Partnerzy serwisu:

Koleje Mazowieckie inwestują w instalację anty-oblodzeniową

Rynek Kolejowy 24.11.2014 143

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-11-25 00:53:19 Autor: paf
---.dynamic.chello.pl
Co z tego, że pociąg będzie odlodzony, skoro trakcja już nie? Praktyka minionych lat wskazuje, że jedyną stosowaną metodą odladzania trakcji jest ręczne skuwanie lodu przez panów z młoteczkami. O kontrolowanych przepięciach sieci, których nauczano w podręcznikach z lat 70-tych, skutecznie zapomniano. Więc jak będzie lód, to i tak nic poza spalinówką nie pojedzie (o ile wcześniej uziemione składy elektryczne nie zablokują torów, he he).
2014-11-25 07:46:20 Autor: y
---.opera-mini.net
Zapomnieliscie napisac o najwazniejszym - co to za "system antyoblodzeniowy" i na czym polega...
2014-11-25 08:26:24 Autor: żuczek malinowy
---.dynamic.chello.pl
Artykuł o niczym, brak najważniejszej informacji co to za system?????
2014-11-25 09:15:17 Autor: michmu
---.114.160.156.netia.pl
grzejnik podłogowy?
2014-11-25 21:56:28 Autor: mk
---.unknown.vectranet.pl
Grajda z Piechocińskim będą rozgrzewać podwozia....
2014-11-26 11:25:17 Autor: Czyt
---.nitka.net.pl
A co z pomysłem kruszenia lodu na trakcji, z pomocą ultradzwięków?
2014-11-28 10:11:12 Autor: TIMON
---.static.chello.pl
Co do bezpieczeństwa się nie wypowiadam, "wzrost.. punktualności" to chyba jakiś ponury żart. Aby "coś" wzrosło, to to "coś" musi najpierw istnieć! Polecam Zarządowi KM lub autorowi informacji podróż KM na trasie Grodzisk Maz W-wa w dowolnym kierunku i o dowolnej godzinie i skonfrontowanie godzin odjazdu, przyjazdu czy czasu przejazdu z deklarowanymi przez KM. Wtedy takie głupoty, ocierające się o bezczelność nie byłyby wypisywane.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony