Partnerzy serwisu:

Koleje Mazowieckie unieważniły przetarg na przeglądy i naprawy swoich Elfów

ms, Rynek-Kolejowy.pl 11.01.2016 248

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-11 09:10:59 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
PESA szuka teraz jeleni, którzy zasponsorują jej kary za Karpie, Gamonie i tzw. tramwaje.
2016-01-11 09:28:30 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
albo Pesa albo krzaki -tak to wygląda
2016-01-11 09:45:14 Autor: alojz
---.dynamic.gprs.plus.pl
To żenujące ze KM nie potrafią wykonać we własnym zakresie przeglądów P1 i P2.
2016-01-11 09:45:29 Autor: alojz
---.dynamic.gprs.plus.pl
To żenujące ze KM nie potrafią wykonać we własnym zakresie przeglądów P1 i P2.
2016-01-11 10:17:23 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Dlaczego od razu nie wydłużą tych jednostek z 4 do 5 członów :(((
2016-01-11 10:47:12 Autor: p
---.sferia.net
bardzo prosty powód braku wydłużenia przy tej okazji. Ten przetarg będzie finansowany ze srodków własnych(logiczne) a wydłużenie elfów to projekt dofinansowany z UE
2016-01-11 11:10:39 Autor: TomTom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten przetarg pokazuje, że własne utrzymanie P1-P2 to mus.
SKM Warszawa za 13 P4 swoich 27WE i do tego P3 11 z nich zapłaciła 51 baniek, czyli całkiem uczciwą, akceptowalną cenę. Wychodzi z tego, że P4 27WE kosztuje ok. 3,5 mln zł. P3 ok. 0,5 mln. Przez analogię, rewizja mazowieckich elfów(są 2 człony krótsze) powinna kosztować 2,3-2,5 mln (czyli standard, jeśli chodzi o nowoczesne EZT). Razem 40 mln zł. Jeśli dorzucimy do tego P3 co ok. 13 miesięcy, czyli wykonanie na każdym z Elfów jeszcze dwóch P3, dostajemy cenę 16 mln zł za te dwa P3/skład, czyli razem ok. 56 mln zł. Resztę kosztuje serwis i utrzymanie przez 4 lata.
2016-01-11 11:14:56 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
U pesy trzeba kupować wraz z góry ustaloną obsługą na 30 lat, inaczej polegnie się finansowo na przetargach dodatkowych...
2016-01-11 13:23:36 Autor: ep40
---.19.245.33
O co chodzi z tym, że KM dostały dofinansowanie na 10 Flirtów? Zakup kolejnych 10 sztuk?
2016-01-11 13:46:37 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Ale są plany żeby je wydłużyć do 5-ciu członów?
2016-01-11 15:30:11 Autor: niedasie
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mając zaplecze i ludzi zlecać P1 i P2 na zewnątrz... Typowe dla firm kolejowych - nic nie robić, wszystko zlecić. Czysta sytuacja w papierach, brak problemów.
2016-01-11 20:41:24 Autor: Ks
---.95.94.177.milenium.jotanet.pl
Ciekawe gdzie Koleje Śląskie wyślą na przeglądy swoje elfy
2016-01-11 21:05:20 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post analityk kuuper van basten:
"U pesy trzeba kupować wraz z góry ustaloną obsługą na 30 lat, inaczej polegnie się finansowo na przetargach dodatkowych..."
To tak jak drukarka atramentowa za 99, a komplet tuszy za 250.
A uwaga bardzo słuszna. Ale teraz chyba wszyscy tak robią.
Dochodzi jeszcze prawo do wykonywania napraw - znaczy
prawo dostępu do dokumentacji technicznej.
2016-01-11 21:06:30 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post yeti:
"Ale są plany żeby je wydłużyć do 5-ciu członów?"
Kiedyś były, ale ucichło.
2016-01-12 13:38:13 Autor: Hilary
---.126.37.44
Z SKM się dogadali to i z KM się porozumieją.
Pesa
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony