Partnerzy serwisu:

Kłopotów z taborem w Intercity ciąg dalszy

Rynek Kolejowy, 14 sierpnia 2009 14.08.2009 9

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2009-08-14 07:44:36 Autor: cichy
---.ptvk.pl
CARGO ? jeszcze pare miesiecy .........?
2009-08-14 10:56:20 Autor: and
---.nj.pl
te usterki w dziewiątkach to pękanie osi
2009-08-14 12:05:27 Autor: aleksy
---.sptelek.com.pl
Ewidentne zaniedbania spółki PKP INTERCITY! WSTYD!
2009-08-14 12:43:57 Autor: Voyager
---.olsztyn.vectranet.pl
Do naprawy powinien trafić równiez Pan Ney...
2009-08-14 13:32:02 Autor: trakcyjnik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"Dziewiątkami\", czyli elektrowozami EP 09 powinna zając się prokuratura. Lokomotywa ta ma wadę konstrukcyjną układu przeniesienia napędu zagrażającą bezpieczeństwu ruchu pociągów. Kodeks karny w tej sytuacji przewiduje:

Art. 174. § 1. Kto sprowadza bezpośrednie niebezpieczeństwo katastrofy w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
§ 2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

Lokomotywy EP09 produkowano w latach 1986-1997. O wadzie konstrukcyjnej zagrażającej bezpieczeństwu ruchu pociągów władze PKP wiedziały nieomal od początku jej eksploatacji. Nie wyegzekwowano od producenta zmian konstrukcyjnych pozwalających wyeliminować zagrożenie a koszty doraźnych napraw i kosmetycznych zmian konstrukcji, które nie wyeliminowały przyczyny ponosiła PKP a potem powstałe z niej spółki. Obecny zarząd PKP Intercity SA ma tego pełną świadomość.
2009-08-14 15:04:34 Autor: mm
---.internetdsl.tpnet.pl
Oczywiście .że braki taborowe to zaniedbanie PKP IC. Ney porównuje czas wakacji do żniw.Tylko IC
jest totalnie nieprzygotowana.Otrzymała darmowe wagony i lokomotywy,ale nie miał kto zadbać aby
mogły jeździć.Dlaczego podobnych problemów nie było w ubiegłym roku?Nikt pociągów nie zastępował autobusami.Jeździły specjalne pociągi kolonijne.
Pan Ney tłumaczy ,że nie opłaca się utrzymywać wagonów na letnie żniwa.Idąc tym tokiem rozumowania, rolnikowi nie opłaca się kupować i utrzymywać przez cały rok kombajnów,żniwa trwają tylko kilka dni w roku,potem maszyna stoi nie wykorzystana. Lepiej kupić kosę a najlepiej nie siać i wyciągać rękę do państwa o dotacje.
2009-08-14 15:59:30 Autor: ney kapuściński
---.internetdsl.tpnet.pl
Ĺťebrak wyciąga rękę po wsparcie,a obecne PKP IC
rodem z PKP PR stosuje żebraczą metodę szantażu.Dajcie bocofniemy pociągi.Tylko tyle potrafią ci nędznicy...brać nie dając nic w zamian!Wszelkie dotacje to marnowanie publicznych pieniędzy!I tak wagony będą oczekiwać na rewizje,przemalowane loki defektować, a pociągi znikać z rozkładów.
I tak będzie na naszej kolei dopóki za brak wyników nie poleci z górnej półki kilka \"kapuścianych głów\"
2009-08-14 16:10:15 Autor: przedsiebiorca
---.unknown.uunet.be
co nie bardzo rozumiem problemu z tymi EP09. Powiedzcie gdzie jest UTK, CNTK , i im podobni??? Przeciez co do dopuszczen maszyn prywatnych podmiotow maja niekonczaca sie liste pytan i usterek. Wiec kto dopuscil EP09 do ruchu??
2009-08-14 17:32:07 Autor: cargus
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
w/s CARGO - jeszcze dlugo dlugo nie...................starczy ci zycia by doczekac
2009-08-14 22:20:39 Autor: obserwator
---.236.0.201
Biuro Obsługi Trakcyjnej PKP Intercity do odstrzału. Za co biorą pieniądze ci dyrektorzy, którzy w nim siedzą? A stołek Dyrektora Biura pewnie trzymają dla Magdaleny Klimczuk?
2009-08-14 23:25:50 Autor: Klient wewnętrzny
---.aster.pl
W Biurze urzędasy obrabiający tylko papiery - pismo, tabelka, pismo, tabelka - i nic z tego nie wynika. Zbierają informację z terenu i nie wiedzą do czego te informacje słuzą. Nie potrafią identyfikować problemów nie mówiąc o ich rozwiązywaniu. Wyrzucone pieniądze na wynagrodzenia.
2009-08-15 02:24:07 Autor: Krakow Biezanow.
---.dsl.emhril.sbcglobal.net
Dzis już się nie naprawia, a leczy za tanie pieniadze.Lokomotywy nie maja stalych obsad. Każdy jezdzi przypadkowo na danej lokomotywie i nie dba. 27 lat, od 1964 roku, przejeździłem na lokomotywie, Angliku EU 06-15. Pewnie nikt mi nie uwierzy, ze przez te 27 lat jazdy, tylko 3 usterki wystąpiły, ze nie moglem dalej prowadzic pociągu, i wracałem do Krakowa już jako lok. Szkoda, ze po wypadku jaki miałem, na przejezdzie z ciężarówka poszla na żyletki.

Maszynista Emeryt z Krakowa u syna w Chicago
2009-08-15 06:24:02 Autor: Outsider
---.net.stream.pl
Ĺťyczymy jak najszybszego upadku firmy i prywatyzacji. Może nowi właściciele zorganizują ten burdel (intercity) jak się należy!!!
Pracownicy IC na to \"precz z prywatą\" .... czemu;
bo wtedy trzeba będzie coś robić a nie ściemniać!
Pokomunistyczni kierownicy i cała reszta kałmuków pójdzie w odstawke....
2009-08-15 10:06:20 Autor: Klient wewnętrzny
---.aster.pl
Outsider: 100% racji.
2009-08-15 14:39:13 Autor: Iryt
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaka prywatatyzacja? , a kto zapewni utrzymanie watahaom oligarchów i działaczy związkowych, w większości nierobom,kręcącym \"lody\" i wyprowaqdzającym kasę ze Spółek kolejowych za przyzwoleniem rzadzących , przyjrzyjcie się jak wygląda sprawa związków zawodowych w spólkach prywatnych, ich poprostu nie ma prawa tam być, bo to jest zbędny koszt dla spółki.
2009-08-15 16:30:19 Autor: Fiodor
---.17.89.117
Do dziś nie rozumiem sytuacji, jaka panuje z lokomotywami PKP. Odkąd stare PKP rozpadły się na nowe spółki, lokomotywy pozostały w PKP Cargo. W kolejnych latach PKP PR i PKP InterCity zaczęły odkupywać od PKP Cargo lokomotywy do prowadzenia pociągów pasażerskich (jednocześnie wynajmując część na poczet prowadzenia przewozów). Zarówno z wynajmem jak i wykupieniem wiąże się dziwna sprawa przepływu pieniędzy między spółkami, które niegdyś tworzyły całość. Dlaczego nie podzielono taboru zgodnie z przyszłym przeznaczeniem? Przecież te pieniądzemogły posłużyć na zakup nowego taboru. Jedyne, co się zmienia, to makijaż (co przewoźnik, to pojazd bardziej cudacznie wymalowany, mimo że ten sam typ lokomotywy, np. EU/EP 07 - zielone, budynie, denaturaty, w nowych barwach Cargo, w nowych barwach IC), ale to już osobna rzecz...
2009-08-15 16:57:12 Autor: ic-ek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@trakcyjnik.
Ostatnie problemy z EP09 to nie to. Powodem pierwszej i zapewne tej awari (ukręcenie osi) było prawdopodobnie napawanie tej osi. Było to już cytowane w innej wiadomości o awariach w PKP IC. Obie \\\"dziewiątki\\\" wyszły z ZNLE i miały osie chyba z Fabloku. Te osie \\\"jakoś\\\" przeszły badania i odbiory. Jak? To jest właśnie dobre pytanie. Czy można było to wykryć? Na razie jak widzicie nie wiadomo, bo IC dalej ma wiele lokomotyw odstawionych. A przecież w ZNLE nie tylko EP09 się robi. Co z innymi lokomotywami? Na to pytanie nikt nie odpowiedział. Co do braku wagonów, to wina jest zarówno po stronie IC jak i po stronie firm, które ciągną protesty w sprawie wyników przetargów na remonty tych wagonów (startowały m.in Pesa, Newag). Nie dalej jak 2 tygodnie temu o tym było na Rynku.
2009-08-15 20:23:15 Autor: obserwator
---.236.0.201
Zauważcie, że Intercity zupełnie nieźle funkcjonowała jako firma do momentu, kiedy .... nie przyszedł do niej beton ze spółki regionalnej, a wcześniej pan S. , który sprowadził swoich kumpli.
2009-08-15 21:53:10 Autor: bruno
---.kopnet.pl
\"Obserwator\" IC do momenty przejęcia poc. z PR z zapleczem i lok.z cargo zaplezem była spółką pasożytniczą to inni pracowali na jej sukces. Nawet w starym układzie organizacyjnym w oparciu o zaplecze Warszawa Grochów dobowo spółka jest w stanie urochomić ok. 60-80 poc. utrzymując ich jako taki standart.
2009-08-16 09:02:29 Autor: nowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a czy ktos pamieta jak kilka lat temu około 15-20 pośpiechów z najlepsza frekfencja przeniesiono nagle do IC i zrobiono z nich TLK np Gałczynski, Barbakan itp- po co to było?
2009-08-16 17:08:39 Autor: jad
---.lebork.vectranet.pl
IC ma problemy kadrowe osob mających uprawnienia i doswiadczenie w przeswietlaniu osi lokomotyw i wagonow. wielu doswiadczonych z uprawnieniami po podziale trafiło do prywatnych firm kolejowych , przewozow regionalnych i cargo a IC oszczedza na zleceniu przeswietlen osi firmą zewnetrznym. Czy musi dojsc do katastrofy????
2009-08-17 09:39:54 Autor: NET
---.160.241.205
ad; Iryt, w pełni się zgadzam. U tzw. \"prywatnych przewoźników\" m-sta może pracować \"normalnie\" wymiar zmiany roboczej od 20 do 40 godzin, pięć razy w pracy i norma godzin.
2009-08-17 11:36:53 Autor: lex
---.tktelekom.pl
do:obserwator
Nie nalezy sie dziwić, skoro jednym z dyrektorów jest B. Dzieciniak,który jako dyrektor w CM Wrocław przez 10 lat nie potrfił dobrać kadry kierowniczej tylko ciągle ludzi wymieniał. A wymian zrobił klikadziesiąt! teraz uciekł do IC. Poza tym to człowiek kształcony w ZSRR.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony