Partnerzy serwisu:

Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro

Witold Urbanowicz 21.09.2016 234

arrow
arrow
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Siemens Desiro dla Kolei Austryjackich fot. WU
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Koleje Austriackie otrzymają trzydzieste Desiro
Podczas targów Innotrans Siemens przekazał uroczyście Innotrans Kolejom Austriackim OBB trzydziesty pociąg ze stu zamówionych przez spółkę. Dostawy składów przeznaczonych zarówno dla ruchu regionalnego, jak i miejskiego rozpoczęły się pod koniec 2015 r. i potrwają jeszcze półtora roku.
Kontrakt na dostawę ezt-ów dla OBB ma już długą historię. Siemens otrzymał zlecenie już w kwietniu 2010 r., ale dopiero w marcu 2013 r. zawarto kontrakt na dostawę stu pociągów Desiro ML. Zgodnie z nim 31 składów trafi do Wiednia i Dolnej Austrii, gdzie będą obsługiwać ruch podmiejski, natomiast pozostałe pociągi są przeznaczone do obsługi ruchu regionalnego Dolnej Austrii (35), Górnej Austrii (17) i Styrii (18). Wartość umowy sięga 550 mln euro.

Większość produkcji końcowej odbywa się w zakładach OBB w Austrii. Wózki dostarcza natomiast zakład Siemensa w Graz. - Dzisiaj pokazujemy trzydziesty pociąg ze stu, które z przyjemnością dostarczamy Kolejom Austriackim OBB. To bardzo udany projekt - komentuje Jochen Eickholt, szef działu Mobilność w Siemensie.

W miejskiej i podmiejskiej wersji Desiro przewidziano 244 miejsc siedzących, natomiast w pociągu regionalnym - 259 miejsc. Dużo uwagi poświęcono kwestii komfortu pasażerów. - Pociąg wyróżnia wnętrze. Mamy inne siedzenia i zupełnie inne podejście do przestrzeni pasażerskiej. To szerokie przejścia, szerokie drzwi, które wpływają na czas wymiany pasażerów - podkreśla Eickholt. Przewidziano regulowane siedzenia z podóżkami, gniazdka, stoliki. Pociąg podmiejski ma sześć par drzwi, natomiast regionalny - cztery.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
InnoTrans 2016
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony