KM szuka komunikacji zastępczej na „siódemkę". Stawia na jakość
Jakub Madrjas ⚫ 26.04.2017 ⚫
226

Stacja GarwolinFot. Prajar90, CC BY-SA 3.0
Koleje Mazowieckie ogłaszają przetarg na usługi autobusowego przewozu osób w ramach zastępczej komunikacji autobusowej na odcinku Garwolin – Dęblin. Cena stanowi tylko 54 procent kryterium wyboru wykonawcy.
Ogłoszenie o przetargu ukazało się już w biuletynie przetargowym, wkrótce powinno się też pojawić na stronach Kolei Mazowieckich. Spółka szuka przewoźnika autobusowego na okres od czerwca do 9 grudnia 2017 roku.
Zamawiający wymaga świadczenia usług przy wykorzystaniu co najmniej piętnastu autobusów o długości od 11,5 do 15,5 metra, nie starszych niż wyprodukowane w 2003 roku – w tym trzech pełniących funkcję rezerwy czynnej oraz jednego spełniającego funkcję autobusu wspomagającego i/lub rezerwowego. Co najmniej siedem autobusów ma być niskowejściowych i/lub niskopodłogowych.
Postępowanie jest o tyle ciekawe, że cena stanowi tylko 54 proc. wagi przy ocenianiu ofert. Prawie równie ważne są kryteria jakościowe: czas podstawienia autobusu wspomagającego i/lub rezerwowego, dostępność miejsc siedzących w autobusach niskopodłogowych i/lub niskowejściowych, wyposażenie autobusów w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej oraz w monitoring wizyjny, objęcie autobusów systemem zarządzania flotą oraz w urządzenia blokady alkoholowej.
Przed tygodniem Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg, w którym poszukują przewoźnika, który obsłuży odcinek z Dęblina do Lublina. W innej części kraju trwa natomiast przetarg na zapewnienie komunikacji zastępczej dla pasażerów Kolei Wielkopolskich podczas zamknięcia linii E20.
Więcej na temat modernizacji linii nr 7 można przeczytać w tym wątku.
Zamawiający wymaga świadczenia usług przy wykorzystaniu co najmniej piętnastu autobusów o długości od 11,5 do 15,5 metra, nie starszych niż wyprodukowane w 2003 roku – w tym trzech pełniących funkcję rezerwy czynnej oraz jednego spełniającego funkcję autobusu wspomagającego i/lub rezerwowego. Co najmniej siedem autobusów ma być niskowejściowych i/lub niskopodłogowych.
Postępowanie jest o tyle ciekawe, że cena stanowi tylko 54 proc. wagi przy ocenianiu ofert. Prawie równie ważne są kryteria jakościowe: czas podstawienia autobusu wspomagającego i/lub rezerwowego, dostępność miejsc siedzących w autobusach niskopodłogowych i/lub niskowejściowych, wyposażenie autobusów w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej oraz w monitoring wizyjny, objęcie autobusów systemem zarządzania flotą oraz w urządzenia blokady alkoholowej.
Przed tygodniem Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg, w którym poszukują przewoźnika, który obsłuży odcinek z Dęblina do Lublina. W innej części kraju trwa natomiast przetarg na zapewnienie komunikacji zastępczej dla pasażerów Kolei Wielkopolskich podczas zamknięcia linii E20.
Więcej na temat modernizacji linii nr 7 można przeczytać w tym wątku.
Komentarze:
Inwestycje liniowe

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |