Partnerzy serwisu:

Jest zgoda MIR na wykorzystywanie większych kontenerów

ew, Rynek Infrastruktury 17.07.2015 112

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-17 12:38:02 Autor: podróżnik
---.internetdsl.tpnet.pl
Z zatem możemy się spodziewać jeszcze większych TIRów i w jeszcze większej ilości na drogach.
Co z tego będą mieli przewoźnicy drogowi? Niższe koszty i więcej zamówień.
Co z tego będzie miała kolej? Nic.
2015-07-17 12:46:59 Autor: fsdgfasgsa
---.mielec.mm.pl
Czytaj Kolego uważniej, te kontenery będą mogły być transportowane po Polsce tylko w relacjach /port terminal kontenerowy/-/terminal kontenerowy/ w Polsce pociągiem i dowóz do klienta tirem.
2015-07-17 20:45:38 Autor: Y
---.gpon.multimetro.pl
A ileż to w Polsce mamy kolejowych terminali kolejowych?
2015-07-17 22:21:45 Autor: pwlk
---.play-internet.pl
@Y
Jakieś 27: http://www.utkgik.home.pl/mapa_terminali/
2015-07-18 04:08:12 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@podróżnik
Najlepiej zakazać działalności wszystkim przewoźnikom drogowym, bo.przecież pociągi są fajne! Brawo!
2015-07-18 11:25:35 Autor: podróżnik
---.adsl.inetia.pl
Pociągi są fajne.
W Austrii, Szwajcarii, Francji...
W Polsce nie.
2015-07-18 16:12:31 Autor: Y
---.restricted.multimetro.pl
@pwlk
No właśnie! Patrząc na mapę terminali kontenerowych na stronie UTK widać, że dojazd z terminala do użytkownika to wcale nie 20-30km ale 100-150 do ponad 200km w skrajnych przypadkach.
Ciekawe jak wytrzymają to nasze nie tolerujące ciepła asfalty?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony