Partnerzy serwisu:

Jest umowa na ERTMS/ETCS poziom 2 na linii Warszawa-Łódź

Thales/Rynek Kolejowy 09.02.2014 230

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-02-09 11:29:15 Autor: gość
---.warszawa.vectranet.pl
Ciekawe na czym wybudują ten poziom 2, jeśli na chwilę obecną na odcinku linii Warszawa - Żyrardów tylko "popiół i zgliszcza". :)

Zrobią pewnie odcinek Żyrardów - Łódź Widzew, oczywiście jeśli zdążą przebudować Skierniewice, bo obecność Ferocco jak słusznie zauważono w artykule, jest dość sporym elementem ryzyka.

Ciekawe poza tym, ile dodatkowej kasy wyciągną od PLKi za opóźnienia wynikające z winy Zamawiającego? Bo to że wyciągną, to prawie pewne.
2014-02-09 11:38:43 Autor: d333
---.205.73.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Najpierw ograniczyli przepustowość linii przebudową przed sześciu laty a teraz będą zwiększać, ale radość będzie krótka, za gigantyczną kwotę i wysokie koszty eksploatacji i tak nie przywróci się starej przepustowości blokady liniowej automatycznej nie mówiąc o SBL chociażby ze względu na wymagane większe odległości między pociągami (nie z powodu prędkości), brak ciągłej identyfikacji pojazdu na szlaku (zajętości - nie zajętości toru - tylko sumowanie wjazdów - wyjazdów), brak lokalizatora urządzeń torowych - (wyświetlana odległość na pulpicie w metrach do..) brak ciągłego monitoringu stanu szyn (np. czy nie pęknięta) na dodatek konieczna jest przebudowa układów torowych ze względu na ograniczone możliwości identyfikacji i lokalizacji pojazdu szynowego na torze i wiele innych problemów...
A bezpośrednia łączność z kabiną i przekazywanie komunikatów (nie o radio chodzi)- to już było w latach siedemdziesiątych tle tylko ze na niższym poziomie technicznym , nie było komputerów, telefonów kom..ale i tak wydawało się skomplikowane i dość szybko "się rozwaliło".
2014-02-09 11:46:06 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
a to ciekawe przecież sporo liczników Thalesa jest na tym odcinku
2014-02-09 12:26:46 Autor: Tombabomba
---.dynamic.mm.pl
Mieszkańców Łodzi zapewniam stołeczna dziennikarkę bardziej interesują dobre połączenia do innych miast Polski, których nie maja. To ze 3 - 4 tys osób jeździ do pracu do Warszawy nie oznacza, ze to jedyny temat którym należy sie zajmować. Bo w tym czasie wiele wiecej osób chciałoby sie po ludzku dostać do innych miejsc w Polsce. Mamy dosyć sprowadzania tematu kolei w Łodzi do połączenia z Warszawa. Czy ktoś w tym centralistycznym chorym państwie wreszcie to pojmie?
2014-02-09 17:18:27 Autor: z wrocławia
---.internetunion.pl
dokładnie, zwłaszcza że tlk z wrocławia do łodzi jedzie... ponad 4 godziny i jest totalnie niekonkurencyjny wobec transportu samochodowego, a można sobie tylko wyobrazić, co będzie po pełnym oddaniu s8 do użytku.

mogliby chociaż skrócić czas przejazdu o 20-25 minut, rezygnując z wjazdu na stację w oleśnicy, omijając ją przez stację oleśnica rataje, ale niestety nikt w pkp ic o tym nie pomyśli!
2014-02-10 07:26:50 Autor: RAILWAY
---.199.97.18
Zrobią pewnie odcinek Żyrardów - Łódź Widzew, oczywiście jeśli zdążą przebudować Skierniewice, bo obecność Ferocco jak słusznie zauważono w artykule, jest dość sporym elementem ryzyka.

Osoba pisząca powyższy tekst przeczytała artykuł bez zrozumienia jak również nie czytała art. z poprzedniego tygodnia ....a szkoda . Czytanie ze zrozumieniem to nie jest trudna rzecz....

Sporym elementem ryzyka jest robienie robót poniżej kosztów ....... chyba żadna firma nie chciałaby dokładać do interesu.......
2014-02-10 07:30:19 Autor: RAIL WAY
---.199.97.18
Uczmy się czytać ze zrozumieniem i komentować...........
Gdyby GOSC czytał uważnie co sie dzieje na tej linii....... wiedziałby, że realizowanie robót poniżej kosztów jej wytwarzania jest nieopłacalne ......
Ja rozumiem Feroco i wspieram.
2014-02-10 11:51:42 Autor: P.J.
---.209.75.110

P.J.
W odpowiedzi na post z wrocławia:
"dokładnie, zwłaszcza że tlk z wrocławia do łodzi jedzie... ponad 4 godziny i jest totalnie niekonkurencyjny wobec transportu samochodowego, a można sobie tylko wyobrazić, co będzie po pełnym oddaniu s8 do użytku.

mogliby chociaż skrócić czas przejazdu o 20-25 minut, rezygnując z wjazdu na stację w oleśnicy, omijając ją przez stację oleśnica rataje, ale niestety nikt w pkp ic o tym nie pomyśli!"
Przecież wszystkie TLKi jadą łącznicą od Dąbrowy Oleśnickiej do Łukanowa i nie wjeżdżają do Oleśnicy. Nie zmienia to faktu, że czas przejazdu jest długi, ale jest to spowodowane katastrofalnym stanem linii 143 i 281 (oraz wyżej wymienionej łącznicy), a także 14 z Łodzi do Zduńskiej Woli.
2014-02-10 19:34:54 Autor: czytacz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Łącznie Thales implementuje system ETCS na ponad 700 km oraz dodatkowo system GSM-R na 500 km linii kolejowych w Polsce."

Ciekawe skąd te dane wzieli?. To tak na marginesie czytania ze zrozumieniem!
2014-02-12 20:34:05 Autor: Laik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Elementem ryzyka jest PPMT , kombinatorzy i oszuści ,
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony