Partnerzy serwisu:

Koleje Dolnośląskie przewiozły o milion pasażerów więcej niż rok temu

inf. prasowa 25.07.2017 45

Koleje Dolnośląskie przewiozły o milion pasażerów więcej niż rok temu
Fot. KD
Przez pierwsze sześć miesięcy 2017 roku Koleje Dolnośląskie przewiozły milion pasażerów więcej niż w analogicznym okresie rok temu. To nowy rekord regionalnego przewoźnika.
Od stycznia do czerwca bieżącego roku Koleje Dolnośląskie przewiozły ponad 4,5 miliona osób. W porównaniu do 2016 roku liczba ta wzrosła prawie o milion. To najlepszy wynik w historii spółki i potwierdzenie zwiększającej się popularności regionalnego przewoźnika wśród pasażerów. Na przestrzeni ostatnich trzech lat liczba osób korzystających z usług spółki zwiększyła się aż o 162% – podaje przewoźnik.

– Bardzo nas cieszy, że zainteresowanie usługami Kolei Dolnośląskich stale rośnie. Cały czas się rozwijamy i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom podróżnych. Kupujemy nowoczesne pociągi i uruchamiamy nowe, także zagraniczne połączenia, dzięki czemu pasażerowie mogą w komfortowy sposób docierać w interesujące ich miejsca – podkreśla Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich.

Duży postęp Koleje Dolnośląskie odnotowały również w przypadku liczby przejechanych kilometrów. W pierwszym półroczu pociągi regionalnego przewoźnika pokonały 3,5 mln km – to blisko dwa razy więcej niż przed trzema laty. Znaczny wzrost spółka zanotowała także w liczbie biletów rozdystrybuowanych we własnych kanałach sprzedaży. Przez pierwsze sześć miesięcy sprzedało się ich 1,7 miliona, co daje prawie trzysta tysięcy więcej niż w poprzednim roku.

– Staramy się jak najbardziej ułatwić pasażerom proces kupna biletów, dlatego dystrybuujemy je w wielu różnych kanałach – kasach dworcowych, u konduktorów czy w Biurach Obsługi Klienta. Jesteśmy także otwarci na nowe możliwości, dzięki czemu od ponad roku bilet można nabyć także przez aplikację SkyCash. Ponadto przez kilka miesięcy testowaliśmy znane z komunikacji miejskiej automaty, które pozwalają szybko kupić bilet bez konieczności szukania obsługi pociągu. Podróżnym takie rozwiązanie bardzo przypadło do gustu – dodaje Piotr Rachwalski.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Wyniki przewozowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony