Jest umowa na ERTMS/ETCS poziom 2 na linii Warszawa-Łódź
Thales/Rynek Kolejowy ⚫ 09.02.2014 ⚫
237
Archiwum RK
Komentarze:
2014-02-09 11:29:15 Autor: gość
---.warszawa.vectranet.pl
Ciekawe na czym wybudują ten poziom 2, jeśli na chwilę obecną na odcinku linii Warszawa - Żyrardów tylko "popiół i zgliszcza". :)
Zrobią pewnie odcinek Żyrardów - Łódź Widzew, oczywiście jeśli zdążą przebudować Skierniewice, bo obecność Ferocco jak słusznie zauważono w artykule, jest dość sporym elementem ryzyka.
Ciekawe poza tym, ile dodatkowej kasy wyciągną od PLKi za opóźnienia wynikające z winy Zamawiającego? Bo to że wyciągną, to prawie pewne.
Zrobią pewnie odcinek Żyrardów - Łódź Widzew, oczywiście jeśli zdążą przebudować Skierniewice, bo obecność Ferocco jak słusznie zauważono w artykule, jest dość sporym elementem ryzyka.
Ciekawe poza tym, ile dodatkowej kasy wyciągną od PLKi za opóźnienia wynikające z winy Zamawiającego? Bo to że wyciągną, to prawie pewne.
2014-02-09 11:38:43 Autor: d333
---.205.73.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Najpierw ograniczyli przepustowość linii przebudową przed sześciu laty a teraz będą zwiększać, ale radość będzie krótka, za gigantyczną kwotę i wysokie koszty eksploatacji i tak nie przywróci się starej przepustowości blokady liniowej automatycznej nie mówiąc o SBL chociażby ze względu na wymagane większe odległości między pociągami (nie z powodu prędkości), brak ciągłej identyfikacji pojazdu na szlaku (zajętości - nie zajętości toru - tylko sumowanie wjazdów - wyjazdów), brak lokalizatora urządzeń torowych - (wyświetlana odległość na pulpicie w metrach do..) brak ciągłego monitoringu stanu szyn (np. czy nie pęknięta) na dodatek konieczna jest przebudowa układów torowych ze względu na ograniczone możliwości identyfikacji i lokalizacji pojazdu szynowego na torze i wiele innych problemów...
A bezpośrednia łączność z kabiną i przekazywanie komunikatów (nie o radio chodzi)- to już było w latach siedemdziesiątych tle tylko ze na niższym poziomie technicznym , nie było komputerów, telefonów kom..ale i tak wydawało się skomplikowane i dość szybko "się rozwaliło".
A bezpośrednia łączność z kabiną i przekazywanie komunikatów (nie o radio chodzi)- to już było w latach siedemdziesiątych tle tylko ze na niższym poziomie technicznym , nie było komputerów, telefonów kom..ale i tak wydawało się skomplikowane i dość szybko "się rozwaliło".
2014-02-09 11:46:06 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
a to ciekawe przecież sporo liczników Thalesa jest na tym odcinku
2014-02-09 12:26:46 Autor: Tombabomba
---.dynamic.mm.pl
Mieszkańców Łodzi zapewniam stołeczna dziennikarkę bardziej interesują dobre połączenia do innych miast Polski, których nie maja. To ze 3 - 4 tys osób jeździ do pracu do Warszawy nie oznacza, ze to jedyny temat którym należy sie zajmować. Bo w tym czasie wiele wiecej osób chciałoby sie po ludzku dostać do innych miejsc w Polsce. Mamy dosyć sprowadzania tematu kolei w Łodzi do połączenia z Warszawa. Czy ktoś w tym centralistycznym chorym państwie wreszcie to pojmie?
2014-02-09 17:18:27 Autor: z wrocławia
---.internetunion.pl
dokładnie, zwłaszcza że tlk z wrocławia do łodzi jedzie... ponad 4 godziny i jest totalnie niekonkurencyjny wobec transportu samochodowego, a można sobie tylko wyobrazić, co będzie po pełnym oddaniu s8 do użytku.
mogliby chociaż skrócić czas przejazdu o 20-25 minut, rezygnując z wjazdu na stację w oleśnicy, omijając ją przez stację oleśnica rataje, ale niestety nikt w pkp ic o tym nie pomyśli!
mogliby chociaż skrócić czas przejazdu o 20-25 minut, rezygnując z wjazdu na stację w oleśnicy, omijając ją przez stację oleśnica rataje, ale niestety nikt w pkp ic o tym nie pomyśli!
2014-02-10 07:26:50 Autor: RAILWAY
---.199.97.18
Zrobią pewnie odcinek Żyrardów - Łódź Widzew, oczywiście jeśli zdążą przebudować Skierniewice, bo obecność Ferocco jak słusznie zauważono w artykule, jest dość sporym elementem ryzyka.
Osoba pisząca powyższy tekst przeczytała artykuł bez zrozumienia jak również nie czytała art. z poprzedniego tygodnia ....a szkoda . Czytanie ze zrozumieniem to nie jest trudna rzecz....
Sporym elementem ryzyka jest robienie robót poniżej kosztów ....... chyba żadna firma nie chciałaby dokładać do interesu.......
Osoba pisząca powyższy tekst przeczytała artykuł bez zrozumienia jak również nie czytała art. z poprzedniego tygodnia ....a szkoda . Czytanie ze zrozumieniem to nie jest trudna rzecz....
Sporym elementem ryzyka jest robienie robót poniżej kosztów ....... chyba żadna firma nie chciałaby dokładać do interesu.......
2014-02-10 07:30:19 Autor: RAIL WAY
---.199.97.18
Uczmy się czytać ze zrozumieniem i komentować...........
Gdyby GOSC czytał uważnie co sie dzieje na tej linii....... wiedziałby, że realizowanie robót poniżej kosztów jej wytwarzania jest nieopłacalne ......
Ja rozumiem Feroco i wspieram.
Gdyby GOSC czytał uważnie co sie dzieje na tej linii....... wiedziałby, że realizowanie robót poniżej kosztów jej wytwarzania jest nieopłacalne ......
Ja rozumiem Feroco i wspieram.
2014-02-10 11:51:42 Autor: P.J.
---.209.75.110

P.J.
W odpowiedzi na post z wrocławia:
"dokładnie, zwłaszcza że tlk z wrocławia do łodzi jedzie... ponad 4 godziny i jest totalnie niekonkurencyjny wobec transportu samochodowego, a można sobie tylko wyobrazić, co będzie po pełnym oddaniu s8 do użytku.
mogliby chociaż skrócić czas przejazdu o 20-25 minut, rezygnując z wjazdu na stację w oleśnicy, omijając ją przez stację oleśnica rataje, ale niestety nikt w pkp ic o tym nie pomyśli!"
Przecież wszystkie TLKi jadą łącznicą od Dąbrowy Oleśnickiej do Łukanowa i nie wjeżdżają do Oleśnicy. Nie zmienia to faktu, że czas przejazdu jest długi, ale jest to spowodowane katastrofalnym stanem linii 143 i 281 (oraz wyżej wymienionej łącznicy), a także 14 z Łodzi do Zduńskiej Woli. mogliby chociaż skrócić czas przejazdu o 20-25 minut, rezygnując z wjazdu na stację w oleśnicy, omijając ją przez stację oleśnica rataje, ale niestety nikt w pkp ic o tym nie pomyśli!"
2014-02-10 19:34:54 Autor: czytacz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Łącznie Thales implementuje system ETCS na ponad 700 km oraz dodatkowo system GSM-R na 500 km linii kolejowych w Polsce."
Ciekawe skąd te dane wzieli?. To tak na marginesie czytania ze zrozumieniem!
Ciekawe skąd te dane wzieli?. To tak na marginesie czytania ze zrozumieniem!
2014-02-12 20:34:05 Autor: Laik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Elementem ryzyka jest PPMT , kombinatorzy i oszuści ,
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |