Partnerzy serwisu:

Koleje Duńskie przymierzają się do dużych inwestycji taborowych

Global Rail News/lp, Rynek Kolejowy 28.08.2014 203

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-08-28 11:59:13 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Spodziewajmy się zatem masowego wycofania duńsko-niemieckiego złomu DUEWAG/Schandia MR/MRD, który masowo przyjedzie do Polski, do Arrivy Rail Polska. U Duńczyków następuje elektryfikacja szlaków a u nas na odwrót - vide Mścice - Mielno Koszalińskie, Bielsko Biała - Cieszyn, Trzebinia - Wadowice, Sieldlce - Mordy. To niektóre przykłady ze szlaków PKP. Ze szlaków przemysłowych: Kotlarnia - Boguszowice, Kotlarnia - Kopalnia Makoszowy, Jęzor Centralny JCA - Wujek - Maciej (z jednoczesną likwidacją części infrastruktury), JCA - Siemianowice- Barbara (jak w przypadku Macieja), JCA - Ciężkowice - Trętowiec, JCC - Kosztowy - Hołdunów. Jeśli o jakiejś linii zapomniałem piszcie.

Niemniej i tak wyjdzie na to, że Polska będzie złomowiskiem Europy.
Maciej G
2014-08-28 13:00:45 Autor: DRaj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ceny paliw podlegają znaczącym wahaniom a w Danii w chwili obecnej trwa proces wymiany generatorów farm wiatrowych, te nowe mają zazwyczaj więcej niż 2 MW (te starsze kilkunastoletnie mają zwykle ... 0,5 MW), widać więc że będzie na to zbyt tym bardziej że w Danii, zwłaszcza na Jutlandii wiatr jest zawsze; dotąd duńska kolej w praktyce nie była zelektryfikowana poza linią magistralną z Kopenhagi przez Padborg do Flensburga i węzłem kopenhaskim; do ponad 300 tys. Aarhus jak i rozległych części półwyspu jutlandzkiego elektryfikacja dotąd nie dotarła;
przyczyną tego były ... obawy przed Niemcami i ich potęgą stąd chodziło o nieułatwianie komunikacji z południową częścią półwyspu należącą do Niemiec (o tym w prywatnych rozmowach Duńczycy mówią, zresztą patriotyzm duński i przywiązanie do ich flagi która wisi na bardzo wielu domach w postaci długiego proporca-szarfy widać tam gołym okiem; byłem - widziałem !)
2014-08-28 14:39:38 Autor: Eurotram
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To,że będą elektryfikować Aarhus,to było wiadome od pewnego już czasu... tak samo jak to,że na ową decyzję pewien wpływ mają własnie składy IC4. Nie zdziwię się jak się okaże,że wśród tych 2-3 typów taboru kolejowego (do których ma być zredukowany ilostan taborowy DSB) nie znajdzie się miejsce dla składów Ansaldobreda ;)
2014-08-28 17:02:47 Autor: fan
---.opera-mini.net
Duńczycy ze swoim poziomem życia dobrze przymierzają się.
2014-08-31 08:20:05 Autor: zatruty spalinami arrivy
---.telsten.com
Tak, na pewno złom kupi Avvaria, przeklęte kujawsko-pomorskie, skansen Europy
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony