Partnerzy serwisu:

Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach

inf. pras. 12.04.2019 76

arrow
arrow
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Fot. UTK
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Kampania Kolejowe ABC widoczna w największych polskich miastach
Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań – to tylko kilka z blisko dwudziestu polskich miast, w których pojawiły się billboardy stworzone w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. To kolejna inicjatywa promująca bezpieczeństwo na kolei.
„Przed przejazdem stój, poczekaj, kiedy pociąg mknie z daleka!” – ostrzega z plakatu Rogatek, bohater kampanii edukacyjnej UTK. Jego wizerunek pojawił się na billboardach w kluczowych miejscach dużych miast. Nie bez przyczyny wiele billboardów zostało umieszczonych także w okolicach stacji kolejowych i dworców – tak, by wszyscy w tych miejscach pamiętali o zachowaniu szczególnej ostrożności.

Komunikat w formie billboardów skierowany jest do dzieci oraz ich rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców. Jest jednym ze sposobów edukowania w zakresie odpowiedniego zachowania na drodze i terenach kolejowych. W pierwszej odsłonie billboardy zagoszczą w miastach do końca kwietnia 2019 r.

W ramach „Kampanii Kolejowe ABC” dzieci uczestniczą w interaktywnych zajęciach dotyczących bezpieczeństwa, a w telewizji emitowane są spoty edukacyjne z nosorożcem Rogatkiem. Dostępna jest również gra na smartfony – „Kolejowe ABC”. W aplikacji trwa konkurs, w którym nagrodą jest wyjazd dzieci z wygranej klasy na 5-dniową zieloną szkołę.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony