatki.
2015-10-15 04:00:05 Autor: mobilna
---.146.129.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Lokalne firmy busowe nie pozwalają na wożenie kolejarzy za darmo. Trzeba kupić bilet jak każdy inny obywatel i w busie nie jest się pasażerem pierwszej kategorii, nie ma służbówek, bus nie pojedzie o 3 w nocy dla paru kolejarzy... Linia na Zwardoń dla drużyn nie wywodzących się z PR to prawdziwa gehenna, lepiej wieźć kiboli niż góroli spod Zwardonia.
2015-10-15 06:55:42 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
Celem KŚ powinna być pełna integracja z komunikacją miejską GOPu, a jak na razie tego nie ma... Zresztą nie widać żadnych przesłanek, żeby to miało kiedykolwiek wyglądać taryfowo tak, jak w Warszawie.

Warszawa dla mnie jest wzorem do naśladowania jeśli chodzi o integrację taryfową. Właśnie dlatego tam jest najwięcej pasażerów w pociągach, bo mają pełny, nieograniczony wybór za przystępną cenę.
2015-10-15 08:27:28 Autor: Kflik
---.60.129.178
no, nie tylko.

Warszawa ma duże korki.
GOP nie.

Warszawa ma jedno centrum - ludzie podróżują w jednym kierunku do pracy,
w GOP jest to bardziej rozbite co ułatwia przemieszczanie się.

Warszawa ma linie kolejowe w dobrym stanie,
w GOP na wielu dojazdowych do Katowic jedzie się bardzo wolno a pociągów jest bardzo mało.
2015-10-15 09:14:03 Autor: robert.
---.dynamic.chello.pl
Towarzystwo z Rybnika ma linię do Zwardonia gdzieś. Oni sobie grzecznie jeżdżą na siedząco, a na Bielsku ludzie tłoczą się po 300 osób w 3 wagonach.
2015-10-15 09:57:56 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Takie są koszty cywilizacji. Z Bielska do Katowic nie ma busów, więc trzeba jechać na stojonco w puciongu, tak jak w Czechach i Niemczech. Z Rybnika som busy do Katowic, wienc jeździ sie na siedzonco.
2015-10-15 15:08:08 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-10-15 16:41:33 Autor: Olza 1970
---.centertel.pl
Niemal takie same dane oznaczają zastój, a nie zmierzanie we właściwym kierunku.
Zastój rozkładowy, zastój taborowy i zastój taryfowy.
2015-10-15 17:26:58 Autor: Paulla
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
S69?! NIE WSZYSTKICH STAĆ NA JAZDĘ SAMOCHODEM, NIE KAŻDEMU SIĘ OPŁACA... To jest pole do popisu dla Kolei Śląskich jeśli widzą, że na pewnych liniach jeździ najwięcej pasażerów CZYLI "może powiększając odpowiednio ilość pociągów, zwiększymy ilość pasażerów "!!!

Busy są zapchane i niepunktualne, chodzi tu o transport kolejowy ROZWIJAJMY GO, SYNCHRONIZUJMY, ULEPSZAJMY !!! Co za średniowiecze w tym Rybniku zamiast iść do przodu z kolejami to stoicie i nie walczycie nawet o swoje...
2015-10-15 18:06:19 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Kto wydaje pozwolenia , na przewozy busami , i gdzie przechodzą przeglądy te trupy stare ? Bo z tego jak widzę czym się ludzi przewozi w tych blaszakach to przeczy jakimkolwiek przepisom drogowym .
-zdezelowane stare samochody .
-brak w większości pasów bezpieczeństwa
-kopcą bardziej jak autobusy .

Minusy busa , brak możliwości przewozów nart , wózków dziecięcych , rowerów , ciasnota między fotelami głowami za niskie głową człowiek uderza w dach , okropnie się wsiada . Ograniczona możliwość przewozu osób , nie raz ludzie na przystankach nie mogą wsiąść z braku miejsca .

Nie widzę żadnych zalet busa co innego cywilizowany autobus czy pociąg .Na pociąg i PKS człowiek zawsze może liczyć , mnie życie miłe wiec wybieram bezpieczną kolej .
2015-10-15 18:28:12 Autor: zdziwiony
---.adsl.inetia.pl
Przewoźnik bez własnego zaplecza technicznego i nie dbający o stan np. czystości eksploatowanego przez siebie taboru powinien być na "znacznie większym plusie".

Czyli różowo nie jest.
2015-10-15 19:01:20 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
No to jak wybierasz kolej to jedź na stojonco.
2015-10-15 19:22:08 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
W busach zawsze stałem , więc mogę stać w pociągu przynajmniej jest przestrzeń . W poprawnej ortografii piszę się stojąco ;-) a nie stojonco proszę pana ;-)
2015-10-15 19:50:35 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Tak tak, przestrzeń w puciongu zapchanym rowerami, nartami, wózkami dziecięcymi, inwalidzkimi, bo teraz panuje jakas durna moda, zeby z rowerem pchać sie do puciongu albo komunikacji miejskiej, zeby sobie pojezdzic kilka kilometrow po lesie. A juz najlepsi sa tacy co pchaja sie z rowerem do takiego wagonu przedzialowego, typu przykladowo 111A
2015-10-15 20:15:33 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Komunikacja ma służyć wszystkim , bo każdy ma prawo do transportu ,Niepełnosprawny , matki z dziećmi , ludzie jadący w celach turystycznych z nartami , i tacy co jadą z rowerami . Busy degradują komunikacje i wykluczają inwalidów , turystów z plecakami , z rowerami , matki z wózkami itd . Transport ma służyć wszystkim , A Busy nie są to tego przeznaczone i ograniczają ludzi . Kolej musi istnieć i kolej ma być dla każdego człowieka i dla każdej grupy i bardzo dobrze ze coraz więcej osób moich znajomych to zrozumiało i przesiadło się z kartoflobusów do pociągu .
2015-10-15 20:58:35 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Tak, tak, transport jest dla wszystkich, szczegolnie tych, co zostaja na peronie, bo puciong (szynobus + jeden wagon "bonanza" - typowy dla linii helskiej) zapchany 20-30 rowerami i wózkami dzieciecymi. Bo tak wlasnie kolej oddzialuje na ludzi - rozbestwia ich, sprawia ze staja sie roszczeniowi, bez wyobrazni i nie patrza dalej niz poza czubek wlasnego nosa.
W buszach nie ma miejsca na tego typu fanaberie, w buszie zadna kierownica roweru nie bedzie sie wrzynała w cztery litery, a jakis plecak tarasujacy przejscie wyzwoli agresje tłumu. W buszach ludzie ucza sie prospołecznych zachowań, optymalizacji przy pakowaniu sie, zabierania tylko niezbednych rzeczy. W buszie trudno o patologie typu: dwie osoby w 8 osobowym przedziale, zasloniete zaslonki i spia sobie wygodnie niczym w kuszetce, podczas gdy reszta w tłoku podrozuje w WC, bo na korytarzu juz nie ma miejsca.
Jest w Polsce wiele miejscowosci, gdzie kolei nie ma, nigdy nie bylo i nigdy juz nie bedzie, a za transport publiczny robi jeden autosan H9 na dobe, bo nawet busza nie ma - i to uczy pokory, a nie hipsterskiego wozenia roweru.
Rower jest po to, zeby nim jezdzic. Wsiadac z rowerem do srodka komunikacji to tak samo, jak gdyby kupic sobie buty i nosic je przewieszone na szyji i chodzic boso.
2015-10-15 21:13:58 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
To jezdzij człowieku tam gdzie nie ma kolei swoim trupem . Ciekawe jak 300 osób zmieścisz do blacho smroda ! Kolej nie truje środowiska , ja twój złom , a niebawem zmienią się przepisy , bo UE będzie się za to brało i będziesz mógł swoim złomem kartofle i kapustę wozić a nie ludzi . Do przewozu ludzi są autobusy przystosowane do tego i pociągi , a nie blaszak !!!
2015-10-15 21:19:22 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Buszy to bardzo ekologiczny srodek transportu. W skrócie: zajmuje tyle miejsca, co dwie osobowki, ale wiezie juz 30 i wiecej osob, przy spalaniu niewiele wiekszym niz w terenówce, no w terenie górskim czy pagórkowatym juz nieco więcej. Gdybys obliczył stosunek zuzytego paliwa na pasazerokilometr, to wychodzi nieporownywalnie korzystniej niz typowy samochod osobowy czy spalinowy autobus szynowy, o dziwactwach typu lokomotywa + jeden wagon nie wspominajac.
Przypominam skad bierze sie energia elektryczna w Polsce: w ponad 90% ze spalania węgla w elektrowniach węglowych, przy sprawnosci 30-43%.
Ekologiczne jak a.
2015-10-15 21:33:51 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Tylko pomyśl człowieku ile ludzi ma prace na kolei , ile ludzi przez to pracuje w nastawniach ,przy naprawach pociągów lokomotyw , wagonów ,remontach torowisk itd ile grup jest tym związane dzięki temu nie ma bezrobocia , Elektrownie , górnicy itd to wszystko jest powiązane z sobą . Kogo chcesz wozić jak tych grup nie będzie pomyśl zanim coś napiszesz , myślisz tylko o sobie i pod siebie człowieku .Trzeba myśleć przyszłościowo rozwijać się a nie zwijać nasz kraj to nie Bangladesz . Oceniłeś się właśnie pokazuje to jakie masz podejście do społeczeństwa .
2015-10-16 13:13:20 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Każdy ma prawo do transport - dokładnie. Każdy ma prawo do transportu a nie tylko ten co mieszka przy dworcu kolejowym. Natomiast nasi marszałkowie ładują dotacje tylko w kolej regionalną zamiast podzielić tą dotację między kolej, PKSy i busy w zależności od liczby pasażerokilometrów.
Wyniki przewozowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony